Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel New York voor 5 personen
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Hotel New York voor 5 personen
Doen!!
Wij sliepen (weliswaar bij kennisen thuis) thv 191th street. Ook vlakbij de metro...
Met de metro (weekkaart voor rond de 25 dollar) ben je in een mum van tijd midden in alle sightseeing dingen!
Ik vond het heerlijk om even de metro in te duiken en alle indrukken van de stad achter te me laten...
Onveilig heb ik me geen moment gevoeld in deze wijk/dit gebied!
Wij sliepen (weliswaar bij kennisen thuis) thv 191th street. Ook vlakbij de metro...
Met de metro (weekkaart voor rond de 25 dollar) ben je in een mum van tijd midden in alle sightseeing dingen!
Ik vond het heerlijk om even de metro in te duiken en alle indrukken van de stad achter te me laten...
Onveilig heb ik me geen moment gevoeld in deze wijk/dit gebied!
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik denk dat we binnenkort maar 'ns naar het reisburo gaan om te boeken.
De hotels/appartementen in het centrum zijn ons toch echt te duur en nu ik zo lees dat we ons over de veiligheid weinig zorgen hoeven te maken, kunnen we dit dan ook met een gerust hart doen.
Nu maar hopen dat de offerte nog geldig is....
Elly
De hotels/appartementen in het centrum zijn ons toch echt te duur en nu ik zo lees dat we ons over de veiligheid weinig zorgen hoeven te maken, kunnen we dit dan ook met een gerust hart doen.
Nu maar hopen dat de offerte nog geldig is....
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
De prijs was dus iets veranderd bij het reisburo, bijna 100 euro duurder
Maar we hebben nu geboekt via Expedia voor 554 euro voor 3 nachten :dance:
Nog een flink bedrag maar veel goedkoper konden we het niet vinden en we zijn hier heel tevreden mee.
Iedereen bedankt voor het meedenken
Elly

Maar we hebben nu geboekt via Expedia voor 554 euro voor 3 nachten :dance:
Nog een flink bedrag maar veel goedkoper konden we het niet vinden en we zijn hier heel tevreden mee.
Iedereen bedankt voor het meedenken

Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Hoi Elly,
Leuk dat jullie geboekt hebben, ik vind €554 eigenlijk wel mee vallen. Wij zijn nog steeds aan het zoeken, maar denken er aan om uit te wijken naar Secaucus of anders Brooklyn. We zijn er nog niet uit, maar jullie adres houd ik ook in m'n achterhoofd.
Leuk dat jullie geboekt hebben, ik vind €554 eigenlijk wel mee vallen. Wij zijn nog steeds aan het zoeken, maar denken er aan om uit te wijken naar Secaucus of anders Brooklyn. We zijn er nog niet uit, maar jullie adres houd ik ook in m'n achterhoofd.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Je zou ook in New Jersey kunnen kijken, als je toch niet persé in New York wilt zitten.
Wij hebben een keer in Carlstadt gezeten en gingen dan met de bus naar NY.
Wij hebben een keer in Carlstadt gezeten en gingen dan met de bus naar NY.
Waar zaten jullie, in welk hotel en was de bushalte op loopafstand? Weet je nog welke buslijn dat was? Dan kan ik eens kijken naar de dienstregeling.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij zaten het Econo Lodge, was toen wel oud en aan renovatie toe.
Was verder wel schoon.
De bus was nog geen 5 minuten lopen.
Welke lijn weet niet meer, maar je ging rechtstreeks van Washington Ave. naar de Port Authority Bus Terminal.
Deed daar 20 minuten over en kostte toen (in 2004) $2.80.

Was verder wel schoon.
De bus was nog geen 5 minuten lopen.
Welke lijn weet niet meer, maar je ging rechtstreeks van Washington Ave. naar de Port Authority Bus Terminal.
Deed daar 20 minuten over en kostte toen (in 2004) $2.80.
Oké Annie, bedankt ik ga het even bekijken.
Ik heb nl niet zoveel zin om té veel geld uit te geven aan accommodatie, besteed ik liever aan iets anders.
Ik heb nl niet zoveel zin om té veel geld uit te geven aan accommodatie, besteed ik liever aan iets anders.
Wij zitten met hetzelfde probleem. Gaan met onze kinderen deze zomer en wordt helemaal wit rond de neus van de hotelprijzen. zijn 4 jaar naar Azie geweest dus moeten enorm wennen aan de hotelprijzen. Heb nu een Best Western gevonden in Brooklyn dicht bij de metro maar heb geen idee van afstanden. Heb geen probleem met een half uurtje reizen s morgens.
gr. Elma
gr. Elma
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1321 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut