De twee andere zijn al wel eens naar het reisbureau geweest, ze hebben daar doorgegeven wat ze wouden zien en die zouden dan eens kijken voor een route. Liever kijk ik zelf eerst voor een route omdat ik nu éénmaal graag plan. 18 dagen is misschien krap voor hetgene nu opgesteld is maar het moet haalbaar zijn volgens mij.
Ik heb even fictieve datums genomen, toch gaat het ergens rond die periode zijn dat we vertrekken.
10/04: Vlucht Brussel - SF
11/04: San Francisco (Fishermans warf, China Town, Alacatraz, Golden Gate)
12/04: SF + Rit naar Yosemite
13/04: Yosemite Park
14/04: Rit naar Death Valley + Death Valley
15/04: Death Valley + Rit naar LV
16/04: Las Vegas
17/04: Las Vegas + Rit naar Zion
18/04: Zion
19/04: Rit naar Bryce Canyon + Bryce Canyon
20/04: Rit naar Page + Page
21/04: Rit naar Monument Valley + Monument Valley
22/04: Monument Valley + Rit naar Grand Canyon
23/04: Grand Canyon
24/04: Rit naar LA
25/04: Universal Studios
26/04: Los Angeles (Mulholland drive, Sunset Boulevard, Hollywood, venice beach, santa monica pier)
27/04: ....
28/04: Vlucht LA - Brussel
Ik heb nu nog één dagje extra over dat nog ergens in te plannen valt. waar zouden jullie dit plaatsen? Tevens zit het ook al in men achterhoofd dat de Tioga Pass dicht kan zijn dus eventueel moeten we die extra dag gebruiken om een andere route te nemen (hiervoor moet ik de search nog eens gebruiken maar tips mogen gegeven worden

Sommige etappes zijn wat langer maar naar mijn mening doenbaar, enkel de rit van Grand Canyon naar LA vind ik matig. Eventueel de route andersom doen dan door eerst LA - LV - GC - MV te doen en te eindigen in SF met de kans dat Tioga pass wat later in april al open zou zijn?
Reservaties of overnachtingen hebben we nog niet naar gekeken. Dat bezien we eens met het reisbureau. Tevens vraag ik ook af of er voldoende tijd is in SF als je daar op dag 3 blijft tot smiddags om hetgene te bezoeken wat ik genoteerd heb? Kan je in LA op één dag de puntjes doen die ik genoteerd heb bij 26/04?
Hopelijk stel ik niet te veel vragen, heb al veel verslagen gelezen hier op de site waar ik redelijk wat info uit heb kunnen halen maar er staat gewoon massa's veel hier

alleszins bedankt al!