Mijn naam is Bibi, 35 jaar. Ik ben vrij nieuw op dit forum al heb ik een paar jaar geleden wel een topic geplaatst. Toen waren mijn man (toen nog vriend) en ik nog aan het daten en was het wel een gedoe om samen te kunnen blijven. Hij had zelfs voor werk in Tokyo gezorgd zodat we daar weer een half jaar konden blijven.
Na zo'n drie jaartjes heen en weer gereis en leven uit de koffer, vonden we het beiden hoog tijd om de knoop door te hakken en om met elkaar te trouwen uit liefde en niet omdat het makkelijker is.
Vier october was onze grote dag. We trouwden bij ons thuis in het veld, het was een fantastische dag, een stralende zon, wildflowers en herfstkleuren, familie, nieuwe en oude vrienden, by far de beste bruiloft waar we ooit zijn geweest

(officieel hebben we wel al veel eerder het jawoord gegeven in de court house om immigration op gang te brengen, maar die dag telt voor ons niet)
Ook hebben we een enorme renovatie achter de rug, van een oud tochtig farm house naar een comfortabel goed geisoleerde woning.
We wonen in Liberty, PA-Tioga county, de omgeving waar mijn man is opgegroeid en waar zijn familie woont. In een omgeving met veel bossen, kerkgezinden en ver verwijderd van winkels en het uitgaansleven. Het is niet mijn ding, mijn voorkeur gaat uit naar Hawai'i, maar ondermeer vanwege de ziekte van zijn vader en werk hebben we besloten om zo lang als het lukt hier te blijven wonen.
Ik ben begonnen met een studie kruidenleer en zal binnekort het schilderen weer oppakken(portretten o.a.). Mijn man is self employed in land & timber.
Wish me luck!
http://www.bagelsenspekkoek.blogspot.com