Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Yellowstone te druk

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
pushirubiano
Amerikakenner

Re: Yellowstone te druk

Bericht door pushirubiano »

vana schreef:
In welk park heb je zo'n afwisselend en bijzonder landschap zoals geisers, watervallen, valleien, canyons, meren. In welk park kom je zoveel dieren tegen? Op onze laatse trip zagen we o.a. black bear, grizzly's, elk, buffalo's , moose, coyote's en otters.

Marjon
Wij zijn er nog niet geweest maar dat is ook de indruk die ik uit het lezen van enorm veel reviews (zowel op dit forum als op Amerikaanse forums) heb gekregen. Ik zou me echt niet laten tegenhouden door een zo'n zeurpiet: *whine, whine whine* :roll:

Als de mensen op dit forum je nog niet hebben kunnen overtuigen kan je misschien hier een kijkje werpen: http://www.yellowstone.net/forums/ Werkt verslavend, vooral de foto's!
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Prachtige foto's, ik vind deze helemaal geweldig. Toch maar eens in het najaar naar Yellowstone.

Marianne
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Prachtig he? Wij gaan in september volgend jaar. Ik kan niet wachten! :P Ik hoor dat het in september ook al flink koud kan worden dus warme kleding inpakken maar!
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Yellowstone in de sneeuw is prachtig ! Vorig jaar september hadden wij op 8/9/10 september de eerste sneeuw van het seizoen te pakken. Maar dat was alleen in de hoger gelegen delen van Yellowstone. "s Ochtends vroeg in ons hotel in West Yellowstone stonden de bloemen op de ramen maar de in loop van de middag konden de fleecetruien uit.
Qua weer van alles wat dus. Lange broek, dikke sokken, fleecetrui/vest zeker nodig !
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Oh bah, wij hadden half juni sneeuw in Yellowstone en dat vonden we dus echt een verschrikking!! We kwamen vanuit Grand Teton rijden en het werd steeds witter en witter, wij vonden het echt vreselijk. Het is tien minuten leuk, maar daarna realiseer je je dat een trail lopen niet zo makkelijk gaat (want je ziet niet meer waar de paden lopen als er twintig centimeter sneeuw op ligt). En dat het toch wel érg koud is. En dat je geen sneeuwkettingen of winterbanden onder je huurauto hebt zitten... Gelukkig was het alleen de eerste en de laatste dag echt erg (jammer genoeg daardoor ook de Beartooth Pass niet kunnen rijden :cry: ) maar als ik kan kiezen tussen kijken naar wit en kijken naar hetgeen er onder het wit zit, dan weet ik wel wat ik kies!

(qua drukte viel het trouwens mee half juni. Juli of augustus zal wel een ander verhaal zijn).
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Ook ik ben helemaal weg van Yellowstone.
Wij zijn 2 keer in september geweest. De eerste keer warm weer gehad (ca. 30 graden), de 2e keer een stuk kouder met wat sneeuwbuitjes (die in de loop van de dag verdwenen).
Voor volgend jaar gekozen om naar Yosemite te gaan en dat we niet te veel kilometers willen maken, dus volgende keer geen Yellowstone. En stiekum probeer ik het nog steeds toch in de planning te gooien... :roll: :wink: .
Echt, als je kan gaan: doen! Who cares als er hier en daar misschien wat meer mensen zijn dan je had verwacht? Loop een trail en je bent ze zo kwijt! :P
goldwingrider
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door goldwingrider »

Volgend jaar van donderdag 21 tm zaterdag 23 mei, is het onze bedoeling om Yellowstone en Grand Teton te bezoeken met een Motorhome, volgens vele websites is het raadzaam campings te reserveren of vroeg een plaats te zoeken op een camping.
Aangezien dat vroeg voor ons geen optie is, aangezien we eerst het park gaan bezoeken en pas aan het eind van de dagroute een camping willen opzoeken.
Ik vraag mij af of het op genoemde dagen, zo vroeg in het seizoen noodzakelijk is een camping te reserveren :?: :?: .

De planning is om in Yellowstone op Fishing Bridge te gaan staan en in Grand Teton op Signal Mountain campground.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Hou er rekening mee dat het weekend wat je noemt het weekend van Memorial Day is. Vanaf vrijdag zullen de Amerikanen massaal erop uit trekken. Voor dat weekend zou ik dus absoluut reserveren, zeker in Yellowstone!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer