Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via www.usareisen.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Autohuur via www.usareisen.de

Bericht door Coyote »

marpat5957 schreef:Inderdaad, de website van usa reisen ligt er blijkbaar uit.
Komt allicht wel terug in orde
Ik hoop het, site ligt er nog steeds uit. Had ik vrijdagavond net een mooie deal gevonden voor autohuur. :(

Vind het wel gek dat je een lege pagina krijgt en geen foutmelding.

Hopelijk zijn ze snel weer in de lucht.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

usareisen ligt er nog steeds uit maar de site van www.fti.de doet het wel. Daar haalt usareisen volgens mij de auto's vandaan(heb ik ooit eens gelezen).
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Corry schreef:usareisen ligt er nog steeds uit maar de site van http://www.fti.de doet het wel.
Bedankt voor de tip Corry!

Rechtstreeks bij FTI is zelfs nog iets goedkoper dan via usareisen.de. :D

Nog geen EUR 997 voor een cabrio van Washington Dulles naar Los Angeles (28 dagen).

Qua verzekeringen lijkt ook alles inclusief te zijn:
HAFTUNGSAUSSCHLUSS(CDW):
inklusive

HAFTPFLICHTVERSICHERUNG:
inklusive, gesetzliche Mindestdeckungssummen (ca. USD 5.000,- bis USD 60.000,-, je nach Staat)

ZUSATZHAFTPFLICHTVERS:
Deckungssumme USD 1 Mio., vor Ort USD 13,-/Tag oder über unsere LIS/EP-Pakete

Dit vond ik nog in 'de kleine lettertjes':
Selbstbeteiligung
In der Regel ist es bei den meisten Autovermietungen notwendig, vor Ort eine Sicherheitskaution per Kreditkarte oder bar zu hinterlegen. Im Falle von Unfällen, Beschädigungen und Diebstählen des gemieteten Fahrzeugs wird diese hinterlegte Kaution von den Autovermietungen für die Selbstbeteiligung einbehalten. Diese Selbstbeteiligung wird im Schadensfall von FTI bei Mietwagenbuchungen, die im Voraus erfolgen, übernommen. Das heisst, dass kein Abschluss einer gesonderten Versicherung vor Ort zum Ausschluss der Selbstbeteiligung erforderlich ist.
Begrijp ik het goed dat LIS ook inclusief is? Zie rood gekleurde tekst en de kleine lettertjes.

Het lijkt mij eigenlijk van wel aangezien de prijzen dichtbij die van usareisen.de liggen.

Roland

Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Pagina is inderdaad gewoon leeg -- erg vreemd.
Hun telefoonnummer: *49 - 30 - 707 93 40
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Bij FTI kost een Full-size € 1166.-(voor 29 dagen) met $ 250.-(landeswahrung=koers van het land).

Is ook niet verkeerd.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Bij National is het tarief dat jarenlang gehanteerd werd voor one-way rental USD 199 verhoogd tot USD 250. (Volgens de site van FTI m.i.v. 01.04.09). Dat blijft voor een afstand van Washington DC naar Los Angeles nog steeds een betaalbaar bedrag en beter dan de USD 500 die door de anderen gerekend wordt bij zo'n afstand.

@ Corry: zijn er geen verhuurders te vinden die geen drop-off kosten rekenen voor San Francisco - Denver?

Roland

evilman
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door evilman »

Als ik nou boek bij usareisen en er een bestuurder onder de 25 bij wil..
dat zit niet in het pakket. Zal ik hun daarvoor benaderen of pas bij
het verhuurbedrijf? Het 1e lijkt mij slimmer en goedkoper, maar is dat
ook zo?
is bezig met plannen om dit jaar voor het 1st naar west USA te gaan
vtveen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door vtveen »

Reny schreef:Moet me nog alleen even gaan verdiepen in welke verzekering eraan vast zit. Zijn gewend om rechtstreeks via Alamo (Gold) te boeken of via usareisen.de (super Inklusiv) dus ben nogal huiverig om iets anders te proberen. Wil toch graag de juiste verzekering hebben.
Maar.....bedankt voor de tip.
Heeft er iemand ervaring met een 'schadegeval'in de USA, waarbij je (extra) verzekeringen hebt afgesloten via een 'tussenpersoon' (bijv. usareisen.de). Ik heb de indruk dat je dan toch in eerste instantie te maken hebt met de feitelijke autovehuurder (Alamo, Hertz ed) en die al heel snel 'geld' willen zien; hoe betrek je daar dan je 'Duitse' tussenpersoon bij ??
(Ik vraag dat omdat ik vorige maand in Schotland een vervelende schade heb gehad aan een huurauto en de betreffende mij. (Sixt in dit geval) wel heel snel was het eigen risico van GBP 500 te incasseren van mijn credit card.)
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Hi Roland, ik heb begrepen dat Alamo tussen Californie en Colorado geen drop-off in rekening brengt. Als ik dit bij usareisen probeer te boeken krijg ik telkens de melding dat het op aanvraag is.

Als de site van usa het weer doet ga ik het ook aanvragen-zij melden zich al dan niet met die drop-off charges- en dan is de keuze aan ons. Misschien heeft het met de tijd van het jaar te maken of je wel of niet moet betalen. Dat weet ik eigenlijk niet. Usa is iets duurder dan FTI dus het gaat ervan afhangen of die charges er zijn om een beslissing te nemen.
cpspas
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door cpspas »

Volgens mij heb je in de meeste staten van de USA geen eigen risico.

Pascal
Greetings HiltonHotelsFanclub
https://twitter.com/HiltonHotelFans" onclick="window.open(this.href);return false;
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

Heeft er iemand ervaring met een 'schadegeval'in de USA, waarbij je (extra) verzekeringen hebt afgesloten via een 'tussenpersoon' (bijv. usareisen.de). Ik heb de indruk dat je dan toch in eerste instantie te maken hebt met de feitelijke autovehuurder (Alamo, Hertz ed) en die al heel snel 'geld' willen zien; hoe betrek je daar dan je 'Duitse' tussenpersoon bij ??
(Ik vraag dat omdat ik vorige maand in Schotland een vervelende schade heb gehad aan een huurauto en de betreffende mij. (Sixt in dit geval) wel heel snel was het eigen risico van GBP 500 te incasseren van mijn credit card.)
Zelf al eens een huurauto van Alamo (via usareisen) "plat" gereden (niet mijn eigen schuld).
Was opvallend hoe weinig alamo geintresseerd was in het hoe en waarom. Ze brengen je een nieuwe auto, en op je eindstation zijn ze niet geintresseerd in je politierapport e.d.
Alamo heeft trouwens haar auto's "niet verzekerd" maar is zogemaamd "self insured". Ze nemen dus alle risico zelf.
ben_
Amerika-ontdekker

Bericht door ben_ »

vtveen schreef:

Als je het gold pakket van alamo hebt (kan je boeken via usareisen) moet je je geen zorgen maken. Toen wij onze wagen gingen wisselen na een lekke band (dirt road in DV) hebben ze de wagen amper bekeken. Er was een zeer lichte schade aan de zijkant maar dit was ook geen probleem. We kregen meteen een andere mee.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Voor de liefhebbers: De site van usareisen.de werkt weer. :D

Roland

vista
Amerikafan

Bericht door vista »

Goedemiddag!

Ook ik heb gekeken op de site en de prijzen vallen me alles mee! Nu heb ik een paar vraagjes:

1. Mijn vriend en ik gaan in juni 3 weken naar het Zuidwesten. Wat voor auto raden jullie aan? Is een Midsize IC bijvoorbeeld groot genoeg?
2. Wanneer hebben jullie de auto geboekt, kan ik dat bijv. nu al doen?
3. Als ik op de site kijk, heb ik naar het volgende pakket gekeken: Super-Inklusiv-PLUS-Preis + Navi Dat is toch voldoende plus een navigatiesysteem? En werkt dit navigatiesysteem ook voldoende?

Bedankt alvast!

Groetjes,

Vista
kimmy
Amerikafan

Bericht door kimmy »

ik kan met mijn degelijke duits niet terug vinden of je nou nog
extra moet betalen voor een 2e bestuurder??? weet iemand van jullie dat?
bij het super-inclusive pakket??
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Misschien dat dit helpt: http://translate.google.com/translate?u ... l=de&tl=nl

Bij Super Inklusiv Plus zit de toeslag voor extra bestuurders boven de 25 bij de prijs inbegrepen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
kimmy
Amerikafan

Bericht door kimmy »

bedankt Njit!
ben 25 +, dus dat scheelt... we gaan de equinox maar boeken
via usareisen, en dan via Alamo. ben benieuwd!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Njit schreef: Bij Super Inklusiv Plus zit de toeslag voor extra bestuurders boven de 25 bij de prijs inbegrepen.
Maar geef het ook nog expliciet door aan het verhuurstation waar je je auto opgeeft. Het is voldoende als je dat daar ter plaatse doet, maar zij willen dan meestal een kopietje van die 2de bestuurder zijn rijbewijs zien, en ze vermelden het ook zo op de verhuurpapieren. Kwestie van geen hommeles met de verzekering te hebben als de 2de bestuurder een ongeval heeft.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

In Californië hoef je niet te betalen voor een 2e bestuurder, dus kijk goed of een Super Inklusiv Plus dan nog wel handig is.

Marianne
vista
Amerikafan

Bericht door vista »

vista schreef:1. Mijn vriend en ik gaan in juni 3 weken naar het Zuidwesten. Wat voor auto raden jullie aan? Is een Midsize IC bijvoorbeeld groot genoeg?
2. Wanneer hebben jullie de auto geboekt, kan ik dat bijv. nu al doen?
3. Als ik op de site kijk, heb ik naar het volgende pakket gekeken: Super-Inklusiv-PLUS-Preis + Navi Dat is toch voldoende plus een navigatiesysteem? En werkt dit navigatiesysteem ook voldoende?

Kan iemand me helpen met mijn vragen? :oops:

Groetjes,

Vista
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer