Vandaag kreeg ik de reispapieren van het reisbureau. met daarbij een E-ticket record. We vliegen met een Boeing 777-200/300 en ook de stoelen die wij hebben staan er op. Die schijn je nog te kunnen wijzigen als je (online) incheckt maar ik ben niet bekend met dit vliegtuig. Op http://www.seatguru.com/airlines/KLM/KL ... 77-200.php geven ze een stoelenindeling. Wij hebben 41 a,b,c en d en dat lijkt wel aardig (of heb je daar last van toiletbezoekers?). Heeft iemand hier ervaring mee? We kunnen natuurlijk ook 2 aan 2 gaan zitten, of meer naar voren ( dan last van vleugel?)
Gerda.
Geen ervaring mee maar het is wel een modern vliegtuig.
With on-demand audio and video in each seat, this plane is the most high-tech of the KLM International fleet, however, many find the cabin layout and comfort to be lacking. The entertainment equipment limits underseat storage in all Economy seats C,D and G. As with all International KLM flights, there are only two classes of service.
De C en de D stoelen hebben dus beperkte ruimte onder de stoel. Dit kan een nadeel zijn..
Wij hebben gisteren de papieren binnengekregen en vertrekken 23 juli om 11.45 met vlucht KL0605.
Reizen wij in hetzelfde toestel of gaan jullie een andere dag?
Ik las net in eerdere berichten van jullie al dat jullie 2 dagen voor ons vertrekken. Ik was weer eens te vroeg met mijn vraag
Laatst gewijzigd door Eugeni op 13 jul 2005, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Klopt, wij hebben stoel 35 a,b,c en 36 a en b.
Dit lijken wel redelijke plekken, we hebben in ieder geval 2 plaatsen bij het raam en zitten niet boven de vleugel.
Ik vroeg me inderdaad ook af hoeveel minder ruimte je onder die 2 stoelen hebt en of dat vervelend is. Maar ik denk ook dat het leuker zal zijn om 2 aan 2 te zitten, dus eventueel 2 stoelen in de rij ervoor zien te bemachitigen zodat je 2 plaatsen bij het raam hebt.
Wij zijn in mei/juni met dit vliegtuig naar de States geweest. Heen zaten we op 16 BC en terug zaten op 43 EF. Op zich heen meer 'last' gehad van de 'toiletmensen', want die staan dan voor je. Terug helemaal niet. Maar eigenlijk is het wel makkelijk als de toiletten wat dichterbij hebt. Heen had ik de C-stoel. Ik ben 1,96 en er waren geen extra beenruimte plaatsen meer dus werd het gangpad. De C en D hebben inderdaad een kastje, maar dat heb ik eigenlijk niet als hinderlijk ervaren.
De priveschermpjes en legiokeus aan films, muziek, etc is echt fantastisch. Zelf kijken wat je wilt en pauzeren wanneer je wilt. En je wordt volledig verwent met goed eten, veel drinken en snacks!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.