Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2010: deelnemers EN winnaars!
-
- Amerika-ontdekker
Re: DV-2010: deelnemers!
Wonna-be & hubby (en kids)
3e deelname (maar 1e was man alleen dus zoals jullie tellen 4e en 5e poging)
zelf invullen
3e deelname (maar 1e was man alleen dus zoals jullie tellen 4e en 5e poging)
zelf invullen
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
1) Vegasgirl en man (2 maal dus)
2) Voor de vierde keer (we dachten dat 3maal scheepsrecht zou zijn, maar nee...)
3) We gaan hem zelf dit weekend maar snel invullen
4) Wij doen dus nu pogingen 7 en 8
Keep our fingers crossed!
2) Voor de vierde keer (we dachten dat 3maal scheepsrecht zou zijn, maar nee...)
3) We gaan hem zelf dit weekend maar snel invullen
4) Wij doen dus nu pogingen 7 en 8
Keep our fingers crossed!
naam: Hella
Ik doe voor de eerste keer mee.
ik heb zelf de inschrijving gedaan.
Even een tip voor de mensen met pasfotoproblemen: Voor het maken van de pasfoto ben ik naar een fotograaf geweest en deze heeft de digitale foto overgezet op een cd-rom en een door mijzelf meegebrachte USB stick. Kosten: E 20,00. Foto werd op de site direct geaccepteerd.
Ik doe voor de eerste keer mee.
ik heb zelf de inschrijving gedaan.
Even een tip voor de mensen met pasfotoproblemen: Voor het maken van de pasfoto ben ik naar een fotograaf geweest en deze heeft de digitale foto overgezet op een cd-rom en een door mijzelf meegebrachte USB stick. Kosten: E 20,00. Foto werd op de site direct geaccepteerd.

Ik doe ook mee dit jaar!
1. Dayenne
2. 1ste keer
3. zelf ingevuld
Mijn partner doet ook mee maar moet het los invullen, we zijn helaas niet getrouwd. Als ik nuinvul ik niet getrouwd ben, en ik word gekozen, kan ik dan alsnog met hem trouwen om hem ook mee te kunnen nemen (en omgekeerd)? We hebben namelijk wel 2 kinderen samen. Of kijken ze naar je status op het moment dat je de aanvraag indiende i.p.v. je status op moment van vertrek?
1. Dayenne
2. 1ste keer
3. zelf ingevuld
Mijn partner doet ook mee maar moet het los invullen, we zijn helaas niet getrouwd. Als ik nuinvul ik niet getrouwd ben, en ik word gekozen, kan ik dan alsnog met hem trouwen om hem ook mee te kunnen nemen (en omgekeerd)? We hebben namelijk wel 2 kinderen samen. Of kijken ze naar je status op het moment dat je de aanvraag indiende i.p.v. je status op moment van vertrek?
Ff reposte aangezien k zo slim was t in de misse topic te doen
1. Bram
2. 1ekeer
3. bureau
Waarom?
Omdat ik er net 6maand stage deed, het bedrijf en ikzelf laaiend enthousiast waren, maar door de financiele situatie ik geen werkpapieren verkrijgen kan aangezien er op dit moment in dat bedrijf geen fulltime positie available is, en misschien belangrijker omdat mijn vriendin muzikante is en in NYC haar roots heeft( haar pa was van Texas en leefde in NYC) en daar sinds september terug vertoeft zonder mij, wat ons een LAT relatie teruggeeft die harder dan hard is

1. Bram
2. 1ekeer
3. bureau
Waarom?
Omdat ik er net 6maand stage deed, het bedrijf en ikzelf laaiend enthousiast waren, maar door de financiele situatie ik geen werkpapieren verkrijgen kan aangezien er op dit moment in dat bedrijf geen fulltime positie available is, en misschien belangrijker omdat mijn vriendin muzikante is en in NYC haar roots heeft( haar pa was van Texas en leefde in NYC) en daar sinds september terug vertoeft zonder mij, wat ons een LAT relatie teruggeeft die harder dan hard is
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
JAAAA! wij doen ook mee!
1. Ilana (RiverCola) en vriend Marin
2. allebei 1e keer
3. zelf ingevuld (want pas hierna, mocht het zover komen, wordt het ingewikkeld, toch? )
Het was grappig; wit muurtje, stoeltje ervoor, camera op het statief ,tl-balken aan, en voila: 1 fotostudio!!
Veel succes allemaal
1. Ilana (RiverCola) en vriend Marin
2. allebei 1e keer
3. zelf ingevuld (want pas hierna, mocht het zover komen, wordt het ingewikkeld, toch? )
Het was grappig; wit muurtje, stoeltje ervoor, camera op het statief ,tl-balken aan, en voila: 1 fotostudio!!
Veel succes allemaal

-
- Amerika-ontdekker
1. Wouter
2. 3e keer
3. Zelf ingevuld
2. 3e keer
3. Zelf ingevuld
Ja, ik doe ook mee!!!!
Ik heb net voor de eerste keer alles ingevuld en opgestuurd. Ik wilde dit al veel eerder doen en had ook een foto laten maken maar na veel gehannes met inscannen en Photoshop en nadat ik hem eindelijk op het juiste formaat had vroeg mijn Amerikaanse vriend zich af "Hmmm... is dat wel verstandig, je staat op de foto met een trui met een hoodie". Tja, ook al maakt het waarschijnlijk niets uit omdat men zegt dat alles random gaat, ik zou het jammer vinden als dat toch een probleem zou geven dus heb vandaag een nieuwe foto laten maken en die foto inderdaad gelijk op cd laten zetten.
Ik vind het heel spannend ook al moeten we nog lang wachten. Ik weet dat er enorm veel mensen mee doen dus de kans is zeer klein maar je zal toch maar geluk hebben! Trouwen is voor mij zeker een optie maar ik zou veel liever naar Amerika gaan op een greencard dan "verplicht" te moeten trouwen.
Succes allemaal! Het zou te gek zijn als ze dit jaar ons allemaal inloten
Ik heb net voor de eerste keer alles ingevuld en opgestuurd. Ik wilde dit al veel eerder doen en had ook een foto laten maken maar na veel gehannes met inscannen en Photoshop en nadat ik hem eindelijk op het juiste formaat had vroeg mijn Amerikaanse vriend zich af "Hmmm... is dat wel verstandig, je staat op de foto met een trui met een hoodie". Tja, ook al maakt het waarschijnlijk niets uit omdat men zegt dat alles random gaat, ik zou het jammer vinden als dat toch een probleem zou geven dus heb vandaag een nieuwe foto laten maken en die foto inderdaad gelijk op cd laten zetten.
Ik vind het heel spannend ook al moeten we nog lang wachten. Ik weet dat er enorm veel mensen mee doen dus de kans is zeer klein maar je zal toch maar geluk hebben! Trouwen is voor mij zeker een optie maar ik zou veel liever naar Amerika gaan op een greencard dan "verplicht" te moeten trouwen.
Succes allemaal! Het zou te gek zijn als ze dit jaar ons allemaal inloten

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
We hebben ook onze formulieren ingevuld. Dit is de tweede keer. Spannend he.
Wim
Wim
Alle informatie over USA: http://www.usa.eigenstart.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Uiteraard de officlele namen gebruikt, dus geen roepnaam (officiele naam is gelijk aan een boskabouter van lang geleden, die ga ik hier niet noemen;-)
Tweede keer
Zelf ingevuld
vriendin en ik afzonderlijk, dus znel trouwen mocht een ven beide iets tehoren krijgen straks;-)
Tweede keer
Zelf ingevuld
vriendin en ik afzonderlijk, dus znel trouwen mocht een ven beide iets tehoren krijgen straks;-)
Laatst gewijzigd door Paul v B op 16 nov 2008, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.fotorepareren.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pbase.com/paulvanbaardwijk" onclick="window.open(this.href);return false;
2000: Florida
2004: Southwest
2006: Southwestmid
2008: Southeast + Florida
2009: New York City
2010: New England + New York
http://www.pbase.com/paulvanbaardwijk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
1.Sarah en echtgenoot
2.7 de keer (could it be my lucky number please!!)
3.zelf ingevuld (laatste 3 keer) vorige keren met bureau oa usafis
2.7 de keer (could it be my lucky number please!!)
3.zelf ingevuld (laatste 3 keer) vorige keren met bureau oa usafis
Zover ik weet betekent dat "ter attentie van"" , in mijn geval gewoon mezelf (hoop ik);-)
http://www.fotorepareren.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-newbie
Jay
1ste keer
zelf ingevuld
Succes
1ste keer
zelf ingevuld
Succes

- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
1. Ik en mijn vriend.
2. Ik voor de 4e keer, vriend voor de 1e keer
3. Allebei zelf ingevuld
2. Ik voor de 4e keer, vriend voor de 1e keer
3. Allebei zelf ingevuld
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
1.Mijn man en ik
2.3de keer
3.Zelf ingevuld
Groetjes ,
2.3de keer
3.Zelf ingevuld
Groetjes ,
1) PJ
2) 2e keer en met nog meer hoop
3) zelf ingevuld
2) 2e keer en met nog meer hoop
3) zelf ingevuld
1. Frank & Tracey
2. 1e keer
3. Zelf
2. 1e keer
3. Zelf
-
- Amerika-ontdekker
Oh ja, ik heb het zelf ingevuld (eerste keer ook).
Hallootjes
Mijn man kwam met dit forum aanzetten terwijl ik degene ben die alles heeft ingevuld.Dus het leek me wel leuk om onze gegevens met jullie te wisselen.
Wij doen voor de 3de keer mee in de laatste 4 jaar.2de jaar voor wat voor reden weet ik niet meer,een keer overgeslagen.Terwijl er nu afgelopen jaar iets heel vervelends is gebeurt waardoor je toch wel weer even zit te twijfelen.Maar ik vind het zo'n geweldig land dat we het toch weer willen proberen.
En ik heb dus alles zelf ingevuld.Iedere keer nog gedaan.Mijn man is deze keer alleen wel iets langer bezig geweest met de foto's,maar uiteindelijk ook gelukt.We hebben er 2 ingevuld natuurlijk en we gaan met onze 3 kinderen als het zover mag komen.
Succes allemaal.
Mijn man kwam met dit forum aanzetten terwijl ik degene ben die alles heeft ingevuld.Dus het leek me wel leuk om onze gegevens met jullie te wisselen.
Wij doen voor de 3de keer mee in de laatste 4 jaar.2de jaar voor wat voor reden weet ik niet meer,een keer overgeslagen.Terwijl er nu afgelopen jaar iets heel vervelends is gebeurt waardoor je toch wel weer even zit te twijfelen.Maar ik vind het zo'n geweldig land dat we het toch weer willen proberen.
En ik heb dus alles zelf ingevuld.Iedere keer nog gedaan.Mijn man is deze keer alleen wel iets langer bezig geweest met de foto's,maar uiteindelijk ook gelukt.We hebben er 2 ingevuld natuurlijk en we gaan met onze 3 kinderen als het zover mag komen.
Succes allemaal.
-
- Amerika-ontdekker
1) flightlevel
2) 2de keer
3) zelf ingevuld
1) Mn Vriendin doet ook mee!
2) 1ste keer
3) zelf ingevuld
now we`ll keep our fingers crossed and hope for the best...Like we all do
.