Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Stage Amerika (via All1one)
-
- Amerika-ontdekker
Stage Amerika (via All1one)
Hallo,
Sinds vier weken zit ik met mijn vriend in Miami voor een stage! Geweldig, we hebben dit zelf geregeld, maar je kan dit makkelijk regelen via http://www.all1one.com. Het heeft ons heel veel moeite gekost om het eindelijk voor elkaar te krijgen, maar we zijn er en het is geweldig.
Als iemand hulp of tips wil, stuur een email!
groetjes, Susanne
**Bericht verplaatst naar "Tijdelijke Visa" aangezien het daar thuis hoort.
elke, moderator**
Sinds vier weken zit ik met mijn vriend in Miami voor een stage! Geweldig, we hebben dit zelf geregeld, maar je kan dit makkelijk regelen via http://www.all1one.com. Het heeft ons heel veel moeite gekost om het eindelijk voor elkaar te krijgen, maar we zijn er en het is geweldig.
Als iemand hulp of tips wil, stuur een email!
groetjes, Susanne
**Bericht verplaatst naar "Tijdelijke Visa" aangezien het daar thuis hoort.
elke, moderator**
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Stage Amerika
Misschien is handiger om vragen op het forum te bespreken dan kunnen er mogelijk meer mensen van profiteren, iets wat via een email moeilijker is 

-
- Amerika-ontdekker
Het is alleen om studenten te helpen. Ik kon bijna geen stage lopen in amerika omdat het zoveel geregel is en niemand me kon helpen of de juiste antwoorden kon geven op vragen.
Nu ik in miami zit kan ik studenten misschien helpen
Groetjes,
Susanne
Nu ik in miami zit kan ik studenten misschien helpen
Groetjes,
Susanne
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als 'helpen' je enige doel is, wat is dan het probleem om dat via dit forum te doen?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerika-expert
Fijn dat je het er zo geweldig hebt! En aardig dat je je hulp aanbiedt. Welke problemen ben jij tegengekomen en hoe heb je ze opgelost?
Ik moest wel even lachen om 'makkelijk regelen' en 'heel veel moeite gekost'
.
Ik moest wel even lachen om 'makkelijk regelen' en 'heel veel moeite gekost'

-
- Amerika-ontdekker
Het klinkt inderdaad een beetje apart!
Maar eerst hebben we zelf een stage proberen te zoeken, ik denk dat ik wel met 50 bedrijven contact heb gehad, ze willen overal dat je langs komt. Daarnaast komt het visum nog! Voordat we een stage hadden probeerde we hier uit te komen en daar zag je door de bomen het bos ook niet meer. Dit was het gedeelte dat veel moeite heeft gekost!
Door middel van All 1 one hoefte we dat niet meer te doen! Het was wel spannend om te kijken of we daadwerkelijk stage konden lopen in Amerika. Dit is gelukkig goed gekomen. All 1 one regelt een bedrijf voor je die je de formulieren voor het visum kan verstrekken, dit scheelt heel veel tijd en geld. Het visum hadden we binnen 4 weken. Dit is dan ook het makkelijke gedeelte.
All 1 One geeft je ook een keuze van huisvesting, hier hebben wij alleen geen gebruik van gemaakt.
De eerste week in Miami zijn we zelf achter apartementen aan gegaan en binnen 1 dag hadden we een prachtig apartement. We moeten er alleen in December uit en de laatste maand nog iets anders vinden. Dit schijnt lastiger te zijn omdat het dan hoogseizoen is.
We hebben ook voor de hele periode een auto gehuurd, dat was ook snel geregeld voor weinig geld.
Maar ik kan je toch zeggen, het moeilijkste was het regelen van het visum! Want je wilt natuurlijk zeker weten dat je het land een mag!
Eenmaal hier is het toch wel wennen, maar vooral leuk! Het is wel gek dat je hier zo weinig meekrijgt van het nieuws! Ik hou het nieuws bij via internet en krijg daardoor mee dat het hier niet helemaal goed gaat. Amerikanen weten hier alleen bijna niets van! Het enige weinige nieuws dat ze te horen krijgen is Amerikaans nieuws, en over de leningen en geld crisis horen ze bijna niets....Heel verkeerd eigenlijk!
Misschien een lang verhaal van mij, maarja, als iemand nog vragen heeft.......
Groetjes,
Maar eerst hebben we zelf een stage proberen te zoeken, ik denk dat ik wel met 50 bedrijven contact heb gehad, ze willen overal dat je langs komt. Daarnaast komt het visum nog! Voordat we een stage hadden probeerde we hier uit te komen en daar zag je door de bomen het bos ook niet meer. Dit was het gedeelte dat veel moeite heeft gekost!
Door middel van All 1 one hoefte we dat niet meer te doen! Het was wel spannend om te kijken of we daadwerkelijk stage konden lopen in Amerika. Dit is gelukkig goed gekomen. All 1 one regelt een bedrijf voor je die je de formulieren voor het visum kan verstrekken, dit scheelt heel veel tijd en geld. Het visum hadden we binnen 4 weken. Dit is dan ook het makkelijke gedeelte.
All 1 One geeft je ook een keuze van huisvesting, hier hebben wij alleen geen gebruik van gemaakt.
De eerste week in Miami zijn we zelf achter apartementen aan gegaan en binnen 1 dag hadden we een prachtig apartement. We moeten er alleen in December uit en de laatste maand nog iets anders vinden. Dit schijnt lastiger te zijn omdat het dan hoogseizoen is.
We hebben ook voor de hele periode een auto gehuurd, dat was ook snel geregeld voor weinig geld.
Maar ik kan je toch zeggen, het moeilijkste was het regelen van het visum! Want je wilt natuurlijk zeker weten dat je het land een mag!
Eenmaal hier is het toch wel wennen, maar vooral leuk! Het is wel gek dat je hier zo weinig meekrijgt van het nieuws! Ik hou het nieuws bij via internet en krijg daardoor mee dat het hier niet helemaal goed gaat. Amerikanen weten hier alleen bijna niets van! Het enige weinige nieuws dat ze te horen krijgen is Amerikaans nieuws, en over de leningen en geld crisis horen ze bijna niets....Heel verkeerd eigenlijk!
Misschien een lang verhaal van mij, maarja, als iemand nog vragen heeft.......
Groetjes,
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Dat valt wel mee hoor, mijn 'schoon'familie en mijn collega's op het werk hebben dat allemaal best goed in de gaten en het is hier een hot item en dat terwijl ik maar zo'n 40km noorderlijker zit....sweetheard80 schreef:Amerikanen weten hier alleen bijna niets van! Het enige weinige nieuws dat ze te horen krijgen is Amerikaans nieuws, en over de leningen en geld crisis horen ze bijna niets....Heel verkeerd eigenlijk!
Het ligt er waarschijnlijk aan met wie je praat en/of wie je collega's zijn...
enjoy Miami (bienvenido a Miami) :beerchug:
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik merk daar ook weinig van. Gisteren nog met onze vrienden in Indiana gesproken, en zij waren duidelijk goed op de hoogte van alles, en stelden ons ook heel wat vragen over de situatie hier.
Elke
-
- Amerika-ontdekker
Ik denk inderdaad ook dat het ligt aan de mensen met wie je praat, maar ook waar je zit. Hier in Miami kijken mensen, ik woon hier net dus weet het niet zeker, er toch wat luchtiger tegenaan. Mijn bazin vertelde me ook dat ze hier geen internationaal nieuws hebben, allleen BBC, en zelf CNN is nationaal. Dat vind ik niet helemaal juist, maar het kan er natuurlijk aan liggen met wie ik praat.
Ik merk er alleen zo weinig van! Als je ziet hoe het gaat hier en hoe mensen geld uit blijven geven met hun creditcards. Misschien is het gewoon wennen, omdat het zo anders is dan Nederland. Ik heb al veel in het buitenland gewoont, maar dit heb ik nog nergens anders meegemaakt.
Groetjes,
Ik merk er alleen zo weinig van! Als je ziet hoe het gaat hier en hoe mensen geld uit blijven geven met hun creditcards. Misschien is het gewoon wennen, omdat het zo anders is dan Nederland. Ik heb al veel in het buitenland gewoont, maar dit heb ik nog nergens anders meegemaakt.
Groetjes,
Allemaal leuk en aardig die promotie van All1one. Maar ik en vele andere studenten werden niet geholpen. Er werd me van alles beloofd, een stage in Amerika binnen een week of 2. In het begin werden mijn emails nog beantwoord (door Susanne). Ik had al mijn info gestuurd, motivatiebrief, CV, dat was allemaal in orde. Toen ik de borg had overgemaakt heb ik niets meer van ze vernomen, mijn emails werd niet meer door ze beantwoord en de telefoon werd niet meer opgenomen. Hoezo goed bereikbaar? Na lang proberen, kreeg ik eindelijk antwoord, ze zijn ermee bezig kreeg ik te horen. Had dat dan meteen gezegd, inplaats iemand bezorgd en gefrustreerd achter te laten. Ik heb ze meteen gevraagd de borg weer terug te storten op mijn rekening, dat heeft maanden geduurd. En ik zit nu in de problemen met school, je word bedankt All1one of Abroad Internship hoe jullie zichzelf ook noemen tegenwoordig. Ik blijk niet de enige student te zijn die er is ingetuind. Kijk wat andere studenten hebben te zeggen: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=75870 of type bij Google "Ervaringen all1one?" in.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dit is een topic van 2008 en de TO is vr jun 05, 2009 8:20 pm voor het laatst op het forum geweest dus of jou bericht nog door de TO gelezen wordt valt te betwijfelen.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niet best dat bedrijf als ik dat allemaal zo lees.
Hi Rob, het wordt ook waarschijnlijk niet gelezen door die persoon. Maar andere studenten kunnen er baat bij hebben, als ze erover nadenken om met dit bedrijf in zee gaan. Ze zijn namelijk nog erg actief. En mijn geval is ook van dit jaar net zoals de studenten die hun ei kwijt wilden op de andere website. Er zijn aardig wat studenten die op stage willen naar het buitenland en komen hoogst waarschijnlijk deze site ook tegen. Wil graag op deze wijze de medestudent een steuntje geven, that's all.
Groetjes, Espiranda
Groetjes, Espiranda