Nou ik kan het wel hoor via paint maar dan wordt mijn ovale kop een beetje vierkant

Sorry, inmiddels gedaan en ik bloos ervankastelke schreef:6foot6, ik heb je vorige week een pb gestuurd ivm jouw handleiding hier, maar ik zie dat je dat bericht nog niet gelezen hebt.
Kan je eens in je inbox kijken?
Alles nog maar eens overlezen.ellenjoan schreef:Ja zoals in je bericht van 2.41 pm en idd. kan ik daarmee vergroten en verkleinen...maar niet naar 600x 600 brengen omdat de foto niet vierkant is..
hier alleen vertikaal naar ongeveer 600 dpi brengen met als basis je beeldschermresolutie
Nou ik kan het wel hoor via paint maar dan wordt mijn ovale kop een beetje vierkant
Niet met kenmerken of uitrekken/hellen maar het gewenste stuk selecteren
door het gefoefel...
Zoals ik al eens eerder gezegd heb op het forum: de photo validator kijkt naar het formaat van je foto, niet naar de specifieke inhoud. Een foto van een banaan geraakt ook door de validator, zo lang deze maar 600x600 pixels is.ellenjoan schreef:Blijkt dat alle pasfoto s die ik heb van te dicht bij zijn genomen...ook de laatste...als ik dus bijsnij en overga naar 600x600 is mijn hoofd te groot in vergelijking met de voorwaarden, hoogte van de ogen...te weinig schouders blijven over... k vraag me trouwens af of ik daarom vorig jaar niet afgekerud ben...
Ik ben helemaal geen expert op dit gebied maar volgens mij staat er "may result" en niet "will result". Waarschijnlijk ligt het aan de willekeur van de betreffende ambtenaar en valt je foto net buiten de norm maar is hij nog aanvaardbaar dat ze hem alsnog accepteren. Nogmaals ik weet het niet zeker maar het viel mij gewoon op dat men het woordje may gebruikt i.p.v. will.ellenjoan schreef:Er staat duidelijk dat de foto "incorrect" is als verkeerde verhouding, geretoucheerd etc.... dus dan begrijp ik daaruit dat je toch automatisch afgekeurd wordt, niet...
failure to comply with any of the following requirements may result in disqualification from the lottery.