@Carin
Wij hadden vorig jaar ook die 'eerste keer vrees', maar maak je maar geen zorgen hoor, dat is nergens voor nodig Ik kijk er iig erg naar uit om jullie eens te ontmoeten!
Wij kunnen hier pas om half vier vertrekken, en halen dan Willy (Velsen) en Emmy (Haarlem) op, dus waarschijnlijk wordt het wel tegen half 6 dat we er zijn, houden jullie dan wat appelgebak en koffie voor ons over? :dance:
Ik hoop dat jullie dan nog niet aan de stamppot zitten......
Tot morgen!!!
Marcel87 schreef:Ik heb er ook erg veel zin in :dance:
Hopelijk kan ik vanavond nog een beetje slapen
Vanavond, beter gezegd vannacht zal nog wel meevallen (voor mij dan)... maar morgennacht... dan zit (ik tenminste) vol van alle nieuwe verhalen en ontmoetingen die dan allemaal op de een of andere manier verwerkt moeten worden...
Groeten, Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
Héél veel plezier morgen op de Alles Amerika Meeting. Ik was op 1 november uitgerekend, maar helaas geen AA baby, want ik ben afgelopen zaterdag al bevallen van onze zoon JENS!! Morgen-middag komt nog iets te vroeg voor ons, misschien volgend jaar weer??
Heel veel plezier morgen allemaal. Ik vind het echt jammer dat wij er niet bij kunnen zijn. De fysio (een vriendje van mij) die komt morgen langs, in zijn vrije tijd om Grietje een beetje te helpen
Hallo allemaal,
Wil iedereen heel veel plezier wensen vandaag op de AA meeting.
Volgend jaar proberen we ook weer te komen.
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017 Blog tijdens onze reizen Facebook
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.