Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via www.usareisen.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
vln
Amerika-ontdekker

Re: Autohuur via www.usareisen.de

Bericht door vln »

kastelke schreef:Verder is Seattle perfect te voet te doen, of je kan gebruik maken van het uitgebreide net aan openbaar vervoer.
Daarom wil ik de auto ook pas huren als we Seattle na een paar dagen verlaten. De huur en parkeerkosten gebruik ik liever ergens anders voor.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Heb bevestiging gekregen van USAreisen dat onze Full Size SUV is bevestigd. Ophalen in San Francisco en achterlaten in Denver 4 weken later. Geen drop-off kosten en kosten € 1230.- voor de hele periode. :D
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Coyote schreef:In welke stad ik ook zou beginnen, ik zou altijd gelijk bij aankomst op het vliegveld een auto huren. Dit heb ik altijd nog gedaan en is mij tot nu toe uitstekend bevallen. Je kunt gaan en staan waar je wilt en hebt geen gedoe om van het vliegveld naar het centrum te komen met je bagage. Ook verlies je later niet een ochtend omdat je de auto nog ergens moet ophalen. Op de dag van aankomst is het vaak toch al laat dus ben ik liever dan wat extra tijd kwijt. Bovendien zijn de verhuurbedrijven midden in de stad veelal kleiner en hebben minder auto's op voorraad. De keuze is dan vaak ook beperkt. De extra kosten (auto langer huren, parkeergeld) neem ik dan wel voor lief. Gemak gaat in dit geval voor. :wink:

Roland
Ik ben ook een groot voostander van meteen de auto ophalen. Nu reizen wij met z'n vieren, waardoor de rompslomp nog wat groter is, maar het gemak van meteen je bagage kwijt kunnen en niet meer ergens in een stad naar een verhuurbedrijf te moeten gaan vind ik sowieso wel heel zwaar wegen.

In Seattle zaten wij trouwens buiten het centrum (Universtity Inn), maar we hebben de auto niet hoeven gebruiken, het ov is prima.

Nog iets om rekening mee te houden voor mensen die vlak voor of aan het begin van het hoogseizoen reizen: vanaf een bepaalde datum (ergens in juli) is er een hoogseizoentoeslag per dag. Vertrek je echter voordat het hoogseizoen begint dan heb je voor de hele periode het tarief zonder hoogseizonetoeslag. Dit kan betekenen dat je door een of meerdere dagen eerder te huren toch een lagere prijs hebt voor de totale periode, zeker als je voor een langere peiode huurt.

Marianne
Mrjn
Amerikafan

Bericht door Mrjn »

Coyote schreef:In welke stad ik ook zou beginnen, ik zou altijd gelijk bij aankomst op het vliegveld een auto huren. Dit heb ik altijd nog gedaan en is mij tot nu toe uitstekend bevallen. Je kunt gaan en staan waar je wilt en hebt geen gedoe om van het vliegveld naar het centrum te komen met je bagage. Ook verlies je later niet een ochtend omdat je de auto nog ergens moet ophalen.
Tenzij de door jou gereserveerde auto er dus niet is. Dan kun je ofwel heel lang gaan wachten op het vliegveld, of je neemt even een andere auto mee en gaat die omruilen. Wij landden om 7 uur in Phoenix, dus zo na 8 uur waren we bij de verhuurder en de parkeerplaats met huurauto's was akelig leeg. En onze auto was er dus ook niet.

Ik heb de indruk dat, hoe later je op de dag landt, hoe groter de kans is dat de auto's op zijn of dat er minder keus is. En hoe groter dus de kans dat de door jou gereserveerde auto er niet meer is.
cpspas
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door cpspas »

Vraag over ophalen van de auto.

Alamo heeft self check in computers, kan dit ook met de voucher van usareisen? ik zie hier namelijk geen reserveringsnummer van Alamo opstaan, alleen een reserveringsnummer van USA reisen.

Ik kan dus ook via de site van alamo.com niet naar mijn reservering kijken.

Vorig jaar heb ik 2 uur in de rij gestaan in Orlando voor het ophalen van mijn auto, terwijl ik met lede ogen zag dat de self check in mensen binnen 10 minuten klaar waren.

Pascal
Greetings HiltonHotelsFanclub
https://twitter.com/HiltonHotelFans" onclick="window.open(this.href);return false;
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Knabbeltje schreef:Ik heb gisteren usareisen via mail terug gecontacteerd .Het is namelijk zo dat ik nog steeds geen betaling terug vind op mijn visa afrekening .Ik heb dus 2 betalingsafschriften van visa afgewacht ,eind september en nu eind oktober en we vertrekken begin december en ik wil uiteraard zeker zijn dat alles wel in orde is met die reservering .Ook omdat alles zo anders verloopt dan vorig jaar ,toen heb ik al in december geboekt en betaald voor een reservering in oktober .Veel veel maanden op voorhand dan nu het geval is .
Nu zouden ze maar pas innen 4 weken voor afreis en daarom moet ik ook zolang wachten op de voucher deze keer ,gewoon omdat zij de betaling nog niet in orde hebben gebracht.
Ik plaatst dit maar hier omdat anderen kunnen lezen dat het ook anders afgehandeld kan worden.

Groetjes Nancy
Om hier even op terug te komen .Ik heb vandaag met de post de voucher ,samen met nog infobrochures en een macy verminderingspas aangekregen .Dit 18 dagen voor vertrek dus al bij al nog ruim op tijd .
Er was ook een document bij om alle gegevens naam,adres, rijbewijsnummer etc.. in te vullen om bij aanmelding in het autoverhuurbedrijf ,de gegevens al direct te kunnen verstrekken .Onderaan had je tevens de mogelijkheid om roadside service plan , betalende upgrades aan te vinken zodat je kenbaar kan maken dat je die extra aanbiedingen niet wil hebben.

Groetjes Nancy
globetrotter20082008
Amerika-ontdekker

Bericht door globetrotter20082008 »

hallo,

heeft iemand toevallig al eens bij http://www.easycar.nl in de States gehuurd?
geldt daar ook dat je beter op een vliegveld dan in de stad kunt huren?
Sylvia en Emiel
Amerika-ontdekker

Bericht door Sylvia en Emiel »

Ook ik ben na de vele positieve reacties gaan kijken op de site van usareizen.de.
Wij willen op 20 juli 2009 een auto huren vanaf Las vegas airport en op 8 augustus inleveren op Denver airport.
Maar, usareizen geeft bij het opvragen van de prijs aan dat "Annahme und Abgabe nur von/bis Airport Orlando, Sanford, Miami, Tampa, S. Francisco, Los Angelos und Las Vegas buchbar."
Het rare is dat Denver airport wel gekozen kan worden, maar dan rolt er dus geen prijsopgave uit.
Weet iemand misschien hoe dit zit, of doe ik iets niet goed?
Sylvia.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Sylvia,
wat voor auto wil je, en bij welke verhuurder kijk je?

Marianne
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Ik denk dat je een auto uitgekozen hebt die niet vanaf elke luchthaven geboekt kan worden. Wij kunnen geen fullsize SUV boeken vanaf Phoenix airport. Wel kunnen we in Phoenix een andere auto huren.
Kijk eens als je een andere auto kiest of het resultaat hetzelfde blijft. Zo ja, dan weet je dat het aan het type auto ligt.

Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ik heb inmiddels wel een bevestiging van San Francisco naar Denver- dus ook one way-.
Sylvia en Emiel
Amerika-ontdekker

Bedankt voor jullie snelle reakties!
Ik had inderdaad gekeken naar een Full-size SUV en als ik een standard SUV kies kan het wel.
Maar.... nu heb ik toch een probleem. Wij reizen met 5 en dan heb je toch een flinke bagageruimte nodig.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Andere verhuurder of zou er iets aan gedaan kunnen worden?
Sylvia.
Sylvia en Emiel
Amerika-ontdekker

Oh ja, het was bij Alamo.
Sylvia.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Een Fullsize SUV is helaas niet overal bij elke verhuurder te krijgen. Afgelopen keer konden wij ook niet slagen bij Usareisen.de.
Een fullsize SUV huren in PHX was toen ook niet mogelijk via Usareisen.de, wel via http://www.usrentacar.com

Ook zou je kunnen kiezen voor een minivan, hebben wij zelf nog nooit gehuurd, maar volgens mij heb je daar wel voldoende ruimte.
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Wij reizen met 4 volwassenen en wilden de Full Size SUV in Phoenix huren wat helaas niet kan :(

We hebben nu gekozen voor een minivan en die zou (volgens vrienden) voldoende ruimte hebben voor met name alle bagage.

Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Sylvia, waarom leg je je vraag niet even neer bij usareisen. Bij ons werd ook gezegd dat het niet kon maar later dus wel.
Sylvia en Emiel
Amerika-ontdekker

Okay, heb even verder gekeken.
Bij Dollar kunnen we wel een full-size SUV huren voor 1025 euro plus 300 dollar drop off kosten.
Een mini-van is er blijkbaar ook weer in verschilende maten en de omschrijvingen van de verschillende verhuurders zijn een beetje verwarrend: een mini-van 7p. (Chevrolet Uplander) is bij National geschikt voor 5 volw en 1 kind, maar bij Alamo voor 4 volw. en 1 kind. Bij National zouden we voor deze auto 888 euro en 250 dollar kwijt zijn. Als deze inderdaad te klein zou zijn is er ook een mini-van 8 p. (Chevrolet Astro) . Deze kost bij Alamo 1153 euro en er wordt niet gepraat over drop-off kosten.

Afgezien van de kosten: wat zou voor 5 personen het meest comfortabel zijn/ het prettigste reizen? En natuurlijk moet ook de bagage mee kunnen.....Graag advies.

Sylvia.
Sylvia en Emiel
Amerika-ontdekker

Hallo Corry,

Dat is dan een goede tip! Dankjewel. Kan ik ze mailen of moet ik mijn duits gaan oppoetsen?
Sylvia.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Heb je al met Eautohuur.nl gebeld ?
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Nee Sylvia, ik spreek het wel maar schrijven is niet best. Gewoon Engels.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer