Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Op zoek naar adviezen voor 1e camperreis

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Op zoek naar adviezen voor 1e camperreis

Bericht door Rob »

Blijft een moeilijke keus, het risico bestaat dat je aan het eind van de rit zo parkenmoe bent dat je GCNP maar een gat in de grond vindt. :wink:
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

V.w.b. Yosemite: Ik denk inderdaad ook dat de zondag een probleem wordt om te reserveren. Ik zou het wel proberen in ieder geval...
Mocht het niet lukken, zou je ook kunnen overwegen alleen de eerste nacht buiten het park te overnachten en de laatste 2 nachten in het park proberen te reserveren.
Lijkt mij dat het vanaf maandag een stuk rustiger wordt. De meeste Amerikanen komen op vrijdag aan en gaan op maandag weer naar huis. Maandagnacht lijkt mij dus minder problematisch dan de zondagavond.
Peter & Paula
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Peter & Paula »

hoi Rene
wij hebben in juni ook onze 1e camperreis gemaakt
jullie eerste 14 dagen komen bijna 100% met onze reis overeen (zie onze reisverslag)
in Yosemite geeft het een extra kick, als je hier overnacht. 5 maanden van tevoren reserveren is een MUST!!!
op het forum zijn verschillende draadjes over hoe te reserveren
wij hebben een verslagje gemaakt wat we hebben moeten doen en hebben meegemaakt om te resereveren, het was absoluut de moeite waard !!!
zie: viewtopic.php?f=7&t=14659#p233878

groetjes
Paula en Peter
2025- Seattle - Denver
2023 - Chicago - San Francisco
2022 - San Francisco - Las Vegas
2021 - San Francisco - Las Vegas
2013 - Vancouver - Vancouver
2012 - Vancouver via Amerika naar Toronto
2009 - Chicago - Salt Lake City
2008 - San Fransisco - San Fransisco
onze website
JohanenRené
Amerika-ontdekker

Bericht door JohanenRené »

Hoi allemaal,

uiteraard zorg ik ervoor om op tijd klaar te zitten op 15 januari. Toch zegt mijn voorgevoel dat ik, door het Memorial Day weekeinde, aan een kansloze missie begin. Maar dat mag de pret niet drukken. We gaan er voor en zullen wel zien hoe ver we komen. Ik ben ook wel blij met de verwijzing naar het "draadje" met een soort handleiding voor het boeken.
Hopelijk blijft me het gedoe zoals bij Peter en Paula bespaard. Fijn dat dat nog goed afgelopen is.

Iedereen nogmaals bedankt. Als er nog suggesties over bijv de route(richting) zijn dan hoor ik het graag.

René
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer