Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Beste Periode om naar NY te gaan?
-
- Amerikafan
Beste Periode om naar NY te gaan?
Welke periode kan je het beste naar NY gaan? Welke periodes zijn betaalbaar en toch ook nog een beetje lekker weer? (zit met een scholier, dus heb me te houden aan schoolvakantie).
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: Beste Periode om naar NY te gaan?
Vorige week!
Geintje; ik was er zelf vorige week (in de herfstvakantie; mijn reisgenoot is docent), en dat is ook qua weer prima bevallen. In de zomer shijnt het er heet en vooral vochtig te kunnen zijn (vervelend als je actief rond wil wandelen), terwijl het in de winter er flink kan vriezen (hoewel gemiddeld overdag zo'n 3 graden, dus dat valt mee). De herfst en de lente schijnen de beste tijden te zijn qua weer; doorgaans niet al te vochtig, en aangename temperaturen. (zie ook de Engelstalige Wiki)
De herfst en de lente schijnen dan ook de hoogseizoenen in NYC te zijn, en dus niet de zomermaanden. Misschien is de meivakantie een goed idee?

De herfst en de lente schijnen dan ook de hoogseizoenen in NYC te zijn, en dus niet de zomermaanden. Misschien is de meivakantie een goed idee?
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik zou ook voor de meivakantie kiezen...
Al hadden wij begin mei het nog wel aardig frisjes.. (Maar zodra de zon schijnt is het dan ook wel meteen erg lekker!)
Het ligt er dus maar net aan wanneer die valt... Zelf zou ik voor eind mei, begin juni kiezen. Of ergens in september...
Al hadden wij begin mei het nog wel aardig frisjes.. (Maar zodra de zon schijnt is het dan ook wel meteen erg lekker!)
Het ligt er dus maar net aan wanneer die valt... Zelf zou ik voor eind mei, begin juni kiezen. Of ergens in september...
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
nou, zelf woon ik dan op long island new york
maar tijdens de kerst is new york echt fantastisch boom op rockafeller plaza en verlichting overal en als je geluk hebt sneeuw. maarja de sneew blijft daar niet zo lang liggen en worden plassen water of modder. vorig jaar ben ik met me vriendin 2 dagen in manhatten verbleven ik had de tijd van mijn leven savonds is het echt prachtig om te zien en romantish :-p
ik zou niet in de zomer gaan dat raad ik echt af tenzij je een fan bent van lekker zweten :-p nee maar dat is niet leuk dan is het zo warm daar en dan ren je de ene winkel in naar de andere om maar airco te hebben
nou ik hoop dat je wat aan mijn mening hebt
veel succes alvast
Groeten uit New York
maar tijdens de kerst is new york echt fantastisch boom op rockafeller plaza en verlichting overal en als je geluk hebt sneeuw. maarja de sneew blijft daar niet zo lang liggen en worden plassen water of modder. vorig jaar ben ik met me vriendin 2 dagen in manhatten verbleven ik had de tijd van mijn leven savonds is het echt prachtig om te zien en romantish :-p
ik zou niet in de zomer gaan dat raad ik echt af tenzij je een fan bent van lekker zweten :-p nee maar dat is niet leuk dan is het zo warm daar en dan ren je de ene winkel in naar de andere om maar airco te hebben
nou ik hoop dat je wat aan mijn mening hebt
veel succes alvast
Groeten uit New York
Beste periode is oktober of mei.
Lichte voorkeur voor oktober vanwege de mooie kleuren.Ben net terug uit New York en Central Park lag er schitterend bij.
Lichte voorkeur voor oktober vanwege de mooie kleuren.Ben net terug uit New York en Central Park lag er schitterend bij.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2649 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 4 Reacties