SonjaV schreef:
Heeft iemand toevallig al contact met de Neust gehad om te vragen of we eerder kunnen inchecken?
Op de bevestiging staat inchecken tussen 17 en 18 uur terwijl de meeting al om 16 uur begint.
Komt vast wel goed. Jullie horen er nog van!
Gr. Marjan
paula58 schreef:Iemand onderhand al contact gehad met de freule?
Ik neem deze week contact met haar op. Ik heb expres even gewacht en wilde het niet te ver vantevoren doen. De freule is een beetje een "aparte" dame en dit leek me beter.
Ik hou jullie op de hoogte als ik een afspraak over het inchecken met haar heb kunnen maken.
Ja hoor, het gaat over de bezigheden van de freule van De Neust, vorig jaar op de eerste zaterdag van november. Uit het Vragentopic van de meeting van vorig jaar:
Ik denk dat ik wel weet waar de freule morgen zo druk mee is. 's Morgens is er op het landgoed (officieel: "De Heerlijkheid Mariënwaerdt") jaarvergadering van de 'Vrienden van Mariënwaerdt'. Wij zijn ook lid, dus de uitnodiging ligt hier ook op het bureau. Na afloop worden we uitgenodigd om aanwezig te zijn bij het vertrek van de slipjacht die morgen ook op het landgoed gehouden wordt. Zal best een gezellig feestje zijn daar
Ik heb nu nog niks daarover gehoord, dus. Maar wat niet is kan nog komen!
Ik baal nog steeds dat ik niet kan komen Moet werken van 9.30-18.00 en ik weet nu al dat het zoooo rustig wordt dat de helft naar huis mag........ maar bij voorbaat vrij, nee.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.