Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen over de Alles Amerika Meeting 2008

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Vragen over de Alles Amerika Meeting 2008

Bericht door Jasmino »

Marjon en Marjan: veel beterschap gewenst! Hopelijk zijn jullie weer snel de oude.
(Zou het soms in de naam zitten?)
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ook ik wil het OT heel erg bedanken voor alle tijd en moeite die ze in deze meeting gestoken hebben. Het vraagt toch wel een heel engagement.
Wij vonden het gezellig, alhoewel het voor ons de eerste keer was en dus ook bijna alle gezichten nieuw waren.
Ik heb nog nooit een stampottenbuffet gehad en vond het heel erg lekker. Ook de pindanootjes hadden aan onze tafel succes. Alleen het op de grond gooien van de doppen was nieuw voor mij :D
Het boekenstandje vond ik heel leuk. Er waren er verschillende bij die ik niet ken.
Wat mij betreft : bedankt OT voor de leuke meeting.

In verband met de opmerking van CaroLine : ik kan haar bijtreden. Ook ik vind de sfeer op het forum veel minder gezellig worden. Ik schrik van de negatieve ondertoon in sommige posts. Ik kom op het forum sinds eind 2006 om onze reis van zomer 2007 voor te bereiden.
Ik heb me pas veel later geregistreerd omdat ik voor mijn eerste reis toch geen bijdrage kon leveren. Maar ik vond het wel een heel gezellige boel en heb me dan uiteindelijk toch geregistreerd vlak voor onze reis.
Maar eerlijk gezegd vond ik het toen veel gezelliger dan nu. De opmerking van CaroLine geldt dus ook voor mij.
Maar het forum blijft een schat van informatie voor onze reis in 2009!

Carine
Groetjes,
Carine
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Ik kan me er ook bij aansluiten, voor mij de reden dat ik niet naar de meeting ben gegaan dit keer en besloten heb afstand te houden van deze discussies (en zo ken ik er nog een paar). Maar volgens mij had Dennis gevraagd hier niet over te praten ... dus laten we dat doen, dit gaat anders toch weer de verkeerde kant uit :) :wink:
Laatst gewijzigd door Sandy op 05 nov 2008, 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Jasmino schreef:Marjon en Marjan: veel beterschap gewenst! Hopelijk zijn jullie weer snel de oude.
Hmmm, moet ik me dan ook zorgen gaan maken? ;)
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Marjol schreef:
Jasmino schreef:Marjon en Marjan: veel beterschap gewenst! Hopelijk zijn jullie weer snel de oude.
Hmmm, moet ik me dan ook zorgen gaan maken? ;)
Recentelijk nog iemand op schoot gehad? ;)
Sandy
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

Sandy schreef: Recentelijk nog iemand op schoot gehad? ;)
Ik was het in ieder geval niet :lol:
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Kan hier geen slotje op dan. Het OT gaat niet meer reageren heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Waarom moet er een slotje op?
En wie is jou betrouwbare bron?
Er kan pas en reactie komen van het OT, als die bij elkaar zijn geweest voor een evaluatie.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Annie schreef:Waarom moet er een slotje op?
Omdat Dennis geen discussie wil.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Sandy schreef: Maar volgens mij had Dennis gevraagd hier niet over te praten
Waar dan wel?? :dunno:
Dit topic gaat toch over de meeting en niet over andere zaken die hier nu besproken worden zoals het negatieve sfeer de laatste tijd.
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Reacie op Annie die schrijft dat het ot team eerst moet evalueren voor ze kunnen reageren: ( ik kan niet meer achteraf quoten, en er zaten al 2 reacties tussen inmiddels vandaar zo :wink:

Ik bemoei me verder niet met deze discussie, ik ben immers helemaal niet bij de meeting geweest. Maar is het niet gebruikelijk dat je als team pas evalueert nadat je weet wat de gasten er van vonden? Hierboven heb ik duidelijk kunnen lezen dat het vooral een succes was, maar dat er een paar puntjes waren die voor verbetering vatbaar zijn. Dat is dan toch vooral bruikbare informatie? Ik heb nog nooit meegemaakt dat iets zó perfect georganiseerd was, dat er echt helemaal niks mis ging. En het is dan ook niet erg als er iets niet helemaal gegaan is zoals de bedoeling was, als je dat maar kan zeggen. Dan pas lijkt een evaluatie mij zinvol, omdat je dan zowel van je successen als van je foutjes ( of die van degene aan wie het is uitbesteed) Dat wil dan niet zeggen dat alles als persoonlijke aanval bedoeld is, en zo lees ik de eerste opmerkingen ook niet. Pas als mensen het als persoonlijke aanval gaan zien in plaats van een kanttekening, dan krijg je zo'n nare discussie volgens mij.

Nogmaals inhoudelijk kan ik er niet over meepraten, maar dit is mijn objectieve kijk op wat er hier geschreven word.

Groeten, Ilse
Laatst gewijzigd door butterfly op 05 nov 2008, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Dennis had gevraagd geen discussie over de meeting te voeren.
Nu gaat het er over dat sommige mensen afhaken doordat het niet meer gezellig is op het forum.
Dus lijkt mij deze discussie erg zinvol.
Zelf vind ik het heel erg dat er mensen afhaken , door de ondertoon die in sommige berichten te lezen is.
Misschien dat dit draadje dan ook afgesplitst moet worden.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Als ik dit topic even goed doorlees krijg ik de volgende indruk:
De meeting afgelopen zaterdag + de organistatie doot het OT wordt over het algemeen bijzonder gewaardeerd maar er 2 zaken die aandacht behoeven:
1. reactie van het OT m.b.t de geplaatste opmerkingen (te weinig eten/ geen warme hapjes)
2. de negatieve sfeer die door sommigen ervaren wordt.

Ik zal dit onder de aandacht van de andere mods brengen.(mochten zij dit nog niet gelezen hebben)
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Carin jij slaat de spijker op zijn kop.

@ Annie; Voor wat betreft de betrouwbare bron dat in ieder geval één iemand van het OT hier niet meer op gaat reageren is gewoon openbaar en voor iedereen te lezen op de blog van Monique (nieuwenoord).
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Oké 1 iemand, het OT bestaat uit meer mensen.
Er komt nog een evulatie ook met de Nooteboom en tzt zal het OT hier een verslag van doen.
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Prima, we wachten het af.

Het had achteraf misschien handiger / beter geweest als één van jullie (van het OT) het van die evaluatie meteen zondag even gepost hadden in dit topic (bijvoorbeeld na de vraag van Roland). Dan was het voor iedereen meteen duidelijk geweest dat de evaluatie nog volgt ;)
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

pyca schreef:...maar er 2 zaken die aandacht behoeven:
1. reactie van het OT m.b.t de geplaatste opmerkingen (te weinig eten/ geen warme hapjes)
2. de negatieve sfeer die door sommigen ervaren wordt.
Carin slaat de spijker op de kop voor wat betreft de punten die de rode draad vormen door deze discussie. Maar...

Het lijkt me toch dat de organisatie, de vormgeving en de inhoud van de meeting volledig los staan van enige mogelijke negatieve ondertonen hier op het forum...?
De meeting is toch niet minder geslaagd omdat er mogelijk negatieve ondertonen kunnen worden gelezen in reacties op het forum?

We hebben meer dan 5000 leden, en 70 daarvan zijn naar de meeting geweest... ik denk dat er hier oordelen over het forum worden betrokken bij oordelen over de meeting, en dat is niet terecht. Misschien dat er mensen zijn die het niet 100% met elkaar eens zijn hier op het forum, maar dat zijn dan toch subjectieve oordelen tussen twee personen die geen valide oordeel kunnen vormen over de meeting in zijn geheel?

Kortom: misschien ben je niet meer zo tevreden over de sfeer op het forum, maar dat kan en mag je oordeel over de meeting niet beïnvloeden - en dat lijkt hier in deze discussie wel te gebeuren.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Annie schreef:Er kan pas en reactie komen van het OT, als die bij elkaar zijn geweest voor een evaluatie.
Waarom zou het OT pas kunnen reageren na een evaluatie? Voelen zij zich dan niet thuis tussen alle enthousiaste mensen die genoten hebben van de meeting? Zij waren toch zelf ook als forumlid (en OT) op de meeting. Zij kunnen toch best als forumlid hun eigen mening over de fantastische avond kwijt?

Iedereen reageert super enthousiast op de meeting hoe het leuk het was en hoe men genoten heeft maar het OT zelf zwijgt in alle talen. Hebben zij dan niet genoten soms? De foto's laten zien dat zij het volgens mij toch ook wel leuk vonden... :wink: Dus doen dan niet zo flauw door helemaal niet te reageren. Er zijn notabene bijna 60 forumleden geweest en pakweg 95% is alleen maar enthousiast en enkele enthousiast én hebben wat puntjes genoemd. So what! Helemaal niet erg toch? Dat moet toch gezegd kunnen worden? Wees blij dat we elkaar niet alleen maar naar de mond praten. :lol:

Just mij 2 cents...

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Coyote schreef: Waarom zou het OT pas kunnen reageren na een evaluatie? Voelen zij zich dan niet thuis tussen alle enthousiaste mensen die genoten hebben van de meeting? Zij waren toch zelf ook als forumlid (en OT) op de meeting. Zij kunnen toch best als forumlid hun eigen mening over de fantastische avond kwijt?
(...) Dus doen dan niet zo flauw door helemaal niet te reageren.
Roland, er werd wel steeds gevraagd naar een reactie van het OT. Niet naar een reactie van individuele leden.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Een OT bestaat toch uit individuele leden?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer