Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
advies gevraagd san fransicso
-
- Amerika-ontdekker
advies gevraagd san fransicso
Hallo
wie kan me vertellen hoelang je ongeveer doet over de 49 mili scenic drive in san francisco als je niet te lange stops maakt.
We willen deze namelijk combineren met een bezoek aan alcatraz.
we hebben maar 1 dag in sf
de dag erna gaan we naar lake tahoe met een tussen stop in old sacramento.
de dag daarna meteen naar yosemite enz enz
dus als we op dag 2 alcatraz doen, zien we waarscghijnlijk weer te weinig van sacramento en lake tahoe, of niet?????
ik hoop dat er iemand een goede tip heeft.
de reis staat vast, en helaas hebben we niet meer tijd
groetjes chantal
wie kan me vertellen hoelang je ongeveer doet over de 49 mili scenic drive in san francisco als je niet te lange stops maakt.
We willen deze namelijk combineren met een bezoek aan alcatraz.
we hebben maar 1 dag in sf
de dag erna gaan we naar lake tahoe met een tussen stop in old sacramento.
de dag daarna meteen naar yosemite enz enz
dus als we op dag 2 alcatraz doen, zien we waarscghijnlijk weer te weinig van sacramento en lake tahoe, of niet?????
ik hoop dat er iemand een goede tip heeft.
de reis staat vast, en helaas hebben we niet meer tijd
groetjes chantal
Als je zorgt dat je 's morgens de eerste boot naar Alcatraz neemt moet dit wel lukken hoor. Wordt wel een langere en misschien vermoeiende dag. Ik weet niet of dit je eerste dag in Amerika is maar misschien is het dan niet aan te raden ivm jetlag. Maar dat is voor ieder individu verschillend natuurlijk.
Eerlijk gezegd vond ik Alcatraz nogal tegenvallen. Vies, vervallen en druk. Je krijgt wel een idee van hoe het er geweest moet zijn, maar eerlijk gezegd hadden wij een beetje spijt dat we er tijd en geld in hadden gestoken. Zal wel voor iedereen anders zijn, maar als ik maar een dag in SF zou hebben zou ik die liever doorbrengen in de stad zelf. En dan niet met de auto, maar gewoon lopend. Is heel goed te doen en zo proef je bovendien beter de sfeer.
Veel plezier met plannen,
Lene
Veel plezier met plannen,
Lene
Hoi,
Wij hebben vorige week Alcatraz gedaan en ik vond het erg interessant. Nou boeide het me toch al voordat ik ging. Maar als het past in jullie schema zou ik het bezoeken. Ik zou wel de audiotour nemen als ik jullie was, want zonder deze zou ik het ook zo gezien hebben. Ik zou ook vantevoren via internet je kaartjes boeken. Het is namelijk ontzettend druk en dan kun je in ieder geval van te voren vastleggen welke boot je wil nemen. Werkt perfect.
Edith
Wij hebben vorige week Alcatraz gedaan en ik vond het erg interessant. Nou boeide het me toch al voordat ik ging. Maar als het past in jullie schema zou ik het bezoeken. Ik zou wel de audiotour nemen als ik jullie was, want zonder deze zou ik het ook zo gezien hebben. Ik zou ook vantevoren via internet je kaartjes boeken. Het is namelijk ontzettend druk en dan kun je in ieder geval van te voren vastleggen welke boot je wil nemen. Werkt perfect.
Edith
Hebben jullie wel al tickets voor Alcatraz geregeld (via internet bijvoorbeeld). De kans is nl. erg groot dat alle kaartjes zijn uitverkocht als je op de dag zelf komt.
Wij gaan 31 juli ook naar San Francisco, maar hebben Alcatraz al bezocht tijdens een vorige reis. Erg leuk en interessant en zoals anderen al meldden vooral met audiotour doen!
Veel plezier.
Silvia
Wij gaan 31 juli ook naar San Francisco, maar hebben Alcatraz al bezocht tijdens een vorige reis. Erg leuk en interessant en zoals anderen al meldden vooral met audiotour doen!
Veel plezier.
Silvia
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Souraia,Souraia schreef:Ik heb net de tickets voor 19 september besteld via de site bleuandgoldfleet. Maar ik krijg verder geen bevestiging via mail of dergelijke. Hoe gaat het nu verder? weet iemand dat?
ik heb even bij mijn emailtjes van vorig jaar gekeken. Toen heb ik nl. ook Alcatraz van tevoren gereserveerd. Ik kan niets terugvinden. Dat is echter geen probleem. Bij pier 41 in San Francisco (waar je de kaartjes afhaalt en aan boord gaat) staat naast de kassa (waar het flink druk kan zijn) een automaat. Voer daar de CreditCard in waarmee je de kaartjes besteld heb, en ze worden gelijk voor je geprint.
In deze topic is ook over Alcatraz geschreven en hoe je de tickets ophaalt bij Pier 41.
Komt allemaal goed hoor Souraia!

Roland
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb op 15 juli tickets besteld voor 13 september.
Ik maak altijd een schermprintje van de bevestiging die op het scherm staat ( hierop staat het 'confirmation number'. Tegelijkertijd kreeg ik echter ook een e-mail van telesails@blueandgoldfleet.com met dezelfde inhoud als de informatie op het scherm
En bij de afrekening van VISA die we deze week binnenkregen was het bedrag al afgeboekt.
Als je geen mail hebt gekregen, maar je hebt wel het nummer opgeschreven is er niets aan de hand...anders toch maar even een mail sturen
Groetjes,
Dianne
Ik maak altijd een schermprintje van de bevestiging die op het scherm staat ( hierop staat het 'confirmation number'. Tegelijkertijd kreeg ik echter ook een e-mail van telesails@blueandgoldfleet.com met dezelfde inhoud als de informatie op het scherm
En bij de afrekening van VISA die we deze week binnenkregen was het bedrag al afgeboekt.
Als je geen mail hebt gekregen, maar je hebt wel het nummer opgeschreven is er niets aan de hand...anders toch maar even een mail sturen
Groetjes,
Dianne
2004 Florida,2005 de West. In 2006 gaan we 'vreemd' tijdens onze huwelijksreis naar Mexico
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 5124 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 6 Reacties