Marjan
En ik altijd denken dat jij niet rookte.hekkie schreef:Ik rook sinds kort niet meer op het werk, maar alleen privé. Thuis moet ik buiten in de kou staan van mijn geliefde (v)echtgenoot, dus op de meeting kun je mij ook af en toe buiten in rookarea vinden.....![]()
Marjan
De kroeg waar ik regelmatig kom heeft 2 maal een waarschuwing gehad omdat er telkens mensen buiten stonden met glazen , bij een 3e waarschuwing zou hij een boete krijgen van 900euro. Toen heeft de kroegbaas de asbakken weer binnen gezet , want boete voor binnenroken is 300 euro! En je merkt dat het toch stuk drukker is geworden... ( sorry voor offtopic )Rob schreef: @ Marloes (lelie) wist je dat er tegenwoordig bij veel cafe's meer mensen buiten staan dan binnen en dat zeker 1/3 daarvan niet-rokers is maar er wel bij komt staan omdat het er vaak veel gezelliger is dan binnen.
Het zal er best gezellig zijn, maar het stinkt er helaas zo ontzettend. En als je daar niet tegen kunt...Rob schreef:
@ Marloes (lelie) wist je dat er tegenwoordig bij veel cafe's meer mensen buiten staan dan binnen en dat zeker 1/3 daarvan niet-rokers is maar er wel bij komt staan omdat het er vaak veel gezelliger is dan binnen.
Inmiddels kan ik melden dat ik mijn Streets & Trips al aan iemand beloofd heb. Reacties hierover per pb zijn dan ook niet meer nodig.Coyote schreef:Mocht iemand belangstelling hebben, stuur me dan een pb-tje zodat we e.e.a. kunnen regelen. Streets & Trips kan ik dan meenemen naar de meeting op 1 november.
Marjon,vana schreef:Wat zijn julie er snel bij zeg. Vis ik weer achter het net![]()
Marjon