Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat als de huurwagen "sold out" is?
- Jan - België
- Amerikafan
Re: Wat als de huurwagen "sold out" is?
Stel dat ik effectief wacht om m'n huurwagen te reserveren tot ergens halfweg januari. Moet ik mij dan geen zorgen maken dat m'n huurwagen tegen die tijd al 'sold out' zal zijn voor mijn reisperiode?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Mijn vriend moet regelmatig voor zaken naar verre landen, daar moet hij ook wel eens een auto huren, dat doet hij altijd pas bij aankomst op de luchthaven, het is bij de grote autoverhuurders Avis en Hertz nog nooit voorgekomen dat er geen auto's beschikbaar waren.
Hetzelfde geldt voor vliegtickets, deze worden zakelijk hooguit een maand vooruit geboekt, het is ook daar nog nooit voorgekomen dat er geen plaats meer was, meestal betaal je dan wel iets meer, maar soms vliegt hij echt heel goedkoop. (als hij economy moet vliegen, BC is wel iets duurder
)
Harry
Hetzelfde geldt voor vliegtickets, deze worden zakelijk hooguit een maand vooruit geboekt, het is ook daar nog nooit voorgekomen dat er geen plaats meer was, meestal betaal je dan wel iets meer, maar soms vliegt hij echt heel goedkoop. (als hij economy moet vliegen, BC is wel iets duurder

Harry
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ter plaatse huren is 100% zeker duurder dan vooraf reserveren,en ik zou absoluut niet het risico nemen,aangezien je met 5 volwassenen toch wel een probleem hebt als ze alleen de kleinste klasse nog hebben op dat ogenblik.
- Jan - België
- Amerikafan
^^^^Dat dacht ik ook. Dus misschien nog eventjes wachten (tot einde van de kerstvakantie msh?) en dan zeker m'n auto reserveren.
Nogmaals bedankt aan allen voor de hulp.
Nogmaals bedankt aan allen voor de hulp.
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Uiteraard is dat veel duurder, ik wilde er alleen maar mee aangeven dat er altijd wel auto's beschikbaar zijn, en dat het nergens voor nodig is om nu al te reserveren voor volgend jaar juli.Pete.Z schreef:Ter plaatse huren is 100% zeker duurder dan vooraf reserveren,en ik zou absoluut niet het risico nemen,aangezien je met 5 volwassenen toch wel een probleem hebt als ze alleen de kleinste klasse nog hebben op dat ogenblik.
Harry
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niet als je met elke auto tevreden bent,maar als je met 5 man heel specifiek een bepaald type wil,moet je absoluut niet langer wachten dan noodzakelijk is.
Waarom zou je het risico nemen dat de grootste types zijn "uitverkocht" als je er nu 1 kan reserveren??
Waarom zou je het risico nemen dat de grootste types zijn "uitverkocht" als je er nu 1 kan reserveren??
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben eze zomer pas begin juni onze auto geboekt voor vertrek op 14 juli, met een one way rental. Geen probleem.
Ik zou wachten tot je de prijzen van verschillende aanbieders kunt vergelijken. Als usareisen.de weer een vroegboekkorting heeft is dat misschien een aardige optie.
In Californie heb je geen extra kosten voor een extra bestuurder, dus niet automatisch het meest uitgebreide pakket nemen.
Marianne
Ik zou wachten tot je de prijzen van verschillende aanbieders kunt vergelijken. Als usareisen.de weer een vroegboekkorting heeft is dat misschien een aardige optie.
In Californie heb je geen extra kosten voor een extra bestuurder, dus niet automatisch het meest uitgebreide pakket nemen.
Marianne
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Jan - België schreef:Dat zou inderdaad best wel eens kunnen kloppen. Eventjes had ik daaraan gedacht, maar ik ging ervan uit (I know...never assume anything, lol) dat een wagen in de Premium-SUV klasse zeker beschikbaar zou zijn om hem op een andere locatie af te droppen. Zo'n ruime SUV komt nu eenmaal van pas voor dergelijke trips, althans dat dacht ik.
No sweat...ik heb wat gegoogled & car reviews erop nagelezen en blijkt dat de Toyota Sienna (or similar cars) toch wat meer ruimte bieden dan een SUV.
Het wordt dus een minivan. Maar jullie zouden toch nog wachten om te boeken, ook al kan ik die minivan nu al boeken?
heb je usareisen.de nu al geprobeerd?
can't wait to travel again.....
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Jan - België schreef:Ik kom aan in LAX op 12 juli en ik vertrek terug vanuit SFO.
waarneer ga je terug??????
can't wait to travel again.....
- Jan - België
- Amerikafan
Kleine wijziging:
We komen aan in LAX op 11 juli en we vertrekken vanuit SFO op 27 juli.
En usareisen.de heb ik al eens gecheckt maar ook al ben ik vrij goed in talen, m'n Duits is ronduit slecht. Ik geraak er geen wijs uit op hun website...
We komen aan in LAX op 11 juli en we vertrekken vanuit SFO op 27 juli.
En usareisen.de heb ik al eens gecheckt maar ook al ben ik vrij goed in talen, m'n Duits is ronduit slecht. Ik geraak er geen wijs uit op hun website...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat Duits moet toch wel te doen zijn? De site is alleen behoorlijk rommelig (vind ik).Jan - België schreef:En usareisen.de heb ik al eens gecheckt maar ook al ben ik vrij goed in talen, m'n Duits is ronduit slecht. Ik geraak er geen wijs uit op hun website...
Als je eens begint met op MIETWAGEN te klikken, dan zie je vervolgens Sommer 2008 en Winter 20098 staan.
Daar kan je nog niets mee, even geduld hebben dus voor de prijzen en eventuele vroegboekkorting (Frühbucher-Special) voor de zomer van 2009.
Zodra de prijzen voor de zomer beschikbaar zijn kun je verder kijken, door op übersicht te klikken. Het wijst zich verder min of meer vanzelf, je zoekt per verhuurbedrijf.
Marianne
- Jan - België
- Amerikafan
^^^^Bedankt voor de guidelines, Marianne. Ik zal hun website in de gaten houden de komende weken.
-
- Amerika-ontdekker
mijn indruk is dat hoe later je boekt, hoe duurder het is - dit geldt voor veel vliegtickets, maar geldt dat ook voor autoverhuur? of is het dan juist goedkoper, omdat ze anders bang zijn dat ze ze niet meer kunnen verhuren?Mijn vriend moet regelmatig voor zaken naar verre landen, daar moet hij ook wel eens een auto huren, dat doet hij altijd pas bij aankomst op de luchthaven, het is bij de grote autoverhuurders Avis en Hertz nog nooit voorgekomen dat er geen auto's beschikbaar waren.
Hetzelfde geldt voor vliegtickets, deze worden zakelijk hooguit een maand vooruit geboekt, het is ook daar nog nooit voorgekomen dat er geen plaats meer was, meestal betaal je dan wel iets meer, maar soms vliegt hij echt heel goedkoop. (als hij economy moet vliegen, BC is wel iets duurder)
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Eigenlijk is daar geen vaste regel voor,soms is laat boeken heel voordelig,soms is vroegboeken het goedkoopst.
Volgens mij kan niemand echt een altijd geldig antwoord geven hierop.
Wat ik zelf doe,ik boek zodra ik de prijs naar mijn zin vind,en kijk daarna niet meer.......
Volgens mij kan niemand echt een altijd geldig antwoord geven hierop.
Wat ik zelf doe,ik boek zodra ik de prijs naar mijn zin vind,en kijk daarna niet meer.......

Nou, dan is er hier in Phoenix iets heel raars aan de hand, want de door ons gereserveerde SUV was er niet. Er waren helemaal geen SUV's, alleen nog wat full size spul, 1 pick up truck en nog kleinere auto's. Toen we gisteravond aankwamen (ongeveer 8 uur lokale tijd) hebben we een fullsize (downgrade dus feitelijk) meegekregen met de belofte dat er de volgende dag wel een SUV zou zijn. Laten we dat hopen...ndekker schreef:IK weet niet welke luchthaven je je auto huurt... Maar mijn ervaring is dat er bij grote steden zo ongelofelijk veel SUV's te vindne zijn dat het echt heel gek is als ze op zijn.
(mrjn, zwaar aan de jetlag)
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik ben niet blij met zo'n bericht....Mrjn schreef: Nou, dan is er hier in Phoenix iets heel raars aan de hand, want de door ons gereserveerde SUV was er niet. Er waren helemaal geen SUV's, alleen nog wat full size spul, 1 pick up truck en nog kleinere auto's.

Vorig jaar was het ook niet echt gemakkelijk (wel gelukt) om een door ons gewenste SUV mee te krijgen in Phoenix. Blijkbaar is het wagenpark wat dit soort auto's betreft toch niet al te groot in Phoenix.
Volgend jaar heb ik weer een SUV/4WD nodig vanuit Phoenix. Nu maar hopen dat het deze keer geen problemen oplevert.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
We hadden de mazzel dat we de eerste nacht in Phoenix bleven slapen, we hebben de volgende ochtend onze Toyota Camry omgeruild voor een Chevrolet Trailblazer. Toen waren er wel genoeg SUV's beschikbaar. Die schijnen dus allemaal in de loop van de nacht terug te komen, dus als je 's ochtends vroeg komt, is het geen punt om een SUV te krijgen. Maar ik vind het wel heel raar dat er geen SUV is, terwijl je die dus wel reserveert. Je geeft notabene de afhaaltijd op. Maar blijkbaar is plannen te moeilijk of zo.
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb de indruk dat er gewoon een voorraad auto's aanwezig is op de verhuurlocatie en dat reserveren niet zoveel uit maakt, ik heb regelmatig op de oude locatie bij Alamo in Las Vegas een zo goed als leeg terrein gezien waar normaal gesproken de auto's moesten staan, en alle mensen die een auto af kwamen halen moesten gewoon wachten tot het moment dat er weer een ingeleverd werd (heeft ons ook een keer 2 uur wachten gekost om een premium mee te krijgen), of genoegen nemen met een type auto welke ze niet besproken hadden.
Harry
Harry
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klopt,je kan reserveren wat je wilt,maar je ben uiteindelijk toch afhankelijk van wat er aanwezig is.
Vrij vaak klopt het allemaal wel,maar je krijgt ook weleens een compleet ander type mee,en dan moet het maar net naar je zin zijn,of in je planning passen om om te ruilen de volgende dag.
Vrij vaak klopt het allemaal wel,maar je krijgt ook weleens een compleet ander type mee,en dan moet het maar net naar je zin zijn,of in je planning passen om om te ruilen de volgende dag.
Is toch een slechte zaak vind ik. Je besteld een auto met een bepaald doel. Dan moeten ze niet aangeven dat de door jou gereserveerde auto er zal zijn.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1832 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne