Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vlucht over de Grand Canyon: welke organisator?
-
- Amerika-newbie
Vlucht over de Grand Canyon: welke organisator?
Hallo allemaal!
Om te beginnen: hartelijk bedankt voor de tips ivm onze route! Mijn vader ging één en ander aanpassen ...
Nu had ik nog volgend vraagje: we zouden graag een (helikopter)vlucht maken over de Grand Canyon West met de Skywalk inbegrepen. Heb eens zitten rondneuzen op het net en kom tientallen organisatoren tegen die allemaal luchtexcursies aanbieden.
Kunnen jullie mij hierover wat tips geven (welke zijn aan te bevelen en welke te mijden)?
Thx!
Wendy
Om te beginnen: hartelijk bedankt voor de tips ivm onze route! Mijn vader ging één en ander aanpassen ...
Nu had ik nog volgend vraagje: we zouden graag een (helikopter)vlucht maken over de Grand Canyon West met de Skywalk inbegrepen. Heb eens zitten rondneuzen op het net en kom tientallen organisatoren tegen die allemaal luchtexcursies aanbieden.
Kunnen jullie mij hierover wat tips geven (welke zijn aan te bevelen en welke te mijden)?
Thx!
Wendy
-
- Amerika-ontdekker
Re: Vlucht over de Grand Canyon: welke organisator?
Wij hebben vorig jaar de vlucht naar de Grand Canyon gedaan met Sundance Helicopters (evenwel niet naar de Skywalk, maar dat doen ze wel als je dat wilt).
We waren er heel tevreden over, afgehaald aan hotel in een mooie limo.
We waren er heel tevreden over, afgehaald aan hotel in een mooie limo.

Grts
Elcrack
Elcrack
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Als je via de zoekfunctie zoekt op helicopter dan vind je veel draadjes hierover.
Alle info staat daar eigenlijk in.
Groetjes,
Carine
Alle info staat daar eigenlijk in.
Groetjes,
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
- mopar
- Amerika-ontdekker
Wij zijn een keer met Kenai helicopters gegaan.
Was prima, maar ik heb geen vergelijk met andere aanbieders
succes.
Was prima, maar ik heb geen vergelijk met andere aanbieders
succes.
grab life by the horns
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht