Ik weet het is erg persoonlijk maar wat is jullie ervaring v.w.b. the massas? :oh:
The Tetons is prachtig wordt door te veel mensen juist niet goed bezocht en dat is zo jammer. Wij reizen eigenlijk altijd in het voor- of najaar en hebben daarom ook nooit last van grote druktes. Maar ook in het jaar dat wij door Amerika gereisd zijn viel het ons op hoe rustig het soms was juist ook wat later in het seizoen. Parken zoals Olympic NP, Mount Rainier NP, North Cascades NP hebben zo rond midden mei tot midden juni bezocht en soms waren we een van de weinige zo op de campground. Yellowstone in oktober is heel goed te doen als je het niet erg vindt dat de temperatuur 's nachts behoorlijk zakt, eigenlijk overdag altijd mooi weer gehad, er lag toen wel al een klein beetje sneeuw op wat grotere hoogte. Maar dat geeft juist een mooi effect.PriscillaMartin schreef:Owja, ik vergeet Grand Teton helemaal; daar waren we meer van onder de indruk dan van Yellowstone; zeer onder de indruk zelfs. En van Arches, RMNP (wel gaan wandelen, anders bevindt je je alsnog in een mierenhoop van mensen) en Bryce, maar die heb ik eerder al genoemd. Als je overigens niet van crowds houdt, dan kunnen we je het reizen in oktober zeer aanbevelen! Het weer is nog goed (op twee dagen sneeuw in Yellowstone na), alle voorzieningen zijn (nog net) open en over het algemeen heb je trails helemaal voor jezelf alleen....HEERLIJK!
De zeurpiet in bovenstaande link klaagt niet over de drukte maar over het lawaai op de camping.
Je vraagt of het druk is in Yellowstone en iedereen hier doet moeite om je van het tegendeel te overtuigen en dan ga je toch iets anders doen? Ik begrijp dat niet goed, waarom dan die vraag stellen?houbi schreef: ga me toch maar in andere richting orienteren
Ja dat snap ik inderdaad ook niet helemaal......Martin & Marianne schreef:houbi schreef:
Je vraagt of het druk is in Yellowstone en iedereen hier doet moeite om je van het tegendeel te overtuigen en dan ga je toch iets anders doen? Ik begrijp dat niet goed, waarom dan die vraag stellen?
Marianne