Grappig trouwens, dat de Magnum als Limo werd gezien. Wij rijden zelf een Chrysler 300C Touring en dat is dezelfde auto

De Magnum werd door óns als Limo gezien! Komt ook door dat privacyglass. Die 300C is een nóg wat luxere uitvoering. Echt een vette bak. (Ben ook helemáá'l niet jaloers of zo...) :beerchug:Grappig trouwens, dat de Magnum als Limo werd gezien. Wij rijden zelf een Chrysler 300C Touring en dat is dezelfde auto![]()
Volgens mij kan die vraag alleen beantwoord worden door holidaycars.nl zelf. Wellicht dat je contact met ze kunt opnemen? We kunnen hier wel allemaal gaan gissen hoe het misschien gaat maar kennen de voorwaarden natuurlijk niet.pollyblue schreef:ik heb afgelopen weekend een auto geboekt bij holidaycars.nl voor juli 2009, maar ze kunnen die reservatie pas bevestigen in november. stel nu dat de huurprijs in de tussentijd stijgt of daalt; wordt die dan aangepast op mijn reservatie of blijft die zoals ie was?
Hoe beviel de dodge charger ?markro schreef:Type gehuurd: Full Size
Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: WRC-Reizen
Opgehaald in: Vancouver, BC, Canada
Afgeleverd in: Vancouver, BC, Canada
Meegekregen: Dodge Charger
Wanneer: september 2008
Vorig jaar hadden we een Dodge Charger en het was een erg fijne wagen. Verbruik weet ik niet, hebben we eigenlijk niet zo op gelet... Vriendlief wil nu eigenlijk thuis ook wel een Charger, maar dat zit er niet in.trapson schreef:Hoe beviel de dodge charger ?markro schreef:Type gehuurd: Full Size
Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: WRC-Reizen
Opgehaald in: Vancouver, BC, Canada
Afgeleverd in: Vancouver, BC, Canada
Meegekregen: Dodge Charger
Wanneer: september 2008
want ik wij willen een mid size huren en alleen als de dodge charger een optie is ter plekke daarvoor upgraden (ik vind het nou eenmaal een leuke auto)
Maar hoe zit het met het verbruik want je krijgt volgens mij gewoon de 6 cilinder mee....
Wij waren vorig jaar op 5100 gereden miles ca. €475,- aan benzine kwijt. Ik heb alleen niet genoteerd hoeveel litertjes dat waren.trapson schreef: Maar hoe zit het met het verbruik want je krijgt volgens mij gewoon de 6 cilinder mee....
De Dodge Charger, die wij tot onze beschikking hadden, was volgens mij de eenvoudigste uitvoering. Wel met automatische versnellingsbak, airco, cruisecontrole en radio met geïntegreerde Cd-speler.trapson schreef:Hoe beviel de dodge charger ?
want ik wij willen een mid size huren en alleen als de dodge charger een optie is ter plekke daarvoor upgraden (ik vind het nou eenmaal een leuke auto)
Maar hoe zit het met het verbruik want je krijgt volgens mij gewoon de 6 cilinder mee....
vooral dit stukje ben ik blij mee om te horen en dat houdt dus in dat ik de charger weer mooi ga vergeten.k had erg veel last van de achteruitkijkspiegel midden op de voorruit. Die belemmerde het zicht en ik moest steeds erg nadrukkelijk bukken om er onderdoor te kunnen kijken, hetgeen vooral bij het rijden in een stad erg vermoeiend was. (Het inkijken van de zijwegen rechts.) Daarbij had ik de zitting van de stoel wel laag staan. Als ik de rugleuning meer naar achter deed, werd het zicht beter, maar die ligstand beviel mij niet. En ik ben niet eens zo erg lang, namelijk 1.84 m.