HoiHoi,
Blij dat ik nu ook kan helpen en niet alleen vragen hoef te stellen

Spannend hoor, alvast heel veel plezier An!
Tja, wij hebben echt heel veel bekeken omdat we ook heel veel tijd hadden. Dus we hebben ook bepaalde dingen gedaan met in gedachten van, och, we hebben toch tijd genoeg dus laten we dit ook maar even bekijken..
En eigenlijk is het uiteraard ieders eigen smaak.. maar qua onze smaak en van wat wij allemaal gedaan hebben;
Niet zo leuk:
Chinatown vond ik niet de moeite, Little Italy dan weer wel!
Madame Tussauds, maarja, dat is dan ook weer iets wat je doet als je tijd over hebt

Central Park Zoo, ook weer omdat we er waren maar eigenlijk is het een grote kinderboerderij

Ground Zero, natuurlijk is het iets wat je eigenlijk gezien MOET hebben.. maar eigenlijk is het een grote bouwput en krijg je er totaal geen gevoel bij.. de Trinity Church dichtbij geeft je dit gevoel echter wel, alsmede de brandweerkazerne dichtbij
We zijn naar MoMA en Museum Of Natural History geweest, ik had The Met en Guggenheim er ook nog op staan maar vond die andere 2 wel genoeg.. misschien een schande, maar het was bij MoMA echt een geval van stond erbij en keek ernaar

Natural History wel heel mooi!
Wat ik absoluut wel zou doen is op Liberty Island en niet erlangsvaren.. erop is zoveel beter! En voor de rest zeker de moeite.. tja, het algemene rijtje denk ik; musical (wij hebben lion king gezien, super!) helicpotervlucht (was bij ons zeker de moeite!) Top Of The Rock (Empire State was massaproductie en je had minder zicht dan bij Top of The Rock waar het ook nog eens veel rustiger is!) Voor zondsondegang naar Fulton Park (Brooklyn) en bekijk daar de Manhattan Bridge en Brooklyn Bridge, eventueel daar de zonsondergang kijken of bekijken lopend terug via de Brooklyn Bridge, super super!
TV & Movie tour hadden we via ons reisbureau geboekt bij uhm.. CitySights ofzo (zit dicht bij Ellens Starlight of Startdust diner)..
Vond ik eigenlijk jammer tijd, duurde officieel 3,5 uur maar wegens de leuke bezoekjes van de VN stond het overal vast dus waren we dik 4 uur onderweg.Als je er 6 dagen bent.. kun je de highlights van die tour denk ik beter zelf gaan bekijken! Koop een metrocard (als je die al niet hebt) en je komt een heel eind! We reden langs heel veel dingen (in een dichte bus, is altijd dicht, ook in de zon) die we niet eens kenden en stapten maar bij 4 dingen uit. Zo zonde!! Je kan ze makkelijk zelf gaan bekijken en je ziet nog meer van de stad ook! Maarja, dat is dan weer ieders eigen
Haha, kijk mij nou een verhaal tikken, hopelijk heb je er wat aan