Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Thanksgiving

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
wiepster
Amerika-expert

Re: Thanksgiving

Bericht door wiepster »

Hubby is niet vissen....stijve nek..dus geen Thanksgiving Parade... 8)

Heb net pumpkin bread/cake in de oven, 3 stuks, 2 om mee te nemen straks en een voor thuis...makkelijk hoor, schoonfamilie die denkt dat ik niet kan koken :mrgreen: .
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

wiepster schreef:Hubby is niet vissen....stijve nek..dus geen Thanksgiving Parade... 8)

Heb net pumpkin bread/cake in de oven, 3 stuks, 2 om mee te nemen straks en een voor thuis...makkelijk hoor, schoonfamilie die denkt dat ik niet kan koken :mrgreen: .
Mmmm pumpkin bread ,kan ik soms je receptje krijgen ? :D
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Ja natuurlijk hebben wij ook de Thanksgiving parade gekeken, het hoort er bij!

De pies zijn net uit de oven en staan af te koelen, schoonmama zorgt voor de kalkoen, en we beginnen straks aan alle side dishes.
En het is echt -geweldig- dat het zulk lekker zacht weer is (kan iedereen lekker naar buiten)
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

En nu de volgende vraag: wat doen we met de overgebleven kalkoen? :D

Hier trouwens geen Thanksgiving Parade omdat de Rocky Horror Weet-ik-veel-hoe-die-heet op tv was. Is manlief helemaal gek van!
Dus ik heb gezellig met dochterlief in de keuken gezeten, spelletjes gedaan en met de Tamagotchis gespeeld en te veel pepernoten gegeten terwijl de mannen in de woonkamer dubbel lagen om de film. Zoonlief is pas 2 jaar en vond het allemaal erg grappig :shock:

Was heerlijk zo'n rustig dagje thuis! Normaal gesproken zijn we op vrije dagen altijd aan het rondrennen en moet er van alles gedaan worden maar gisteren zaten we lekker de hele dag thuis.

Vandaag weer terug naar het gewone leven van rondrennen en haasten. Straks moeten we weer naar SLC rijden, da's vervelend aan dit kleine stadje: voor bijna alles moet je naar de grote stad rijden.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Rick maakt altijd een veel grotere kalkoen, dan we nodig hebben, omdat hij dol is op "leftovers". Hij eet er sandwiches van en morgenavond heeft hij nog een leftover maaltijd. Daarna is hij weer voor een jaar uitgekalkoend (gelukkig ;)).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
FlipjeBTiel
Amerika-expert

Bericht door FlipjeBTiel »

Mijn vrouw wil altijd voorkomen dat er van welke dish dan ook een "tekort" is ... (andere cultuur, en nogal sterke opvattingen over gastvrijheid :) ). Dat was er dan ook niet en voorlopig zitten we nog wel tot over onze oren in de leftovers.

Gr., Flipje
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer