Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Jeanny

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
jeanny
Amerika-newbie

Jeanny

Bericht door jeanny »

Hoi forumleden,
Ik zal me even voorstellen: Jeanny uit Noord Brabant, 48 jr., getrouwd, 3 zonen (23, 21 en 16), werkzaam op het voortgezet onderwijs (ondersteunend). In 2005 zijn we met het gezin naar Florida (Orlando en Fort Myers Beach) geweest via Jan Doets. Een schitterende vakantie gehad en op 25 april a.s. gaan we naar Zuidwest Amerika, ook weer geboekt bij Jan Doets.
We beginnen in Los Angeles en via Carlsbad, Palm Springs, Laughlin, Sedona, Grand Canyon, Page, Bryce en Springdale eindigen we in Las Vegas. We gaan maar voor 14 dagen en omdat de jongens ook willen relaxen :D , hebben we hiervoor gekozen.
Omdat ik vaak achter Internet zit en heel veel lees (reisverslagen :D ), ben ik bij de Weblog van Petra gekomen. Inmiddels lees ik deze alweer een jaar lang bijna dagelijks. Ik geniet van het dagelijkse leven in Amerika, maar vooral de schitterende foto's van haar. Vandaag heb ik de boekjes "Photographing The Southwest" bij Amazon.com besteld. Ik ben benieuwd!!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Jeanny

Bericht door kastelke »

Welkom, Jeanny!

Knap zeg dat jullie zonen ook nog mee gaan! (maar ja, gratis vakantie... :lol: )
Reizen jullie met een camper, of met een auto?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Welkom hier, Jeanny! Dat boek is echt fantastisch, ik heb er destijds veel aan gehad.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
jeanny
Amerika-newbie

Bericht door jeanny »

kastelke schreef:Welkom, Jeanny!

Knap zeg dat jullie zonen ook nog mee gaan! (maar ja, gratis vakantie... :lol: )
Reizen jullie met een camper, of met een auto?
Wij hebben een Minivan gehuurd. Ik hoop dat alle koffers erin kunnen!! (en wij natuurlijk ook :D ) En ja, nu gaan de jongens wel mee, zoals ze ook mee gaan wanneer we op wintersport gaan. :lol:
We hebben alle folders, kaarten, info van Jan Doets al gekregen. Nu nog de wegen, wandelingen etc. gaan invullen. Ik ga dus veel reisverslagen van jullie lezen en haal daar de goeie tips uit. Zo heb ik bv gelezen, dat jullie een "toeristische route" hebben door Hollywood. Klopt dit?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer