Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp dl 1(eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
Re: Ticket & Autohuur hulp
Hier dan maar een vraagje over autohuur.
Ophalen: Denver Airport 2 juli 2009
Inleveren: Denver Airport 24 juli 2009
De enige waar ik bij gekeken heb is usareisen.de en dan bij de Equinox en Mid. SUV, ik ben er nog niet helemaal uit of ik voor de Mid. SUV moet gaan maar de Equinox beviel vorig jaar ook wel goed en wij gaan volgend jaar maar met 2 personen.
Bij usareisen.de Alamo
Equinox : € 546,36 (super inclusief pakket)
Mid SUV: € 575,07 (super inclusief pakket)
Ik had ook nog bij Dollar en National gekeken maar die waren allebei duurder.
Zijn er nog goedkopere opties?
Ophalen: Denver Airport 2 juli 2009
Inleveren: Denver Airport 24 juli 2009
De enige waar ik bij gekeken heb is usareisen.de en dan bij de Equinox en Mid. SUV, ik ben er nog niet helemaal uit of ik voor de Mid. SUV moet gaan maar de Equinox beviel vorig jaar ook wel goed en wij gaan volgend jaar maar met 2 personen.
Bij usareisen.de Alamo
Equinox : € 546,36 (super inclusief pakket)
Mid SUV: € 575,07 (super inclusief pakket)
Ik had ook nog bij Dollar en National gekeken maar die waren allebei duurder.
Zijn er nog goedkopere opties?
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Mag Harry zeggen hoor. WIJ HEBBEN ELKAAR ONTMOET OP DE MEETING!!!
Wij zijn allen 50-ers. Maar nog jong van hart

Wij zijn allen 50-ers. Maar nog jong van hart

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoi,
mijn ouders willen ook naar Amerika! (ja je steekt ze aan of niet)..Maar goed, voor hen ben ik opzoek naar het volgende:
heen op 29-08-2009 terug op 09-09-09 vanaf amsterdam of brussel naar los angeles en alleen zonder overstap..Ze zijn met zijn tweetjes..Bedankt maar weer!
Daphne
mijn ouders willen ook naar Amerika! (ja je steekt ze aan of niet)..Maar goed, voor hen ben ik opzoek naar het volgende:
heen op 29-08-2009 terug op 09-09-09 vanaf amsterdam of brussel naar los angeles en alleen zonder overstap..Ze zijn met zijn tweetjes..Bedankt maar weer!
Daphne
-
- Amerika-ontdekker
daphne schreef:Hoi,
Daphne
Vanuit Brussel rechtstreeks naar LAX kan niet.
Amsterdam schiet dus over en dit is het goedkoopste :
Book directly on... Airfare Taxes & Fees Cost per Ticket Total Cost
Orbitz €796.07 €129.41 €925.48 €1850.96 select
See airline fees
Depart – Sat 29 Aug 2009
Northwest
Flight 8601
Operated by KLM Royal Dutch Departs: 1:25p
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 3:25p
Los Angeles (LAX)
Coach | Boeing 747 Mixed Configuration (Narrow-body Jet) | 11h 00m
Return – Wed 9 Sep 2009
This flight leaves on Wednesday and arrives on Thursday.
KLM Royal Dutch
Flight 602 Departs: 5:35p
Los Angeles (LAX) Arrives: 1:00p
Amsterdam- Schiphol (AMS)
Coach | Boeing 747 Mixed Configuration (Narrow-body Jet) | 10h 25m
1850 € voor 2, te boeken via Orbitz.
Grts
Elcrack
Elcrack
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
is vanuit dusseldorf vliegen ook een optie voor hun?
van hieruit vliegt air berlin rechtstreeks naar LAX voor 778 EUR **
per persoon incl alles.De terugvlucht is dan wel op 10-09-09.....
van hieruit vliegt air berlin rechtstreeks naar LAX voor 778 EUR **
per persoon incl alles.De terugvlucht is dan wel op 10-09-09.....
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat gaaf zeg, dit topic. Ik zoek me momenteel rot naar goedkope tickets maar wellicht heb ik nog e.e.a. over het hoofd gezien dus hopelijk kan iemand me helpen 
Ik wil op 19 (na 18.00) of 20 december 2008 vliegen naar Philadelphia en terugkomen op 3 januari 2009.
Het liefst vertrek ik vanaf Schiphol maar Brussel is ook een optie als ik relatief makkelijk vanaf Den Haag naar Brussel met de trein kan (iemand daar ervaring mee??). Dat is alleen handig als het qua prijs enorm scheelt. Als het pakweg 50 euro scheelt maakt het weinig uit.
Ik hoop dat iemand me tips kan geven wat ik het beste kan doen. Ik weet dat ik "laat" met boeken ben maar dat is nu eenmaal niet anders. Alvast bedankt voor de moeite!

Ik wil op 19 (na 18.00) of 20 december 2008 vliegen naar Philadelphia en terugkomen op 3 januari 2009.
Het liefst vertrek ik vanaf Schiphol maar Brussel is ook een optie als ik relatief makkelijk vanaf Den Haag naar Brussel met de trein kan (iemand daar ervaring mee??). Dat is alleen handig als het qua prijs enorm scheelt. Als het pakweg 50 euro scheelt maakt het weinig uit.
Ik hoop dat iemand me tips kan geven wat ik het beste kan doen. Ik weet dat ik "laat" met boeken ben maar dat is nu eenmaal niet anders. Alvast bedankt voor de moeite!
-
- Amerika-ontdekker
De 19de na 18.00u kan niet.Ziva schreef:Wat gaaf zeg, dit topic. Ik zoek me momenteel rot naar goedkope tickets maar wellicht heb ik nog e.e.a. over het hoofd gezien dus hopelijk kan iemand me helpen
Vanuit AMS vind ik 1011€ met KLM, vanuit BRU 816€ via Delta.com :
Delta €559.21 €256.78 €815.99 select
Orbitz €559.21 €265.24 €824.45 select
CheapTickets.com €559.21 €265.20 €824.41 select
See airline fees
Depart – Sat 20 Dec 2008
Delta
Flight 141 Departs: 11:00a
National (BRU) Arrives: 1:40p
John F Kennedy Intl (JFK)
Coach | Fare code: UKPXBE5 | Boeing 757-200 Passenger (Narrow-body Jet) | 8h 40m | 3655 miles | 9+ seats remain
Layover in New York, NY (JFK) for 3h 40m
Delta
Flight 6391
Operated by Comair, Inc. Departs: 5:20p
John F Kennedy Intl (JFK) Arrives: 6:47p
Philadelphia (PHL)
Coach | Fare code: UKPXBE5 | Canadair Regional Jet 700 (Regional Jet ) | 1h 27m | 50% on time | 92 miles | 9+ seats remain
Return – Sat 3 Jan 2009
This flight leaves on Saturday and arrives on Sunday.
Delta
Flight 6226
Operated by Freedom Airlines Departs: 4:10p
Philadelphia (PHL) Arrives: 5:29p
John F Kennedy Intl (JFK)
Coach | Fare code: HKPXBE2 | Embraer RJ145 (Regional Jet ) | 1h 19m | 92 miles | 9+ seats remain
Layover in New York, NY (JFK) for 2h 01m
Delta
Flight 140 Departs: 7:30p
John F Kennedy Intl (JFK) Arrives: 9:10a
National (BRU)
Coach | Fare code: HKPXBE2 | Boeing 757-200 Passenger (Narrow-body Jet) | 7h 40m | 3655 miles | 9+ seats remain
Grts
Elcrack
Elcrack
- Leonie_m
- Amerika-ontdekker
Hoi!
Ik hoop dat je voor ons ook al mee kunt kijken voor een ticket.
Wij willen in september 2009 voor 3 weken rondje Phoenix - Phoenix maken. Qua datum in september maakt ons niet veel uit. Laten we zeggen van zondag 13 september t/m zondag 4 oktober (als zondag duurder is dan een doordeweekse dag dan moeten we doordeweeks gaan, geen probleem).
Overstap totaal geen probleem, hebben we eigelijk liever, maar niet meer dan 1 overstap. We zijn ook niet gebonden aan Amsterdam als vertrek locatie, alhoewel dat maar een half uurtje rijden voor ons is. United Airlines hebben we goede ervaringen mee en heeft onze voorkeur, maar ook niet aan gebonden.
Alvast super bedankt voor je hulp
Groetjes,
Leonie
Wij willen in september 2009 voor 3 weken rondje Phoenix - Phoenix maken. Qua datum in september maakt ons niet veel uit. Laten we zeggen van zondag 13 september t/m zondag 4 oktober (als zondag duurder is dan een doordeweekse dag dan moeten we doordeweeks gaan, geen probleem).
Overstap totaal geen probleem, hebben we eigelijk liever, maar niet meer dan 1 overstap. We zijn ook niet gebonden aan Amsterdam als vertrek locatie, alhoewel dat maar een half uurtje rijden voor ons is. United Airlines hebben we goede ervaringen mee en heeft onze voorkeur, maar ook niet aan gebonden.
Alvast super bedankt voor je hulp

Groetjes,
Leonie
- Leonie_m
- Amerika-ontdekker
Iemand nog een tip voor de door ons te boeken tickets? Zelf kom ik overal zo rond de 600 euro per ticket uit.Leonie_m schreef:Hoi!
Alvast super bedankt voor je hulp![]()
Groetjes,
Leonie
Alvast bedankt :doublethumb:
Volgens mij is rond de € 600.- helemaal geen slechte prijs hoor.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij willen op 8 Mei een dag een auto huren om bij het vliegveld te komen. Ophalen Virginia- Beach, afleveren Washington Dulles int airport. Wie weet wat dat gaat kosten, en welke maatschappij de minste drop off kosten rekent? Bestuurder is boven de 25.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groeten, Ilse
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groeten, Ilse
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Ilse, beide plaatsen liggen in Virginia dus zal men waarschijnlijk geen drop off kosten berekenen.
- butterfly
- Amerika-expert
Is dat zo? Washington is toch een eigen staat? Als je gelijk hebt zou het natuurlijk een koopie zijn!
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Washington DC is geen staat maar ligt in DC= District of Colombia.
Washington Dullees Airport ligt in de staat Virginia.
De staat Washington ligt in het noordwesten.
Washington Dullees Airport ligt in de staat Virginia.
De staat Washington ligt in het noordwesten.
- butterfly
- Amerika-expert
Ja, ik bedoelde ook district of colombia. Ik weet dat de staat Washington aan de andere kant ligt dan de stad, maar evengoed bedankt voor je uitleg, want ik wist niet dat Dulles in Virginia ligt. Het schept in ieder geval mogelijkheden!
Nu alleen even kijken of er verhuurmaatschappijen-op-afstand zijn die virginia beach in hun bestand hebben, of dat ik dat terplekke moet regelen.
Nu alleen even kijken of er verhuurmaatschappijen-op-afstand zijn die virginia beach in hun bestand hebben, of dat ik dat terplekke moet regelen.
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Enterprice rent a car zit zowel in Virginia beach als bij Dulles airport
http://www.enterprise.com/car_rental/home.do
http://www.enterprise.com/car_rental/home.do
- butterfly
- Amerika-expert
Dank je voor je tip, ik ga eens even uitgebreid kijken!
Groetjes, Ilse
Groetjes, Ilse
Hallo,
Ik ben op zoek naar een vliegticket voor 5 personen
van 05 Juli 2009 - 26 juli 2009 ( De datums zijn 1 / 2 dagen flexibel)
Vliegen vanaf Brussel, Dusseldorf of Amsterdam naar Los Angeles.
Ik zoek retourtickets.
Alvast Bedankt,
Groetjes Britt Aveskamp
Ik zoek retourtickets.
Alvast Bedankt,
Groetjes Britt Aveskamp
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Vanaf Amsterdam, te boeken bij www.ba.com voor maar $922 = 730 euro (koers 1.262)Avebri schreef:Hallo,
Ik zoek retourtickets.
Alvast Bedankt,
Groetjes Britt Aveskamp
Book directly on... Airfare Taxes & Fees Total Cost
British Airways $429.00 $493.41 $922.41 select
See airline fees
Depart – Fri 3 Jul 2009
British Airways
Flight 423 Departs: 7:20a
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 7:35a
Heathrow (LHR)
Coach | Fare code: SLRCEUR | 319 (Narrow-body Jet) | 1h 15m | 229 miles | 3 seats remain
Layover in London, United Kingdom (LHR) for 2h 30m
British Airways
Flight 279 Departs: 10:05a
Heathrow (LHR) Arrives: 1:10p
Los Angeles (LAX)
Coach | Fare code: SLRCEUR | 744 (Wide-body Jet) | 11h 05m | 5441 miles | 9+ seats remain
Return – Fri 24 Jul 2009
This flight leaves on Friday and arrives on Saturday.
British Airways
Flight 282 Departs: 5:45p
Los Angeles (LAX) Arrives: 12:00p
Heathrow (LHR)
Coach | Fare code: SLRCEUR | 744 (Wide-body Jet) | 10h 15m | 5441 miles | 9+ seats remain
Layover in London, United Kingdom (LHR) for 1h 15m
British Airways
Flight 438 Departs: 1:15p
Heathrow (LHR) Arrives: 3:30p
Amsterdam- Schiphol (AMS)
Coach | Fare code: SLRCEUR | 319 (Narrow-body Jet) | 1h 15m | 229 miles | 9+ seats remain
Vanaf Brussel voor maar $842 = 667 euro wederom via www.ba.com
Book directly on... Airfare Taxes & Fees Total Cost
British Airways $415.00 $426.51 $841.51 select
See airline fees
Depart – Fri 3 Jul 2009
British Airways
Flight 389 Departs: 7:25a
National (BRU) Arrives: 7:45a
Heathrow (LHR)
Coach | Fare code: SLRCEUR | 319 (Narrow-body Jet) | 1h 20m | 217 miles | 9+ seats remain
Layover in London, United Kingdom (LHR) for 2h 20m
British Airways
Flight 279 Departs: 10:05a
Heathrow (LHR) Arrives: 1:10p
Los Angeles (LAX)
Coach | Fare code: SLRCEUR | 744 (Wide-body Jet) | 11h 05m | 5441 miles | 9+ seats remain
Return – Sat 25 Jul 2009
This flight leaves on Saturday and arrives on Sunday.
British Airways
Flight 282 Departs: 5:45p
Los Angeles (LAX) Arrives: 12:00p
Heathrow (LHR)
Coach | Fare code: SLRCEUR | 744 (Wide-body Jet) | 10h 15m | 5441 miles | 9+ seats remain
Layover in London, United Kingdom (LHR) for 2h 05m
British Airways
Flight 396 Departs: 2:05p
Heathrow (LHR) Arrives: 4:20p
National (BRU)
Coach | Fare code: SLRCEUR | 319 (Narrow-body Jet) | 1h 15m | 217 miles | 9+ seats remain
Dusselfdorf is veel te duur.
can't wait to travel again.....
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Via dusseldorf met air berlin voor 998 euro is inderdaad veel duurder naar los angeles.Het enige "voordeel" is dan wel een rechtstreekse vlucht.Maar voor zulk prijsverschil zou ik ook graag overstappen...........
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1629 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets
-
- 13 Reacties