Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
GPS Huren of TomTom kaart
-
- Amerikafan
GPS Huren of TomTom kaart
Wat is het beste, een GPS huren of via de tomtom site een kaart downloaden, voor west amerika, voor 39euro??
Heeft iemand hier ervaring mee??
Heeft iemand hier ervaring mee??
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
Re: GPS Huren of TomTom kaart
Als je al een tom tom hebt is het veel goedkoper een kaart te kopen dan daar een tom tom te huren.
Huren is geloof ik ongeveer 12 dollar per dag!
Huren is geloof ik ongeveer 12 dollar per dag!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
maar let wel op wat voor kaart....om de een of andere reden stuurde tomtom ons op weg naar de Grand canyon ons een stukkie de verkeerde kant uit,richting weggetjes die volgens tomtom niet bestonden (hoewel,weggetjes is ook weer een groot woord voor een zandpad...)
maar zoals Vic al zei is het vaak goedkoper zelf je eigen tomtom mee te nemen (mijn pa deed dat bijv. dmv zn pda te gebruiken als tomtom)
maar zoals Vic al zei is het vaak goedkoper zelf je eigen tomtom mee te nemen (mijn pa deed dat bijv. dmv zn pda te gebruiken als tomtom)
2008: Boulder City,NV 2009-2010: High School in Bowling Green,KY op een J-1 Visa 2011: Bowling Green,KY ("familie" bezoek) 2012:Bowling Green,KY (wederom "Familie" bezoek) OCT 2012: ingeschreven DV-2014 2013: X weken BG,KY
Gewoon die kaart kopen en je eigen TomTom meenemen.
Ons heeft 'ie steeds overal gebracht, waar we ook werkelijk wilden aankomen.
Inderdaad kan het heel af en toe gebeuren, dat Tommie je een dirt road opstuurt die wel drie keer zo lang is, dan de dirt road die je eigenlijk wilde nemen. In 'zijn alwetendheid' ziet hij dan een kortere en snellere route...
Door bij een Wal-Mart de 'Rand Mcnally Road Atlas' voor nog geen vijf dollar te kopen, krijg je de mogelijkheid om zelf van tevoren je route uit te stippelen en niet blind te varen op dat stukje vernuftig techniek. (Is nog een leuke herinnering ook, waar ik ruim een jaar later nog regelmatig dingen in terugzoek.)
Groetjes,
Paul
Ons heeft 'ie steeds overal gebracht, waar we ook werkelijk wilden aankomen.
Inderdaad kan het heel af en toe gebeuren, dat Tommie je een dirt road opstuurt die wel drie keer zo lang is, dan de dirt road die je eigenlijk wilde nemen. In 'zijn alwetendheid' ziet hij dan een kortere en snellere route...
Door bij een Wal-Mart de 'Rand Mcnally Road Atlas' voor nog geen vijf dollar te kopen, krijg je de mogelijkheid om zelf van tevoren je route uit te stippelen en niet blind te varen op dat stukje vernuftig techniek. (Is nog een leuke herinnering ook, waar ik ruim een jaar later nog regelmatig dingen in terugzoek.)
Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Of je neemt gewoon een papieren kaart mee!
Ik heb de tomtom in de 3 weken dat wij rondreisden geen moment gemist!
Uiteraard zijn we wel verkeerd gereden, maar ik zit hier nu weer veilig in Nederland, dus verdwaald zijn we niet!
Ik heb de tomtom in de 3 weken dat wij rondreisden geen moment gemist!
Uiteraard zijn we wel verkeerd gereden, maar ik zit hier nu weer veilig in Nederland, dus verdwaald zijn we niet!

Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
-
- Amerika-newbie
Wij zijn in oktober 2009 in Zuidwest Amerika geweest en hebben een kaart bij Tom Tom
gedownload voor ong.€30. Dit is ons prima bevallen.
Marianne Frissen
Marianne Frissen
Ik vind de TT toch wel handig hoor. Een kaart erbij is prettig voor het overzicht.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
en zijn jullie al terug ???larsfrissen schreef:Wij zijn in oktober 2009 in Zuidwest Amerika geweest en hebben een kaart bij Tom Tom
Marianne Frissen
van 24 september tot 20 october naar deepsouth!
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Bij het plannen van de reis vind ik goed kaartmateriaal onmisbaar.
Een navigatietoestel tijdens de reis vind ik m.n. handig in de wat drukkere steden. Je rijdt regelrecht naar je hotel.
Vaak zal het zo zijn dat je een andere route wilt rijden dan door het toestel berekend wordt. Je kunt dan de route in kleinere stukken opknippen of het hierboven reeds genoemde programma "Tyre" gebruiken (aanrader i.c.m. een TomTom met reisplanner).
Veel plezier.
Een navigatietoestel tijdens de reis vind ik m.n. handig in de wat drukkere steden. Je rijdt regelrecht naar je hotel.
Vaak zal het zo zijn dat je een andere route wilt rijden dan door het toestel berekend wordt. Je kunt dan de route in kleinere stukken opknippen of het hierboven reeds genoemde programma "Tyre" gebruiken (aanrader i.c.m. een TomTom met reisplanner).
Veel plezier.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3577 Weergaves