Afgelopen donderdag zagen we dat de nieuwe/verbouwde TKTS boot (voor Broadway tickets) werd heropend op Times Square.
Nog steeds 50% korting op tickets, maar helaas ook nog steeds hele lange rijen.
Hiermee komt de tijdelijke TKTS boot onder het Marriott Marquis hotel te vervallen.
Volgens mij kun je beter naar de twee TKTS hokjes gaan die NIET op Times Square staan: d'r is er 1 in the South Street Seaport (ook leuk winkelen/eten) en 1 in Brooklyn (altijd een tochtje waard).
Helemaal mee eens! Als je de gelegenheid hebt, zoek dan 1 van die andere plekken op. Die in Brooklyn ligt wel leuk en gelijk een mooie gelegenheid om over de Bridge te lopen!
Zie ik nou goed dat dat ding dwars voor 1 van de grote licht/reclamezuilen staat?
Da's ook lekker.......vind ik een beetje "zonde" van Times Square eigenlijk.......
ja dat valt idd niet op dat ding stond er al geringde tijd maar was nog niet in gebruik vroeg me altijd al af wat dat vooriets was naja nou ben ik niet de aangewezen persoon die van theater houd dan ga ik liever naar de bioscoop
en anders kan je altijd kan je altijd nog naar die mannetjes gaan die daar staan tickets te verkopen voor shows meestal zo voor de toy's 'r us of hard rock cafe en planet hollywood
daar kan je trouwens goed eten mensen planet hollywood is wel aanrader als ik in de stad ga ga ik er meestal wel heen
ik heb het gezien ja... was best wel pretty maar toch ook ineens veel erbij...
tkts booth hebben we gebruik van gemaakt en gelukkig gingen naar een toneelstuk (Speed-The-Plow met Jeremy Piven) en daar was de rij niet zo lang voor... maar god was is het nog steeds duur zeg in vergelijking met engeland! over de 100 dollar wil je Daniel Radcliffe een beetje goed zien, bij tkst werd iets van 60/70 dollar...
weet je al wat je wil zien van te voren dan kan je ook makkelijk gebruik van broadwaybox.com (of thebroadwaybox.com)... (nu weet ik wel dit een amerikaanse forum is maar voor west-end (london) kun makkelijk gebruik maken van theatremonkey.com, daar vond ik ook broadwaybox)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.