Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen over de Alles Amerika Meeting 2008
- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Re: Vragen over de Alles Amerika Meeting 2008
Wat een mooie foto's hadden jullie ingestuurd!
Marjan, beterschap met je rug.
Marjan, beterschap met je rug.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Jij beschuldigd iemand door te zeggen dat het flauw is om achteraf dingen te zeggen en het niet op de meeting zelf aan te kaarten.SonjaV schreef: Misschien toch handiger om in het vervolg je naam onder je posts te zetten of als je iemand wil quoten zijn/haar alias erbij te zetten om misverstanden zoals deze te voorkomen.
Ik zeg dat ik het eens ben met Sonja, omdat zij zegt dat er te weinig stamppot was. Jij had dat toch niet gezegd? Dan had je kunnen bedenken dat er nog een Sonja was. Gewoon een kwestie van opletten.
Sorry, maar ik reageer op een post.lelie schreef:Dat heb je dus verkeerd. Misschien eerst informatie inwinnen voor je zoiets neerzet?
Als daar niet alle informatie in staat worden mogelijk verkeerde conclusies getrokken. Laat maar![]()
Het is toch niet de bedoeling dat je eerst bij iedereen die wat post gaat informeren naar het hoe en wat voor je een antwoord kan geven?
Dat had je niet hoeven zeggen als je wist dat het op de meeting wel was aangekaart.
Ik heb al vaker gemerkt dat je fel je mening geeft zonder dat je weet wat er werkelijk aan de hand is. Ik wil je alleen een tip geven je er eerst wat meer in te verdiepen.
Dennis heeft aangegeven dat dit geen discussie hoeft te worden. Laten we het dan hierbij houden. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.
Groetjes van Marloes
**Marloes, het rood dat je hier gebruikt komt waarschijnlijk agressiever over dan hoe je het wilt bedoelen.
Dat Sonja zich vergiste is heel begrijpelijk, ook ik had niet direct de link gelegd dat Mickey ook Sonja was. Bij het gebruiken van quotes en/of het aanhalen van wat iemand zegt kan je misverstanden vermijden indien de nickname gebruikt wordt.
Elke, moderator**
Laatst gewijzigd door lelie op 04 nov 2008, 05:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- lelie
- Amerika-expert
Er komen prachtige foto's voorbij.
Als je tijdens de meeting naar de foto's kijkt, komen ze toch anders over dan dat je ze hier rustig bekijkt op je pc.
Als je tijdens de meeting naar de foto's kijkt, komen ze toch anders over dan dat je ze hier rustig bekijkt op je pc.
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Ik heb mezelf zaterdag nog wel voorgesteld aan je... Toen zei je nog ik heet ook Sonja.SonjaV schreef: Oeps![]()
Kan ook lekker verwarrend zijn die dubbele namen.![]()
![]()
Ik wist in ieder geval niet dat mijn naamgenoot Mickey99 was.
Waarschijnlijk ben ik ook niet de enige.
Marloes (lelie) heeft je al antwoord gegeven en wat mij betreft is de discussie ook gesloten.
Ik ben het alleen wel eens met Roland dat een reactie van het OT nog wel aardig zou zijn.
Sonja
Marjan beterschap met je rug ... Een vriend van ons is ook een paar keer door zijn rug gegaan. Door één beweging, kon hij letterlijk terugkruipen naar zijn auto. Hij heeft een tijd op bed moeten liggen daardoor. Vreselijk voor hem! Ik heb het zelf ook een keer gehad. Ik kon nog wel rechtop staan, maar ik weet hoe het voelt ...
PS. Elly, je bent een terechte winnaar .. prachtige foto!!
@ Elke: Ik vind rood hier absoluut niet agressief, alleen maar duidelijk. En blijkbaar is duidelijkheid nodig, gezien het eerdere misverstand!
PS. Elly, je bent een terechte winnaar .. prachtige foto!!
@ Elke: Ik vind rood hier absoluut niet agressief, alleen maar duidelijk. En blijkbaar is duidelijkheid nodig, gezien het eerdere misverstand!
Sandy
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Dank je , de eer gaat eigenlijk naar Michel, want die heeft 'm gemaaktSandy schreef: PS. Elly, je bent een terechte winnaar .. prachtige foto!!

Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Misschien ook leuk om te laten zien wat de meetinggangers o.a. bij het afscheid kregen.
(Foto's zijn niet scherp want mijn camera is helaas kapot)
Een originele hoefijzer opgesmukt met een Amerikaans tintje. Ik ga hem een mooi plaatsje geven hier in mijn Amerikakamer en dan hoop ik natuurlijk dat het mij veel geluk zal brengen.......

Verder kregen we een mooie AllesAmerika.com pen, een leuke geste van Dennis. Ik ben blij met dit AA-hebbedingetje....
De volgende tekst staat op de pen gedrukt:
www.AllesAmerika.com
AllesAmerika.com Meeting 2008
Bedankt voor je aanwezigheid
1 november 2008
Beesd, Nederland

Marjan
(Foto's zijn niet scherp want mijn camera is helaas kapot)
Een originele hoefijzer opgesmukt met een Amerikaans tintje. Ik ga hem een mooi plaatsje geven hier in mijn Amerikakamer en dan hoop ik natuurlijk dat het mij veel geluk zal brengen.......

Verder kregen we een mooie AllesAmerika.com pen, een leuke geste van Dennis. Ik ben blij met dit AA-hebbedingetje....

De volgende tekst staat op de pen gedrukt:
www.AllesAmerika.com
AllesAmerika.com Meeting 2008
Bedankt voor je aanwezigheid
1 november 2008
Beesd, Nederland

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- lelie
- Amerika-expert
**Marloes, het rood dat je hier gebruikt komt waarschijnlijk agressiever over dan hoe je het wilt bedoelen.
Elke, moderator**
Zo bedoelde ik het inderdaad niet.
Ik gebruik die kleur altijd in pb's omdat je dan duidelijk kan zien dat het mijn antwoorden zijn.
Of mogen we die kleuren alleen maar offtopic gebruiken?
Elke, moderator**
Zo bedoelde ik het inderdaad niet.
Ik gebruik die kleur altijd in pb's omdat je dan duidelijk kan zien dat het mijn antwoorden zijn.
Of mogen we die kleuren alleen maar offtopic gebruiken?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je mag die kleuren gebruiken. Maar de inhoud in die rode kleur kwam voor mij hard over. Ik hoopte dat je het niet zo bedoelde, vandaar dat ik ook aangaf "waarschijnlijk agressiever dan hoe je het wilt bedoelen".
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Nou Marjan, ik kan je een handje geven
Vanaf zondag had ik al erg last van mijn schouders en nekspieren (en veel hoofdpijn) maar sinds vanochtend loop ik als een oud vrouwtje door het huis.
Ik heb vreselijk last van mijn onderrug en heupen. Ik heb voor mezelf het idee dat het komt door het urenlang zitten op die houten stoelen, daar kan ik nooit zo goed tegen. Ik had aan het eind van de meeting al erg last van een tintelend en pijnlijk gevoel in mijn benen.
Gelukkig heb ik net gisteren een afspraak gemaakt bij de fysiotherapeut. Het eerste wat hij mag doen is al die knopen in mijn nek en schouders eens lekker losmaken.
Marjon

Vanaf zondag had ik al erg last van mijn schouders en nekspieren (en veel hoofdpijn) maar sinds vanochtend loop ik als een oud vrouwtje door het huis.
Ik heb vreselijk last van mijn onderrug en heupen. Ik heb voor mezelf het idee dat het komt door het urenlang zitten op die houten stoelen, daar kan ik nooit zo goed tegen. Ik had aan het eind van de meeting al erg last van een tintelend en pijnlijk gevoel in mijn benen.
Gelukkig heb ik net gisteren een afspraak gemaakt bij de fysiotherapeut. Het eerste wat hij mag doen is al die knopen in mijn nek en schouders eens lekker losmaken.
Marjon
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
AllesAmerikameetings zijn gevaarlijk.
Meetingblessures.
Ook jij beterschap.

Meetingblessures.

Ook jij beterschap.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Contacteer:
Mijn rug is nog niet veel beter vandaag. Ik loop nu ook als een echt oud wijf in een hoek van 90 gr.....
Gelukkig kan ik wel zitten en ben dan ook gewoon op het werk achter de pc. Tijdens de meeting heb ik amper gezeten en dus kan het bij mij daar niet aan liggen. Ik heb wel tijdens de ritten van en naar De Neust op 1 bil gezeten en de andere op de schoot van Paula en dat zijn natuurlijk ook rare houdingen. Wellicht dat het daarvan komt. Het zal wel weer overgaan....
Iedereen welbedankt voor de aardige woorden. En Marjon voor jou ook beterschap.
Gr. Marjan
P.S. Leuk scrabblewoord trouwens: "Meetingblessures"......

Gelukkig kan ik wel zitten en ben dan ook gewoon op het werk achter de pc. Tijdens de meeting heb ik amper gezeten en dus kan het bij mij daar niet aan liggen. Ik heb wel tijdens de ritten van en naar De Neust op 1 bil gezeten en de andere op de schoot van Paula en dat zijn natuurlijk ook rare houdingen. Wellicht dat het daarvan komt. Het zal wel weer overgaan....

Iedereen welbedankt voor de aardige woorden. En Marjon voor jou ook beterschap.
Gr. Marjan
P.S. Leuk scrabblewoord trouwens: "Meetingblessures"......

Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Eerst Marcel en nu ik weer?
ik heb nog wel van die zachte billen
Zonder geintjes, ik hoop dat gauw weer over gaat want ik weet dat het behoorlijk pijn kan doen vooral met lopen.

Zonder geintjes, ik hoop dat gauw weer over gaat want ik weet dat het behoorlijk pijn kan doen vooral met lopen.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Ik moet hier erg om lachen ... ik hoor het je gewoon zeggenhekkie schreef:Ik loop nu ook als een echt oud wijf in een hoek van 90 gr.....![]()

Volgens mij heeft het niets te maken met hoe je in de auto hebt gezeten.. Je hoeft maar één verkeerde beweging te maken bij het bukken of de meest simpele handeling en het kan in je rug schieten.
Sandy
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Marjan sterkte met je rug. Dat krijg je als je ouder wordt. Wij zijn niet meer de jongsten. Bij de volgende meeting maar niet zoveel meer staan
Annie jij ook sterkte

Annie jij ook sterkte
Fan of the U.S.A.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien moeten we volgende keer een waarschuwing toevoegen:
" Het bijwonen van een AA meeting kan uw gezondheid ernstig schaden. "
" Het bijwonen van een AA meeting kan uw gezondheid ernstig schaden. "
Elke
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Lief dat je me sterkte wenst.Noa schreef:Marjan sterkte met je rug. Dat krijg je als je ouder wordt. Wij zijn niet meer de jongsten. Bij de volgende meeting maar niet zoveel meer staan![]()
Annie jij ook sterkte

Maar ik denk dat je Marjon bedoelt.
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ooops
Ja sorry, ik bedoel Marjon. Maar jij dan de groetjes.

Ja sorry, ik bedoel Marjon. Maar jij dan de groetjes.

Fan of the U.S.A.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik vind dit soort posten heel erg jammer. Het is de reden dat ik al een tijdje het forum (bijna) niet bezoek.
De 'toon' is lang niet meer zo vriendelijk als die eens was.
Marjon en Marjan: beterschap (zou het dan toch de leeftijd zijn?
)
Carola
PS Dit is overigens niet de reden dat we er niet waren.
De 'toon' is lang niet meer zo vriendelijk als die eens was.
Marjon en Marjan: beterschap (zou het dan toch de leeftijd zijn?

Carola
PS Dit is overigens niet de reden dat we er niet waren.
lelie schreef:Jij beschuldigd iemand door te zeggen dat het flauw is om achteraf dingen te zeggen en het niet op de meeting zelf aan te kaarten.SonjaV schreef: Misschien toch handiger om in het vervolg je naam onder je posts te zetten of als je iemand wil quoten zijn/haar alias erbij te zetten om misverstanden zoals deze te voorkomen.
Ik zeg dat ik het eens ben met Sonja, omdat zij zegt dat er te weinig stamppot was. Jij had dat toch niet gezegd? Dan had je kunnen bedenken dat er nog een Sonja was. Gewoon een kwestie van opletten.
Sorry, maar ik reageer op een post.
Als daar niet alle informatie in staat worden mogelijk verkeerde conclusies getrokken. Laat maar![]()
Het is toch niet de bedoeling dat je eerst bij iedereen die wat post gaat informeren naar het hoe en wat voor je een antwoord kan geven?
Dat had je niet hoeven zeggen als je wist dat het op de meeting wel was aangekaart.
Ik heb al vaker gemerkt dat je fel je mening geeft zonder dat je weet wat er werkelijk aan de hand is. Ik wil je alleen een tip geven je er eerst wat meer in te verdiepen.
Dennis heeft aangegeven dat dit geen discussie hoeft te worden. Laten we het dan hierbij houden. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.
Groetjes van Marloes
Dat Sonja zich vergiste is heel begrijpelijk, ook ik had niet direct de link gelegd dat Mickey ook Sonja was. Bij het gebruiken van quotes en/of het aanhalen van wat iemand zegt kan je misverstanden vermijden indien de nickname gebruikt wordt.
Elke, moderator**