Ik heb gisteren via Expedia.com twee retourtickets A'dam - San Francisco gekocht.
In totaal kwam ik op 1743 dollar, dit is ongeveer € 1370 euro.
Als ik het nou vergelijk met de prijzen hier op het forum, is dit wel heel erg laag. Alleen maar fijn natuurlijk, maar ik vraag me af of er dan (stiekem! ) niet nog iets bijkomt...
Lekker toch een goede prijs voor je tickets,
Het kan er ook mee te maken hebben dat de olie weer een stuk goedkoper is geworden.
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017 Blog tijdens onze reizen Facebook
Ik heb vorig jaar ongeveer hetzelfde betaalt ook met britisch airways met vertrek op 23 juni, houd rekening met wat langere wachttijdne op heathrow terminal 5, goed te doen, en ook komfortabele stoelen, prima voor elkaar dus.... wel done, ik had het ook weer via britisch airways gedaan als ik naar San fransisco was gegaan, al heeft de klm rechtstreekse vluchten....
volgens velen zal je die anderhalf uur op heathrow echt hard nodig hebben in terminal 5..... maar ik was in drie kwartier door al het gedoe heen dus t viel wel mee...
Op Heathrow moet je opnieuw door papoort/veiligheids controle en (hoogstwaarschijnlijk) met een bus naar je terminal. Als alles normaal gaat heb je aan 1 1/2 uur genoeg. geen zorgen dus.
Wij hebben dezelfde tickets geboekt, via LHR naar LAX. 690 euro per ticket. We waren erg blij met die prijs! Overigens afgelopen week wel een vluchtwijziging doorgekregen, vertrek om 07.20 uur ipv 10.00 uur! Onze oorspronkelijke vlucht was zomaar gecancelled, echt raar dat een airline (BA) dit zomaar kan doen. Vlucht naar LAX zou om 12.00 uur zijn.... We zijn met kleine kinderen dus vond het niet echt handig om 4,5 uur te moeten wachten op LHR. Gelukkig kon Vliegwinkel ons naar een eerdere vlucht zetten.
Ik vond de prijzen ook super meevallen, gelukkig maar! Ik heb geboekt bij Expedia.com. Weet iemand hoe het zit met bevestiging? Ik zie wel in de 'initeriary' staan dat de airline alles confirmed heeft, maar krijg je los daarvan nog een bevestiging?
Je zal ongetwijfeld per mail een E-ticket ontvangen. (Een bevestiging voorzien van een reserverings cq E-ticketnummer)Daar heb je genoeg aan. Op één van de sites hieronder kan je je boeking nog even nalopen.
Nee, hoor Goedkoop kan echt!
Ik ga volgend jaar Londen heathrow - Salt lake city en San Fransisco - Londen heathrow voor 350 euro p.p.!!! :dance: :beerchug:
Toen was de dollar nog gunstig...
we moeten alleen nog effe een ticket boeken van amsterdam (of dusseldorf) naar londen...
Heb je er ook rekening mee gehouden dat je nu maar 1 stuk bagage van 20 kilo mee mag nemen.
Want je eerste vlucht is binnen Europa en omdat je 2 losse tickets hebt.
Je hebt dan wel een mooie prijs maar er zitten voor ons ook obstakels aan en zal dus nooit voor dze constuctie kiezen.
Maar als jij er mee tevreden bent, prima toch.
Laatst gewijzigd door Annie op 30 nov 2008, 11:55, 2 keer totaal gewijzigd.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.