Wat een heerlijk topic in die winterse kou!
Ik zou kiezen voor de Big Island. Ik ben twee keer eerder naar Hawaii geweest, op Oahu en Kauai en dat vond ik ook geweldig maar volgend jaar gaan we lekker de Big Island verkennen. Kona lijkt me erg aantrekkelijk.
KAUAI vind ik het mooist. De weelderige plantengroei is overweldigend!
Dan vind ik the big island zelf ook heel mooi, vooral Hawai Vulcanoes NP is prachtig!
Als je voor langere tijd blijft (bv 14 dagen) is het misschien ook een optie om vanaf het eiland waar je bent naar de andere eilanden te vliegen, een dag op en neer. Zou je op Oahu verblijven, dan zijn de vluchten ±$ 50 per enkele reis naar Kauai, Maui en Big Island.
Vroeg vertrekken, laat terug en je hebt een hele dag. Natuurlijk zou je ook een nacht kunnen blijven.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan 1998 en 2000 auto 2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow 2004 tm 2016 Fleetwood Bounder 2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.