Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eerste keer naar Amerika met kindje van 2 j
-
- Amerika-newbie
Eerste keer naar Amerika met kindje van 2 j
Ik ben op zoek naar hulp, want nog nooit was ik in Amerika. Maar graag willen we in September 2009 er voor 3 wk naar toe.
Twijfel tussen auto huren of met camper rondtoeren.
Heeft er iemand tips voor leuke uitstapjes voor de kleine. Wat we zeker moeten gezien hebben?
Waar of via welke site je een camper kan huren.
Kortom alle hulp is welkom.
Kelly
Twijfel tussen auto huren of met camper rondtoeren.
Heeft er iemand tips voor leuke uitstapjes voor de kleine. Wat we zeker moeten gezien hebben?
Waar of via welke site je een camper kan huren.
Kortom alle hulp is welkom.
Kelly
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: Eerste keer naar Amerika met kindje van 2 j
Hoi Kelly,
Welkom op het forum! Hier kun je erg veel info vinden over reizen naar Amerika en ook over het reizen met een kleintje.
Wij zijn inmiddels een paar keer naar Amerika geweest (met een auto en hotels/motels/cabins). Dat is ons geweldig goed bevallen.
Vaker de afweging gemaakt tussen auto of camper, dan kwamen we toch weer op de auto uit. Leek ons met z'n 2'en toch goedkoper dan een camper.
Volgend jaar gaan we weer terug. Voor het eerst met ons dochtertje van dan 2 jr.
Wij kiezen er dit keer bewust voor om met een camper te reizen. Het lijkt ons een stuk makkelijker om ons met een camper aan haar ritme aan te kunnen passen.
Daarnaast slaapt ze dan ook iedere dag op dezelfde plek, ondanks dat de omgeving steeds wisselt.
Persoonlijk kiezen wij ervoor het tempo aanzienlijk aan te passen aan haar ritme. Dus meer dagen op 1 plek, en in totaal dus minder ver rijden.
Zoek ook eens wat reisverhalen op van mensen die met kleintjes gereisd hebben, daar heb ik erg veel tips uit kunnen halen, zoals: 3 maanden met 2 kleine kinderen
Succes!
Welkom op het forum! Hier kun je erg veel info vinden over reizen naar Amerika en ook over het reizen met een kleintje.
Wij zijn inmiddels een paar keer naar Amerika geweest (met een auto en hotels/motels/cabins). Dat is ons geweldig goed bevallen.
Vaker de afweging gemaakt tussen auto of camper, dan kwamen we toch weer op de auto uit. Leek ons met z'n 2'en toch goedkoper dan een camper.
Volgend jaar gaan we weer terug. Voor het eerst met ons dochtertje van dan 2 jr.
Wij kiezen er dit keer bewust voor om met een camper te reizen. Het lijkt ons een stuk makkelijker om ons met een camper aan haar ritme aan te kunnen passen.
Daarnaast slaapt ze dan ook iedere dag op dezelfde plek, ondanks dat de omgeving steeds wisselt.
Persoonlijk kiezen wij ervoor het tempo aanzienlijk aan te passen aan haar ritme. Dus meer dagen op 1 plek, en in totaal dus minder ver rijden.
Zoek ook eens wat reisverhalen op van mensen die met kleintjes gereisd hebben, daar heb ik erg veel tips uit kunnen halen, zoals: 3 maanden met 2 kleine kinderen
Succes!
Laatst gewijzigd door Inge op 07 nov 2008, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
-
- Amerika-newbie
Hey bedankt voor de tip,
We hebben dit jaar drie weken door Thailand getrokken met openbaar vervoer en dit is fantastisch gegaan met de kleine Mathis van 14 maand.
We twijfelen of we in Amerika met camper of auto zullen doen.
Maar we hebben nog tijd.
Groetjes
We hebben dit jaar drie weken door Thailand getrokken met openbaar vervoer en dit is fantastisch gegaan met de kleine Mathis van 14 maand.
We twijfelen of we in Amerika met camper of auto zullen doen.
Maar we hebben nog tijd.
Groetjes
hoi hoi
wij zijn net een paar weken terug van 4 weken rondreis door het zuidwesten met onze dochter van 4 jaar. Het is haar derde vakantie in USA voor haar. Ze is ook geweest toen ze 2 en 3 jaar was, als was dat in Florida. Wij hebben met een auto gereisd en hebben in totaal in 10 verschillende accomodaties gezeten (varierend van 1 tot 7 nachten) in de steden als LA, SF en LV hadden we appartementen of huizen gehuurd (vaak zelfs goedkoper dan een motel), met aparte slaapkamer zodat ze gewoon op tijd naar bed kon gaan (en wij niet ook om 8 uur stil hoefden te zijn). We zijn vrij lang in de steden geweest en daarom leek ons een camper niet handig. In Yosemite hadden we trouwens ook een huisje. We zorgden ervoor dat we bijna iedere dag wel een speeltuintje opzochten. Vaak gingen we in een nieuw stadje of dorpje langs een visitors centre die je prima kan vertellen waar een leuk park is, met een speeltuintje. Dat is ook een goede manier om in contact te komen met de locals. We hebben veel leuke gesprekken gehad met andere ouders in verschillende speeltuintjes. Ze heeft natuurlijk ook genoten van de stranden (en pier) in Santa Monica, Newport, Universal studios, DisneyLand, de Boardwalk in Santa Cruz, het aquarium in SF, de bergen in Yosemite, de zandbak in Death Valley, De Dolfijnen in de Mirage, het uitzicht op de Eifeltoren en het M&M museum in Las Vegas, de Sealboot/bus in San Diego enz enz. en wij hebben ook erg genoten van haar. Je kan een kijkje nemen op haar site: http://www.milahooglander.kleutersite.nl Bij dagboek staat per dag beschreven wat we hebben gedaan en ik ben bezig met het vullen van het fotoboek....het zijn een hoop foto's! Ik ben nu bij de derde week!
In ieder geval veeeel plezier!
wij zijn net een paar weken terug van 4 weken rondreis door het zuidwesten met onze dochter van 4 jaar. Het is haar derde vakantie in USA voor haar. Ze is ook geweest toen ze 2 en 3 jaar was, als was dat in Florida. Wij hebben met een auto gereisd en hebben in totaal in 10 verschillende accomodaties gezeten (varierend van 1 tot 7 nachten) in de steden als LA, SF en LV hadden we appartementen of huizen gehuurd (vaak zelfs goedkoper dan een motel), met aparte slaapkamer zodat ze gewoon op tijd naar bed kon gaan (en wij niet ook om 8 uur stil hoefden te zijn). We zijn vrij lang in de steden geweest en daarom leek ons een camper niet handig. In Yosemite hadden we trouwens ook een huisje. We zorgden ervoor dat we bijna iedere dag wel een speeltuintje opzochten. Vaak gingen we in een nieuw stadje of dorpje langs een visitors centre die je prima kan vertellen waar een leuk park is, met een speeltuintje. Dat is ook een goede manier om in contact te komen met de locals. We hebben veel leuke gesprekken gehad met andere ouders in verschillende speeltuintjes. Ze heeft natuurlijk ook genoten van de stranden (en pier) in Santa Monica, Newport, Universal studios, DisneyLand, de Boardwalk in Santa Cruz, het aquarium in SF, de bergen in Yosemite, de zandbak in Death Valley, De Dolfijnen in de Mirage, het uitzicht op de Eifeltoren en het M&M museum in Las Vegas, de Sealboot/bus in San Diego enz enz. en wij hebben ook erg genoten van haar. Je kan een kijkje nemen op haar site: http://www.milahooglander.kleutersite.nl Bij dagboek staat per dag beschreven wat we hebben gedaan en ik ben bezig met het vullen van het fotoboek....het zijn een hoop foto's! Ik ben nu bij de derde week!
In ieder geval veeeel plezier!
1997 Florida, 1998 California en Nevada, 1999 New York, 2000 Florida, 2001 Florida, 2006 Florida, 2007 Florida, 2008 California en Nevada
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het lijkt mij dat met een kindje van 2 een camper ideaal is, niet elke dag een ander bed, maar gewoon je eigen huis bij je.kellyvanpraet schreef: Twijfel tussen auto huren of met camper rondtoeren.
Wat uitstapjes betreft kan ik je niet helpen, ik denk dat een zwembad of strand een aanrader is, dus je zou een stuk van de kust (rondom LA of San Diego) mee kunnen nemen in de route, en zorgen dat je campings hebt met een zwembad/peuterbadje. In Yosemite kun je fietsen door de vallei, ze hebben daar ook fietsen met een karretje erachter. Verder is het meer een kwestie van wat jullie leuk vinden. Zo'n reis maak je toch voor jezelf, niet voor je kind. Ik neem aan dat je al ideeën hebt van wat je wilt zien en doen, waarom hebben jullie voor Amerika gekozen?
Kijk voor alle met betrekking tot een camper eens in dit topic.kellyvanpraet schreef:Waar of via welke site je een camper kan huren.
Marianne
-
- Amerika-newbie
Nee we hebben nog geen idee wat we willen zien.
Inderdaad wij maken de reis voor ons zelf, maar het is altijd leuk om af en toe een uitstap te doen waar de kleine Mathis ook iets aan heeft.
Waarom Amerika, vluchten staan zeer goedkoop momenteel, en we hebben dit jaar Azie gedaan, en willen iets totaal anders.
Bedankt alvast voor de info
Inderdaad wij maken de reis voor ons zelf, maar het is altijd leuk om af en toe een uitstap te doen waar de kleine Mathis ook iets aan heeft.
Waarom Amerika, vluchten staan zeer goedkoop momenteel, en we hebben dit jaar Azie gedaan, en willen iets totaal anders.
Bedankt alvast voor de info
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wat leuk, ik ga normaal altijd naar Amerika en volgend jaar naar Thailand voor een rondreis.
Maar als ik kinderen zou hebben, zou ik ook liever met een camper gaan. Lijkt me fijn voor het kind. Steeds hetzelfde bed en omgeving (de camper dan).
Maar als ik kinderen zou hebben, zou ik ook liever met een camper gaan. Lijkt me fijn voor het kind. Steeds hetzelfde bed en omgeving (de camper dan).
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Je kan natuurlijk ook een grote auto (SUV) huren en daar een (opvouwbaar) kinderbedje kopen.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
-
- Amerika-newbie
Bedje is geen probleem wij hebben een babycot (soort baby tentje) van Deryan. Waar we in Septemeber door Thailand mee getrokken hebben.
Thailand (of Azië) is er zeer veel info te vinden om met kleine kinderen te doen, of Amerika vind ik toch niet zoveel.
Ik vind dat het toch wel moeilijk info vinden is qua prijzen camper enzo ofwel zoek ik niet juist. Hoeveel per dag moet je gemiddeld rekenen voor de camper en staanplaats?
We zien wel we hebben nog een jaar de tijd.
Groetjes
Thailand (of Azië) is er zeer veel info te vinden om met kleine kinderen te doen, of Amerika vind ik toch niet zoveel.
Ik vind dat het toch wel moeilijk info vinden is qua prijzen camper enzo ofwel zoek ik niet juist. Hoeveel per dag moet je gemiddeld rekenen voor de camper en staanplaats?
We zien wel we hebben nog een jaar de tijd.
Groetjes
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Prijzen voor een camper, je kan een offerte aanvragen, van verschillende aanbieders en zo vergelijken.
Bij Tioga tours heb je die binnen 24 uurin huis.
De bekendste zijn, El-Monte,Road Bear, Cruis America, Moturis
Ik denk tussen de 20 en 25 dollar.
Als je b.v. in een state park staat betaal je 10 tot 18 dollar.
Voor een KOA betaal je al gauw 30 dollar, per nacht.
Bij Tioga tours heb je die binnen 24 uurin huis.
De bekendste zijn, El-Monte,Road Bear, Cruis America, Moturis
Ik denk tussen de 20 en 25 dollar.
Als je b.v. in een state park staat betaal je 10 tot 18 dollar.
Voor een KOA betaal je al gauw 30 dollar, per nacht.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 186 Reacties
- 46581 Weergaves
-
Laatste bericht door JWTS
-
- 23 Reacties