Dank je! ,en ja het is iets makkelijker dan het Hollandse rijbewijs..except het D.C verhaal aangezien dat in Europa niet gebruikt word.Fisherman schreef:Hi nog gefeliciteerd met het behalen van je CDL ! En bedankt voor het geven van die website,daar ga ik zeker eens op rond loeren want ik wil toch wel een keer die papieren halen! Het voordeel is dat het een stuk makkelijker is dan de nederlandse chauffeursopleiding en rijbewijzen enzo
De truck huur zat bij de "cursus" zat het inbegrepen.Een 17 jaar oude Peterbild met 900K op de klok....(die geen pre-trip inspection doorkomt)Fisherman schreef: Moest jij ook zelf voor de tractor-trailer zorgen of heb je het bij een training center gedaan?
Nee eigenlijk was dat ook mijn bedoeling niet ,ik heb het vooral gedaan met het oog op de toekomst ,momenteel ben ik (mede) eigenaar van een beveiligings bedrijf..In Phoenix is zowiezo geen werk tevinden op het moment ,ik denk dat je in het Oosten een stuk beter zit.Fisherman schreef:Heb je ook al werk als chauffeur als ik vragen mag?
Met een CDL vragen ze hier ook minimaal 5 jaar ervaring(OTR ervaring voornamelijk) GrtzzJoey.