dimple schreef:Wie en met hoeveel personen: 2 Hoeveelste keer: 4 Wanneer: 6 januari 2009 Waarheen: Palm Springs Airline: KLM Datum boeking: ? (heeft vriendlief geregeld) Hoe geboekt: online Bij wie geboekt: KLM Vliegroute heenreis: AMS - LAX Vliegroute terugreis: LAX - AMS Ticketprijs: ? Vervoer: auto Overnachting: Hotel Globale route: LAX - Palm Springs
Wie en met hoeveel personen: 5 Hoeveelste keer: 5 Wanneer: aug/sept 2009 Waarheen: Van Seattle naar Los Angeles Airline: KLM Datum boeking: ? Hoe geboekt: online Bij wie geboekt: KLM Vliegroute heenreis: AMS - SEattle Vliegroute terugreis: LAX - AMS Ticketprijs: ? Vervoer: SUV/Minivan Overnachting: Hotels Globale route: Seattle, Port Angeles, Yellowstone, Tetons, Bryce, Zion, Lake Powell, Grand Canyon, LV, LAX
Note mod (Marjan):
Vriendelijk verzoek om in dit topic bij beide reizen de volledige data in te vullen zodat ik je in het rijtje voor 2009 kan toevoegen.
Rover schreef:Wie en met hoeveel personen: Roel Hoeveelste keer: 1 Wanneer: heen 23-12 vetrek 7 jan Waarheen: Madison, Wisconsin Airline: Air France (vlieg ook met UA en Delta) Datum boeking: 16 september Hoe geboekt: Arke Reisbureau Bij wie geboekt: Arke Vliegroute heenreis: Brussel - Parijs - Chicago - Madison Vliegroute terugreis: Madison - Chicago - New York - Brussel Ticketprijs: €634 Vervoer: auto Overnachting: Hotel waar vriendin 3 maanden verblijft Globale route: Beetje rondrijden in Wisconsin, Iowa en Minnesota, Weekendje Chicago
Hallo Rover,
Bovenstaand bericht heb je geplaatst bij 2009. Klopt dat wel of ga je volgende maand al naar Amerika?
distefano2000 schreef:Wie en met hoeveel personen: Martijn, Jennifer, JAnske en Stefan
Hoeveelste keer: 1ste
Wanneer: 13-06-2009
Waarheen: San Francisco
Airline: KLM
Datum boeking: 29-10-2008
Hoe geboekt: reisburo
Bij wie geboekt: de Wit Veghel
Vliegroute heenreis: Schiphol-SF
Vliegroute terugreis: SF-Schiphol
Ticketprijs: 880 euro pp
Vervoer: Camper Road Bear
Overnachting:
Globale route: SF-LA-GC-Bryce-Zion-LV-Yosemite
Hallo Martijn en Jennifer (distefano2000),
Zou je zo vriendelijk willen zijn om in bovenstaand bericht een einddatum in te vullen zodat ik jullie reis kan plaatsen in dit rijtje?
Ja, DAT begrijp ik. Maar 1 of 2 keer per jaar is toch ook al mooi? Het blijft heerlijk om er te reizen en ik stop erg veel energie in de volgende reis omdat we er zoveel zin in hebben.
Misschien toch maar aan de staatsloterij meedoen. Ik hoor dat de prijs iets van 25 miljoen eurootjes gaat worden dus dan kan je veeeeeeeel reisjes maken.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's. http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Susie one schreef:Wie en met hoeveel personen: 2 Hoeveelste keer: Susie One 2 x partner 3 x Wanneer: heen 07-09-2009 vetrek 21-09-2209 Waarheen: Noord Oost USA Airline: KLM Datum boeking: 29-11-2008 Hoe geboekt: Reisburo Bij wie geboekt: Traveltrend/Euram Vliegroute heenreis: Amsterdam - Washington Vliegroute terugreis: Boston - Amsterdam Ticketprijs: € 860 p.p. Vervoer: trein/auto Overnachting: Hotels Globale route: Washinton, Philly, New York, Boston, New-Port, Cape Cod
Hallo Susie one,
Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic en je tevens toegevoegd aan dit rijtje.
Susie one, ik begrijp je niet helemaal, er staat toch 21-09? Op welke datum land je dan weer in Nederland? Is dat misschien de 20ste? In dat geval zal ik het aanpassen. Laat maar even weten.
Corry schreef:Wat is dat Annie???GAAN JULLIE NU ALWEER???? Wat is dat toch?
Corry, een vriendelijk verzoek om dit soort berichten niet te plaatsen in "Wie, Wanneer en Hoe naar Amerika in 2009". Dit om dat topic "schoon" te houden.Jouw bericht heb ik dan ook hierheen verplaatst.
hekkie schreef:Susie one, ik begrijp je niet helemaal, er staat toch 21-09? Op welke datum land je dan weer in Nederland? Is dat misschien de 20ste? In dat geval zal ik het aanpassen. Laat maar even weten.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.