Alle hotels en motels zet ik inderdaad al voordat ik op reis ga in mijn TomTom, voor zover ik ze geboekt heb. Restaurants en winkels zoek ik vaak terplekke op via de TomTom. Er zit nl. een hele database in met allemaal nuttige plaatsen.Barry Winkels schreef:Ik zie dat Tomtom of andere navigatie vooral gebruikt wordt in de steden om hotels/restaurants e.d. te vinden.
Ik maak bovendien gebruik van het gratis programma Tyre. Hiermee kun je heel gedetailleerd (dag)routes maken. Het programma werkt met Google Maps en zodoende kun je elke gewenste weg heel eenvoudig kiezen. Ik heb er in het verleden al meerdere malen over geschreven hier op het forum. Omdat jij nog niet zo lang lid bent heb je dit topic wellicht nog niet voorbij zien komen. Het gaat om dit topic. Een erg handig programma en ik maak er veelvuldig gebruik van.
Zo had ik voor onze reis van afgelopen zomer de 49 Mile Scenic Drive in San Francisco als route gemaakt met dit programma. We konden zo deze prachtige tocht zonder problemen rijden. Hoewel deze route ook met borden wordt aangegeven is het niet altijd even duidelijk hoe je moet rijden. Met behulp van TomTom en de borden ging dit probleemloos. De route is overigens nog steeds te downloaden, de link vind je in dit topic.
Wellicht heb je er wat aan mocht je al besluiten een TomTom voor Amerika aan te schaffen. Uiteraard zijn anderen ook vrij om hier gebruik van te maken.

Roland