Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Opening Subway in Meppel

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
wendyjol
Amerikakenner

Opening Subway in Meppel

Bericht door wendyjol »

Natuurlijk een totaal onbelangrijk onderwerp, maar toch. In ons eigen schone Meppel opent a.s. vrijdag een SUBWAY vestiging.
Ja, ja met echte "6 inches" en "footlongs". Meppel was toch al een leuk stadje, maar nu helemaal aantrekkelijk dus voor Amerikanofielen!!!
Adres: Hoofdstraat 75.

Ik ga in ieder geval even testen!!
newyork
Amerikafan

Bericht door newyork »

Inmiddels ook al een vestiging in Rotterdam.
I love NY
prs
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door prs »

Geweldig voor je! :D Hier bij mij in Zwolle hebben we er ook 1 sinds een paar maanden. Het Subway concept opzich is wel een beetje hetzelfde, toch is de Amerikaanse sfeer die ik gewend was van Subway niet echt aanwezig. Het is hier meer een soort ver-edelde broodjeszaak geworden door het concept met Nederlandse dingen te mixen. Net als bij bijv. MCDonalds geen gratis refills, de grootte van de producten is ook enigzins aangepast, en de ingredienten keuze ook.
Maar de aloude 'Subway taste' in ieder geval wel aanwezig 8)
And this be our motto: "In God is our trust."
And the star-spangled banner forever shall wave
O'er the land of the free and the home of the brave!
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fuzzy »

Sinds er een subway is in Apeldoorn ga ik er vaak heen! ik ging altijd naar Arnhem als ik in de buurt was om naar me vriendin toe te gaan, maar nu gewoon in mijn eigen stad..how awsome,

Bye Fuzzy :shock:
Greetings from Mister Fuzzy

http://www.eecoboogiewoogie.com
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

prs schreef:Net als bij bijv. MCDonalds geen gratis refills,
Denk je dat dit zou werken in Nederland? Die zouden er alleen maar misbruik van maken... "Het is gratis!!!" :wink:

Zelfde reden als dat je in nl. bakjes fritessaus krijgt, terwijl je in Amerika de ketchup zelf mag tappen (dat mag trouwens bijv. in Engeland ook bij McD)

Mack
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

Taco Bell

Bericht door Fuzzy »

Als er nou nog een taco bell in nederland zou zijn, zou het helemaal geweldig zijn! :D

Marcel
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Nou ben ik persoonlijk geen Taco Bell fan, maar het is inderdaad vreemd dat er nog geen vestiging in NL is. Zeker omdat Taco Bell eigedom is van Yum! Brands dat ook eigenaar is van KFC en PizzaHut (en de hier minder bekende A&W en Long John Silver), beide wel vertegenwoordigd in NL en met name KFC snel groeiend (ik meen een doelstelling van 6 nieuwe vestigingen per jaar). Kortom, markttoegang heeft men al, dus wellicht is het een kwestie van tijd.
Life is good in the Tarheel State.
prs
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door prs »

Denk je dat dit zou werken in Nederland? Die zouden er alleen maar misbruik van maken... "Het is gratis!!!" :wink:

Zelfde reden als dat je in nl. bakjes fritessaus krijgt, terwijl je in Amerika de ketchup zelf mag tappen (dat mag trouwens bijv. in Engeland ook bij McD)

Mack

Ja ik weet het. Behoorlijk raar eigenlijk dat wij Nederlanders helmaal niet zo bescheiden zijn als zulk soort dingen gratis zijn. Ik vind het zo heerlijk in Amerika om gewoon lekker op je gemak bij te tappen als je zin hebt :D. Geniaal concept. Waarom kunnen we daar in Nedeland niet mee omgaan :(...
And this be our motto: "In God is our trust."
And the star-spangled banner forever shall wave
O'er the land of the free and the home of the brave!
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fuzzy »

Ja dat valt mij ook op, toen ik op vakantie was in Amerika, kon ik gewoon bijvullen met de ketchup en hier krijg je zo'n klein pakje mayo en daar moet je * ook nog voor betalen. :evil: Ik ga echt niet 10 van die dingen kopen om voldoende te hebben voor me frietjes. Gewoon belachelijk. Maar goed niet over opwinden. Alleen hoop ik ( niet dat het ooit gebeurd) dat er een soort Taco Bell komt, maar ja we zien wel wat er gebeurt. Ik had ook ergens gelezen dat de macdonalds/burger king in nederland verschilt, want ik had laatst een hamburger bij burger king ( ik ga liever naar de mac, maar ik had honger op dat moment :lol: ) gekocht, dus ik loop weg en haal die burger uit de zak, is ie * gewoon koud. Ik weer terug, om een nieuwe te halen, kijken ze je gek aan...nou ja als ik volgend jaar weer naar amerika ga , kan ik weer volop genieten bij de Taco Bell! :wink:

henky
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door henky »

Inderdaad, voor alles extra betalen in Nederland, zelfs als ik Rotterdam bij KFC naar het toilet wil als klant, moet ik 0,40 eurocent betalen, belachelijk en dan vaak nog op een niet zo schoon toilet!! GRGRGR
De SUBWAY in Rotterdam heeft ook "nog niet" de Amerikaanse sfeer, maar de subways smaken er niet minder om!!
Groetje, Henky
http://breedijkies1.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot nu toe 29 USA-staten bezocht/USA = vakantieland nr. 1
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Ik vind een 'Starbucks' in Nederland eigenlijk meer voor de hand liggend.

Sandy
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

busride

Bericht door Fuzzy »

Wat ook nog leuk verhaal is om te vertellen is dat ik een keer in amerika in de bus zat en het was laat en ik moest ergens uitstappen maar dat kon niet, dus ik liep naar die buschauffeur en zei: hier heb je 4 dollar als je me daar afzet en dat deed hij ook reed gewoon een beetje om...nou moet je dat eens proberen hier dan krijg je of commentaar of de buschauffeur kijkt je gek aan.. :)

Bye fuzzy :shock:
Laatst gewijzigd door Fuzzy op 08 jul 2005, 15:59, 2 keer totaal gewijzigd.

jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

henky schreef:De SUBWAY in Rotterdam heeft ook "nog niet" de Amerikaanse sfeer, maar de subways smaken er niet minder om!!
Groetje, Henky
Nou moet ik zeggen dat Subway hier in de VS ook niet echt Amerikaans aanvoelt. In fact, ik vind het een beetje sjofele tenten. Het enige Amerikaanse is het "veel voor weinig" motto, maar dat zie je overal.
doreennicole
Amerika-expert

Re: busride

Bericht door doreennicole »

Fuzzy schreef:Wat ook nog leuk verhaal is om te vertellen is dat ik een keer in amerika in de bus zat en het was laat en ik moest ergens uitstappen maar dat kon niet, dus ik liep naar die buschauffeur en zei: hier heb je 5 dollar als je me daar afzet en dat deed hij ook reed gewoon een beetje om en de mensen zeiden ook niks in de bus...nou moet je dat eens proberen hier dan krijg je of commentaar of de buschauffeur kijkt je gek aan.. :)

Bye fuzzy :shock:
leuk verhaal, maar komt eigenlijk neer op omkoping he? het mag nl in de meeste staten niet, tegen de regels van de transport maatschappijen om bij niet haltes te stoppen. oa ivm lawsuits. als iemand bij een niet halte uitstapt en er gebeurt wat is de buscompany vaakper definitie liable. als het gebeurt bij een halte, bijv een ongeluk met een andere auto of zo kan de andere driver liable zijn of de passagier zelf, maar uitstappen op niet aangegeven plaatsen is meestal tegen bedrijfsbeleid.

nu is het wel zo dat er op sommige plaatsen (zowel in seattle als sacramento kon dit), dat je 's avonds ivm veiligheid op niet haltes uit kan stappen maar dan na duidelijke afspraak met de chauffeur en daar zijn dan ook weer regels voor. maar ze mogen er zeker geen geld voor aannemen. ze mogen bijv. ook geen tips aannemen, voor zover ik weet

ik vind het een beetje problematisch als mensen bussen zouden behandelen als een taxi en de chauffeur zouden gaan betalen voor het uitstappen op willekeurige plaatsen.

maar ik rij al heel lang in de bus op heel veel plaatsen in amerika en ik heb het nog nooit gezien dus het is vast een uitzondering. ze zullen wel weer gedacht hebben: domme toerist, gaan we uitbuiten.

doreen
SEEING IS BELIEVING
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fuzzy »

He nou moet je niet gaan denken dat ik iedereen zomaar omkoop ofzo, zo ben ik ook weer niet. Het was laat er zaten toen weinig mensen in de bus en hij was niet boos ofzo dat ik 'm geld gaf. Ik vond gewoon dat ik 'm even wat geld gaf. Ik koop geen mensen om, dat je dat weet :wink:

awo
Amerika-ontdekker

Bericht door awo »

Sandy schreef:Ik vind een 'Starbucks' in Nederland eigenlijk meer voor de hand liggend.

Zucht, ooit komt er een dag dat we die ook krijgen hopelijk. Begrijp nog steeds niet waarom we er nog zo lang op moeten wachten. Ik wil m'n chocolate mint chip :o
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

Fuzzy schreef:He nou moet je niet gaan denken dat ik iedereen zomaar omkoop ofzo, zo ben ik ook weer niet. Het was laat er zaten toen weinig mensen in de bus en hij was niet boos ofzo dat ik 'm geld gaf. Ik vond gewoon dat ik 'm even wat geld gaf. Ik koop geen mensen om, dat je dat weet :wink:

natuurlijk niet. verwachtte ik ook niet van je. :D
SEEING IS BELIEVING
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fuzzy »

Mooi! :D zijn we het daar over eens..

Fuzzy :shock:

Nonaj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Opening Subway in Meppel

Bericht door Nonaj »

wendyjol schreef:Natuurlijk een totaal onbelangrijk onderwerp, maar toch. In ons eigen schone Meppel opent a.s. vrijdag een SUBWAY vestiging.
Ja, ja met echte "6 inches" en "footlongs". Meppel was toch al een leuk stadje, maar nu helemaal aantrekkelijk dus voor Amerikanofielen!!!
Adres: Hoofdstraat 75.

Ik ga in ieder geval even testen!!
Ja, ik stond er ook helemaal van te kijken dat Meppel opeens een Subway kreeg! Ik dacht dat die alleen vestigingen had in grote steden, en zo groot vind ik Meppel niet...(ik woon ongeveer 10 km er vandaan)

Ik moet overigens nog wel even testen :D
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Toen ik er nog woonde spraken wij altijd over The big Apple-Mepple
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer