Net terug van 3 weken rondtoeren met een camper van El Monte. Dit is wat wij per persoon meekregen aan beddengoed en handdoeken:
- 2 dekens (waaronder een paar flutdekens, dus die telden eigenlijk niet mee)
- 2 lakens
- 1 kussen + kussensloop
- 2 grote en 2 kleine handdoeken
- 1 of 2 waslapjes.
Handdoeken was wel voldoende, zeker als je ze halverwege een keer wast (het was erg stoffig overal, dus de handdoeken zagen al snel zwart!).
Dekens was te weinig, het is een paar nachten erg koud geweest (in Yosemite-Tuolomne Meadows en Bryce was het maar een paar graden boven nul, brrrr). Ik had bij het ophalen v.d. camper (in SF) nog om extra dekens gevraagd, maar die kregen we niet mee (ik vermoed omdat wij de camper op een andere locatie (SLC) inleverden). Gelukkig waren de dekens behoorlijk groot en konden we ze dubbelvouwen, met mijn thermische ondergoed

en een fleece aan was het dan nog net te doen.
We hadden trouwens op advies van TiogaTours zelf dekbedhoezen meegenomen, maar die hebben we helemaal niet gebruikt.
W.b. afvalwater lozen nog het volgende: ik vond dat de greywatertank erg snel vol zat. Die moesten we zeker om de dag legen. We waren dan wel met z'n vijven, maar we hebben nauwelijks in de camper gedoucht (de 2 kinderen douchten 's avonds kort, wijzelf spoelden ons alleen even af als er geen douches op de camping waren). We hebben wel veel afgewassen (helaas...

).