Ik heb al even gekeken op die Duitse site (waar menig forumlid huurt volgens mij

Groetjes,
Vista
Maar ondertussen toch alweer wat gezakt, net zoals bij ons.alje schreef: Auto hangt natuurlijk erg van je behoefte af. Benzine in de USA is trouwens niet meer zo goedkoop als het ooit was.
groet Alje
1. je moet zeker niet terug lang Las Vegas. Vanuit de grand canyon rij je zuidwaarts naar Williams. vervolgens op de I40 richting Kingman en Needles. Daar zou ik van de I40 afgaan en via de 95 zuidwaarts tot in Vidal Junction. Daar westwaarts richting 29 Palms.vista schreef:
Nou heb ik een aantal vragen:
1. Ik zie op de kaart dat we vanuit de Grand Canyon weer langs Vegas moeten. Is dat zo of is er ook een andere route?
2. Vanuit Grand Canyon gaan we naar 29 Palms. Volgens Googlemaps is dat 716 km en doen we daar ruim 9 uur over. Lijkt mij een te groot stuk. Klopt dit?
3. Ik heb het idee dat onze route vanuit Vegas niet echt 'logisch' is (ook gezien de kaart). Kunnen jullie daar meer over zeggen?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Vista
Zo te zien heeft hij de North Rim gepakt. Ik vul altijd voor de zekerheid Grand Canyon Village in, dan gaat het zeker goed (als je de South Rim wilt hebebn).vista schreef:Hahaha, geen idee wat ik dan verkeerd heb gedaan bij het maken van dit kaartje!