Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur via www.usareisen.de
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Re: Autohuur via www.usareisen.de
Ik heb met USA.reisen gebeld (in het Duits) en wij konden geen Fullsize SUV in Phoenix krijgen (Alamo), ook niet op aanvraag.
We wilden liever een SUV maar eerlijk gezegd denk ik dat we in een minivan (7 pers.) meer bagage kwijt kunnen.
Reny
We wilden liever een SUV maar eerlijk gezegd denk ik dat we in een minivan (7 pers.) meer bagage kwijt kunnen.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
aan Sylvia,
als ik kijk bij autoeurope.be (waar ik dit jaar voor Florida al naar volle tevredenheid eens geboekt heb), kan een FFAR Full Size 4wheel type Dodge Durango voor jouw plaatsen en data voor de prijs van slechts 655 euro !
heb er voor volgend jaar juli SFO-LAX trouwens zelf weer een FFAR geboekt, aan een prijs die slechts iets boven een type Equinox bij usareisen ligt
Luc
als ik kijk bij autoeurope.be (waar ik dit jaar voor Florida al naar volle tevredenheid eens geboekt heb), kan een FFAR Full Size 4wheel type Dodge Durango voor jouw plaatsen en data voor de prijs van slechts 655 euro !
heb er voor volgend jaar juli SFO-LAX trouwens zelf weer een FFAR geboekt, aan een prijs die slechts iets boven een type Equinox bij usareisen ligt
Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij zijn ook met z'n vijven en nemen altijd een minivan. Wij hebben flink wat bagage bij want wij gaan ook kamperen. Met een beetje passen en meten gaat dit prima.Sylvia en Emiel schreef:
Afgezien van de kosten: wat zou voor 5 personen het meest comfortabel zijn/ het prettigste reizen? En natuurlijk moet ook de bagage mee kunnen.....Graag advies.
Sylvia.
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Goedemiddag!
Hierbij een vraag die ongetwijfeld al eens is beantwoord, maar die ik niet zo snel kan terug vinden...
Ik heb zojuist een 'Midsize SUV Super-Inklusiv-PLUS' geboekt via usareisen.de (bij Alamo). Nu staan onderaan de bevestiging die ik per mail heb ontvangen een heel stuk tekst:
WICHTIG: Zur Inanspruchnahme der gebuchten Leistung(en) benötigen Sie zwingend die schriftliche Bestätigung des jeweiligen Reiseveranstalters und einen Leistungsgutschein/Voucher. Ohne diese Unterlagen kann eine Inanspruchnahme der gebuchten Leistung nicht gewährleistet werden. Je nach Abreisedatum/Leistungsbeginn erhalten Sie diese Reiseunterlagen von uns entweder per Email (Dateianhang im PDF Format), per Telefax oder auf dem normalen Postweg. Es liegt in Ihrem Verantwortungsbereich uns zu ermöglichen, Ihnen die Unterlagen rechtzeitig und ohne weiteren Aufwand vor Leistungsbeginn zuzustellen. Bei kurzfristigen Buchungen berücksichtigen Sie unbedingt unsere Bürozeiten. Im World-Wide-Web können jederzeit Übertragungsfehler auftreten. Sollten Sie innerhalb von 48 Stunden nach getätigter Buchung nicht von uns hören, nehmen Sie bitte daher unbedingt telefonisch mit uns Kontakt auf.
Kan iemand mij uitleggen wat hiermee wordt bedoeld? Mijn Duits is te slecht...
Bedankt!
Groetjes,
Vista
Hierbij een vraag die ongetwijfeld al eens is beantwoord, maar die ik niet zo snel kan terug vinden...
Ik heb zojuist een 'Midsize SUV Super-Inklusiv-PLUS' geboekt via usareisen.de (bij Alamo). Nu staan onderaan de bevestiging die ik per mail heb ontvangen een heel stuk tekst:
WICHTIG: Zur Inanspruchnahme der gebuchten Leistung(en) benötigen Sie zwingend die schriftliche Bestätigung des jeweiligen Reiseveranstalters und einen Leistungsgutschein/Voucher. Ohne diese Unterlagen kann eine Inanspruchnahme der gebuchten Leistung nicht gewährleistet werden. Je nach Abreisedatum/Leistungsbeginn erhalten Sie diese Reiseunterlagen von uns entweder per Email (Dateianhang im PDF Format), per Telefax oder auf dem normalen Postweg. Es liegt in Ihrem Verantwortungsbereich uns zu ermöglichen, Ihnen die Unterlagen rechtzeitig und ohne weiteren Aufwand vor Leistungsbeginn zuzustellen. Bei kurzfristigen Buchungen berücksichtigen Sie unbedingt unsere Bürozeiten. Im World-Wide-Web können jederzeit Übertragungsfehler auftreten. Sollten Sie innerhalb von 48 Stunden nach getätigter Buchung nicht von uns hören, nehmen Sie bitte daher unbedingt telefonisch mit uns Kontakt auf.
Kan iemand mij uitleggen wat hiermee wordt bedoeld? Mijn Duits is te slecht...

Bedankt!
Groetjes,
Vista
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Kort gezegd: als je bij USA Reisen een auto boekt, gaan zij nog bij de gewenste verhuurder (Alamo, Dollar, Avis, National, Hertz) vragen of die auto ook inderdaad beschikbaar is. Meestal krijg je binnen 24 uur een mail met bevestiging van je aanvraag. Daar zitten drie bijlagen bij. Dat is je officiële bevestiging en die papieren moet je ook uitprinten en meenemen.
Heb vorige week en een week geleden precies dezelfde mails gehad (voor twee verschillende boekingen) als jij nu hebt. Als je de bewuste mail van hierboven binnen 48 uur nog niet hebt, hoef je je pas zorgen te gaan maken (en te gaan bellen).
Heb vorige week en een week geleden precies dezelfde mails gehad (voor twee verschillende boekingen) als jij nu hebt. Als je de bewuste mail van hierboven binnen 48 uur nog niet hebt, hoef je je pas zorgen te gaan maken (en te gaan bellen).
- Pushkin
- Amerikafan
Ik had nog een vraagje over het uur van afhaling 
Wij landen omstreeks 17u in Denver, iemand enig idee welk uur je dan kan aangeven om de auto op te pikken?
Is dat kantoor trouwens open 24/24??
Alvast erg bedankt!
Ellen

Wij landen omstreeks 17u in Denver, iemand enig idee welk uur je dan kan aangeven om de auto op te pikken?
Alvast erg bedankt!
Ellen

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Op de grote vliegvelden zijn de rentalstations 24/7 open.
Als Denver ook je eerste plek in Amerika is kan je wel 1,5 uur rekenen voordat je door immigration en customs bent.
Mocht je eerst ergens anders landen dan kan je met een half uur buiten staan, je moet dan alleen je bagage van de band te halen en kan daarna zo naar buiten lopen.
Als Denver ook je eerste plek in Amerika is kan je wel 1,5 uur rekenen voordat je door immigration en customs bent.
Mocht je eerst ergens anders landen dan kan je met een half uur buiten staan, je moet dan alleen je bagage van de band te halen en kan daarna zo naar buiten lopen.
En het maakt niet zoveel uit wat je opgeeft, op je contrakt komt de actuele tijd bij afhalen te staan
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Welke verhuurder heb je? Je kunt dat gauw via de website opzoeken.EllenV schreef:Wij landen omstreeks 17u in Denver, iemand enig idee welk uur je dan kan aangeven om de auto op te pikken?
Ik houd in de regel een uur aan. In jouw geval zou ik dus 18.00 uur opgeven. Denver zal waarschijnlijk niet de eerste luchthaven zijn waar je binnenkomt? Binnenlandse vluchten zijn nogal eens vertraagd. Bovendien ben je zo een uur verder vanaf het moment van landing totdat je uiteindelijk bij de autoverhuurder bent is mijn ervaring. Een uur is dus heel reëel.
De actuele tijd komt inderdaad op je contract te staan maar dat betekent niet altijd dat je de auto ook weer op dat tijdstip kunt inleveren op de laatste dag. Soms geldt de tijd die je opgeeft bij boeking. Afhankelijk of je de auto 's avonds weer inlevert of 's ochtends vroeg als je weer naar huis vliegt, kan dat wel uitmaken. Ik lever bijv. de auto komende zomer in aan het eind van de middag in (de dag voordat ik 's ochtends weer naar Nederland vertrek, scheelt een dag autohuur). Ik haal de auto rond 15.30 uur op verwacht ik (geef ik op bij de boeking) en moet 'm dan ook op dat tijdstip weer inleveren.
Ik heb hier 2 huurcontracten van Hertz voor me liggen van vorig jaar. Bij de ene heb ik de auto opgehaald om 19.22 uur en mocht 'm ook op dat tijdstip weer inleveren. De auto had ik besteld voor 18.00 uur. Door vertraging kwamen we later aan. Ophaal- en inleverlocatie was Orlando Int'l Airport.
De andere auto had ik besteld voor 13.30 uur maar opgehaald om 14.33 uur. Toch moest ik de auto op de laatste dag terugbrengen om 13.30 uur volgens het contract. Ophaallocatie was San Francisco Int'l Airport, inleverlocatie was Seattle Int'l Airport.
Het zou kunnen dat voor een one way rental niet het tijdstip van ophalen bepalend is maar de tijd dat je 'm besteld hebt. Zal het in maart eens navragen als ik weer een auto huur in Orlando (waarschijnlijk weer bij Hertz).
Misschien speelt dit alles voor jullie niet maar wilde het toch even meegeven, ook voor anderen.

Roland
- Pushkin
- Amerikafan
Hoi Roland,
Bedankt (ook de anderen!)
voor je antwoord, naar aanleiding van wat jullie gepost hebben, heb ik uiteindelijk voor 18u gekozen... ervan uitgaande dat we al een tussenstop hebben in Newark en zo doorvliegen naar Denver.
We kregen direct dat mailtje met de bevestiging van de boeking en ook dat regeltje dat ze bij andere maatschappijen gingen horen of de wagen beschikbaar was.
Ik las enkele pagina's terug dat je dan de voucher/bijlagen 48u later kreeg? Is dat zo?
Wij gaan nl. pas in september 2009... dus das nog een eind weg, maar dan weet ik of ik deze week nog iets moet verwachten, anders maak ik me misschien zorgen om niets
We hebben ook gegokt op de Equinox, ziet er een leuke wagen uit... natuurlijk als je hem krijgt
Bedankt alleszins voor de tips, als je ziet... vorig jaar betaalden we 1300 Euro voor een Trailblazer en nu 508 Euro, en ook 3 weken!
Haast ongelofelijk...
Groetjes,
Ellen
Bedankt (ook de anderen!)

We kregen direct dat mailtje met de bevestiging van de boeking en ook dat regeltje dat ze bij andere maatschappijen gingen horen of de wagen beschikbaar was.
Ik las enkele pagina's terug dat je dan de voucher/bijlagen 48u later kreeg? Is dat zo?
Wij gaan nl. pas in september 2009... dus das nog een eind weg, maar dan weet ik of ik deze week nog iets moet verwachten, anders maak ik me misschien zorgen om niets

We hebben ook gegokt op de Equinox, ziet er een leuke wagen uit... natuurlijk als je hem krijgt

Bedankt alleszins voor de tips, als je ziet... vorig jaar betaalden we 1300 Euro voor een Trailblazer en nu 508 Euro, en ook 3 weken!
Haast ongelofelijk...
Groetjes,
Ellen
hallo,
wij hebben een equinox geboekt via usareisen, weet iemand van jullie
hoe het zit met usb-aansluitingen in de radio's in de auto's?
vroeg me af of je je i-pod kan aansluiten op de radio's?

- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ellen,Pushkin schreef:Hoi Roland,
Bedankt (ook de anderen!)voor je antwoord, naar aanleiding van wat jullie gepost hebben, heb ik uiteindelijk voor 18u gekozen... ervan uitgaande dat we al een tussenstop hebben in Newark en zo doorvliegen naar Denver.
Bij mijn weten vliegt er geen enkele maatschappij rechtstreeks op Denver vanaf Brussel of Amsterdam. Met welke maatschappij vlieg je? Delta? (aangezien je op Newark vliegt). Dat uur is prima en heb je in de regel ook wel nodig, hetzij door latere aankomst hetzij door vertraging van de koffers en dan nog naar de verhuurmaatschappij moeten.
Afgelopen jaar kregen wij de voucher voor de huurauto van usareisen binnen enkele dagen en moesten we e.e.a. bevestigen via de mail. Ook werd het geld binnen een maand van de creditcard afgeschreven. Ik meende gehoord te hebben dat het dit jaar anders werkt?? Misschien dat iemand uitleg kan geven die voor volgend jaar alweer geboekt heeft bij usareisen?
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Daar valt geen zinnig woord over te zeggen omdat je helemaal nog niet weet welke auto je meekrijgt. Een usb-aansluiting heb ik nog niet gezien in de auto's wel een i-pod aansluiting. Verder konden de auto's die ik de afgelopen 4 jaar gehuurd heb (7 stuks in totaal bij verschillende maatschappijen) allemaal MP3's afspelen vanaf CD. Je zou dus enkele CD's met MP3's kunnen meenemen voor de gebieden waar je geen radio ontvangst hebt. Doe ik ook altijd.kimmy schreef:hallo,
Roland
Ik heb ook al weer even geleden een auto gehuurd bij usareisen voor volgend jaar. Het geld is inderdaad nog steeds niet van mijn cc afgeboekt. Ik heb wel begrepen dat usareisen dat later KAN doen maar dan had je iets aan moeten vinken. Ik heb dat niet gedaan(stomweg omdat ik niets gezien heb wat aangevinkt kon worden, maar okay ik ben een beeeeeetje grijsblond) maar houd wel mijn cc boekingen in de gaten.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
roland, bedankt voor je reactie. ik weet inderdaad dat je nu nog niet kan weten welke
auto je zal gaan krijgen, maar ik dacht dat het zou kunnen dat het al vrij standaard is,
maar goed, we zien het wel in juli 2009!!
bij ons is het bedrag trouwens ook al wel van de creditcard afgeschreven....
auto je zal gaan krijgen, maar ik dacht dat het zou kunnen dat het al vrij standaard is,
maar goed, we zien het wel in juli 2009!!
bij ons is het bedrag trouwens ook al wel van de creditcard afgeschreven....
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Bij mij werd het in 2007 ook NIET onmiddellijk van de cc afgeschreven. Ze(usa reisen) deden dat een maand op voorhand.
Carine
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
Moet ik me al zorgen gaan maken?????
Ja, alles is binnen. Daarom vind ik het ook zo gek. Zal ze maar een mail gaan sturen. Het heeft wel geen gillende haast maar je kunt het maar geregeld hebben toch?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht