Toch zijn ze er wel, er staan hier in de omgeving een aantal in verschillende tuinen en dat zijn geen Nederlanders. Zal ik eens aanbellen en vragen, waar ze die gekocht hebben?DixieChick schreef:Neem inderdaad een droogrek mee! Ik kan ze hier niet vinden, en die van mij is natgeworden en daardoor gaan roesten. Nu heeft manlief een waslijn opgehangen (dit was nota bene zijn idee..hahaha!), maar ik mis mijn droogrek.

Overigens is GE prima apparatuur, hoor. Onze hele keuken is ermee uitgerust en alles gaat al tien jaar zonder problemen mee. Ook Kenmore van Sears staat goed bekend. Je hoeft daarvoor heus geen extra dollars aan Miele of Electrolux uit te geven. Natuurlijk zijn die produkten hier duurder, ze moeten tenslotte geimporteerd worden.
Wij wonen hier in een heel internationaal gebied, dus moderne, lichtere meubelen zijn vrij makkelijk te vinden. Ik kan me voorstellen, dat dat in Wisconsin moeilijker is.
Het is trouwens heel grappig voor mij om te lezen, wat er in dit draadje zoal naar voren komt. Ik heb hier in de VS mijn eerste huishouden opgebouwd, dus weet niet anders, dan de US produkten. Alleen etenswaren bestel ik nog weleens, zo heb ik net een flinke Sinterklaas en Kerst bestelling bij KaasnCo in Connecticut gedaan. :dance: