Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dish TV versus Direct TV
Re: Dish TV versus Direct TV
· ATT Worlwide Calling 8¢/min ($5 monthly fee)
· MCI Global Connection 7¢/min ($4 monthly fee)
· Qwest Choice International 7¢/min ($4 monthly fee)
All three plans have 60 seconds billing increments meaning that your calls are rounded to the next whole minute for billing purposes, which can cost you up to 99% more than our one second billing at the same per-minute rate!
We compared those plans to our no-monthly-fee plan:
· 3U Telecom 4.8¢/min (no minimum usage)
Ik gebruik 3U Telecom, het is 4.8 cent per minuut naar Nederland,geen minimaal gebruik,geen abbonement(monthly fee)
· MCI Global Connection 7¢/min ($4 monthly fee)
· Qwest Choice International 7¢/min ($4 monthly fee)
All three plans have 60 seconds billing increments meaning that your calls are rounded to the next whole minute for billing purposes, which can cost you up to 99% more than our one second billing at the same per-minute rate!
We compared those plans to our no-monthly-fee plan:
· 3U Telecom 4.8¢/min (no minimum usage)
Ik gebruik 3U Telecom, het is 4.8 cent per minuut naar Nederland,geen minimaal gebruik,geen abbonement(monthly fee)
- Tink
- Amerikakenner
- Contacteer:
Loek schreef: Internet heb ik niet via DirecTV maar via Qwest DSL, hetgeen een stuk sneller is (fiberoptic tot 12Mbps). Overigens kun je in veel westelijke staten een Qwest bundle krijgen waarin Land Line met features (voicemail, 2 lijn, doorschakelen), Mobile via Verizon (2 phone family plan), DirecTV en internet krijgen die echt een stuk minder kost dan deze services individueel.
Hmm.. ja dat willen ze je doen laten geloven. Is misschien in andere staten waar echter waar ik woon ben ik goedkoper uit als ik alleen fiber optic van Qwest neem, gewoon m'n AT&T VOIP landlijn houdt($20 p/m inclusief voicemail, three way calling, conference calling, do-not-distrub feature, etc. ) en ik moet AT&T gebruiken voor m'n iPhone and Dish voor m'n TV. Buiten dat moet je de kleine lettertjes lezen dat het vaak een aanbieding is voor 4 maanden of zo daarna verandert(lees verhoogd) het pakket. Het kan ook zijn dat ze je verplichten voor 1 of 2 jaar te tekenen. Dat doe ik nooit, ik wil de vrijheid hebben om een andere aanbieding te nemen of als de service tegenvalt optezeggen. Je zal maar 2 of 5 jaar aan een beroerde internetservice vast zitten.
--
Tink
Tink
- Tink
- Amerikakenner
- Contacteer:
Oregon: Dish $48, DSl $45, Phone $20 Maar jullie bellen waarschijnlijk iets meer.a4plus schreef:Mis de Ned TV wel, zoals Jolink, Gordon, Jan Smit, gelukkig heb ik de Telegraaf onlineWij hebben een gemiddeld pakket van Dish, dacht iets van 40 Dollar per maand en stuk of 200 zenders, waarvan 170 bagger. Gelukkig hebben we harddisk recording en kijk dus bijna niets meer live, kan je tenminste ook de reclames doorspoelen. Betreft de prijs, wij bellen ook veel zakelijk, dus naar andere Staten en een maandelijkse rekening voor TV/DSL/Dish is zo 180 Dollar, telefonie is erg duur binnen Amerika, maar om daarvoor terug te gaan naar Nederland??
--
Tink
Tink
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is dat inclusief HD channels, receiver en taxes voor Dish ?Tink schreef: Oregon: Dish $48, DSl $45, Phone $20 Maar jullie bellen waarschijnlijk iets meer.
Ik vind dat er altijd erg veel zaken bijkomen, die de prijs opdrijven. Hier heb je een overzicht van mijn rekening (Colorado):
TOTAL CHOICE PLUS Monthly $54.99 (200+ channels)
HD Access Monthly $ 9.99
DIRECTV DVR Service Monthly $ 5.99
Primary Leased Receiver $ 4.99
Leased Receiver $ 4.99
=======
$80.95
DSL kost bij ons $24.99, telefoon $14.99.
Naar nederland bellen doe we via Skype (2ct / minute)
Long distance binnen de US bellen is gratis binnen de minuten van ons mobile pakkage
- Tink
- Amerikakenner
- Contacteer:
Taxes? Wat is dat? En waarvoor? We hebben geen taxes in Oregon, althans geen sales taxLoek schreef:Is dat inclusief HD channels, receiver en taxes voor Dish ?
Mijn Dish rekening ziet er zo uit. Channel package America 200 $44, Portland, OR DMA Package $4.99(dat zijn de locale channels). That's it. Geen service kosten of receiver lease, dat is gratis zit bij de Dish in, en we hebben 2 cables naar 2 tv''s maar 1 receiver en HD maar kunnen we naar verschillende programma's kijken. Geen HD access kosten zit in de prijs.
--
Tink
Tink
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, het is hier nu eenmaal geen Oregon, wij hebben wel sales tax. Met name op de rekening van het telefoonbedrijf worden we "nickled and dimed to death" met taxes en fees. Hier een lijstje van de Qwest Phone bill van verschillende taxes:Tink schreef: Taxes? Wat is dat? En waarvoor? We hebben geen taxes in Oregon, althans geen sales tax
• Municipal Charge.
• Federal, State and Local Taxes.
• Federal Access Charge (or, Subscriber Line Charge).
• Federal Universal Service Fund (USF).
• Local Number Portability (LNP) or Service Provider Portability.
• Colorado Universal Service Charge.
• Low-Income Telephone Assistance Fund.
• Colorado Telecommunications Relay Fund.
• 911 Surcharge.
Verleden jaar ben ik van Dish naar Direct tv gegaan.
Dish heeft dat $4.99 voor de lokale channels, Direct Tv heeft dat niet.
Direct Tv heeft dat HD Acces fee $9.66 en Dish heeft dat niet.
Direct Tv heeft meer HD channels dan Dish.
Ook heb ik gezegd tegen Direct tv dat ik niet voor de HD video recorder receivers wilde betalen.
Zo nu heb ik 2 HD video recorder/receivers($9.99 each) free voor 2 jaren.
Alles is negotiable.
Dish heeft dat $4.99 voor de lokale channels, Direct Tv heeft dat niet.
Direct Tv heeft dat HD Acces fee $9.66 en Dish heeft dat niet.
Direct Tv heeft meer HD channels dan Dish.
Ook heb ik gezegd tegen Direct tv dat ik niet voor de HD video recorder receivers wilde betalen.
Zo nu heb ik 2 HD video recorder/receivers($9.99 each) free voor 2 jaren.
Alles is negotiable.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1015 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR