Al maanden zit mijn vriendin te vragen wanneer ik die ene grote vraag nou ga stellen maar wat zij niet weer is dat ik ten eerste al maanden de ring diep verstopt heb liggen en ik het plan had gemaakt om haar mee te nemen naar New York. Echter, ik ben al eens in NY geweest en ik vind het een leuke stad, maar toch is het niet zo dat ik er echt een klik mee heb. Anders is dat met San Francisco met zijn ongedwongen en onthaaste sfeer waar we vorig jaar beide echt verliefd op zijn geworden.
Aangezien we steeds vaker al hebben zitten dromen over een weekje Seatlle en ik na een keer gesproken te hebben met iemand die er een tijdje is geweest was ik zeker om en is dat voor mijn gevoel de mooiste plek om samen een week heen te gaan omdat het qau sfeer iets weg heeft van San Francisco (correct me if i'm wrong...) en de omgeving me ook erg mooi lijkt.
Ik heb al een week vrij geregeld bij haar baas (in de week van 22 tm 29 november) en een vlucht is ook zo geboekt, nu zit ik alleen met een leuk hotel en wat kunnen we allemaal gaan doen buiten de Space Needle, de vismarkt en gewoon lekker slenteren. Anders gezegd: DIt word al een reis om nooit te vergeten, maar het moet natuurlijk wel perfect zijn! Het zijn dus zo'n 5 nachten en heb voor een hotel een budget van ca. 200 euro per nacht en gedachte.
Alvast bedankt voor het meedenken en ga zelf ook weer lekker verder snuffelen op het forum