Ze zijn maar 5 euro per stuk en 2 euro verzendkosten,
Bye Fuzzy

Dus wat wil je hiermee zeggen, dat dit een bedrijf is waar niet hoeft te betalen hahaMack schreef:Ik heb via een Duits bedrijf mijn eigen nummerplaat laten drukken in de gevangenis van Arizona...
Hij stuurde ze op maar op mijn vraag hoe ik ze aan hem moest betalen gaf hij geen antwoord. Na 5x hem eraan herinneren ben ik opgehouden. Het is 2 jr geleden en ik heb nog niet betaald...
Mack
Weet je de naam van het bedrijf nog?Mack schreef:Blijkbaar... Ik wil best betalen, maar als ze me niet willen vertellen hoe...
die zijn nu op de fles gegaan...zitten nog steeds op hun geld te wachtenNjit schreef:Weet je de naam van het bedrijf nog?Mack schreef:Blijkbaar... Ik wil best betalen, maar als ze me niet willen vertellen hoe...
http://www.customlicenseplates.com/prs schreef:Kent iemand misschien een site waar ik net als Mack, een nummerplaat met m'n eigen tekst kan laten bedrukken? En die ook bezorgen in NL?
Op deze site:Fuzzy schreef:Het is toegestaan in amerik om zo'n nummerplaat te hebben op je auto, maar ik dacht dat je nummer wel er ook op moet of niet??
2. Are they legal?
Only on the front. Many people have a rebel flag, Go Lakers or #1 DAD. In 21 US states they require only a rear license plate and absolutely nothing on the front, like Arizona and Mississippi. You cannot drive with it on the rear unless it is a replacement license plate for one that is registered to you. Example: In California, if you lost your blue or black plate you can’t have it remade by the DMV because they no longer have any original blanks but you can use one of mine as a replacement! And if it's a show car that isn't driven on the road, you can display one on the front and one on the back.
Zo'n nummerplaat, die je via Internet koopt mag alleen op de voorkant, maar in veel staten kun je via het DMV een personalized license plate legaal voor op je auto bestellen. Mijn nummerbord is op het moment "DE SMURF" en Ricks "FUTR WAV".Fuzzy schreef:Het is toegestaan in amerik om zo'n nummerplaat te hebben op je auto, maar ik dacht dat je nummer wel er ook op moet of niet??
Bye Fuzzy