Corry schreef:Wat is dat Annie???GAAN JULLIE NU ALWEER???? Wat is dat toch?
We hebben zo'n last van afkickveschijnselen.
En september duurde nog zo lang.
En ze moeten mij geen mail sturen met wel heel goedkope tickets.
En Rob zegt ook nog ja, als ik hem vraag of nij zin heeft in een weekje Amerika.
Weten we nog niet, we hebben geen auto en zijn dus afhankelijk van openbaar vervoer.
Hebben ons ook nog niet verder verdiept,over wat we willen doen.
Ik heb dit draadje gemaakt en hoop dat daar nog wat tips binnen komen, over wat we niet mogen missen of wat we over kunnen slaan.
jerbia schreef:Wie en met hoeveel personen: 2, Jerry & Bianca Hoeveelste keer: 8e keer Wanneer: van 15/5 t/m 26/5 Waarheen: Las Vegas e.o. Airline: United Datum boeking: 03-12-2008 Hoe geboekt: online Bij wie geboekt: http://www.connections.be Vliegroute heenreis: Brussel - Atlanta - Las Vegas Vliegroute terugreis: Las Vegas - Atlanta - Brussel Ticketprijs: € 737 incl. voor 2 pers. Vervoer: midsize SUV Overnachting: Hotels Globale route: Las Vegas e.o.
Hallo Bianca,
Ik heb je bericht verplaatst naar Wie, Wanneer en Hoe naar Amerika 2009 en jullie tevens in het rijtje neergezet.
Wat heerlijk zeg, zo'n 10 dagen naar Las Vegas! We kunnen jullie daar net niet meer ontmoeten, want wij vertrekken de 13e weer naar huis.
Ik ga ook naar Amerika! Meerdere malen zelfs tijdens mijn studie in Canada. (Zit redelijk vlak bij de grens). Weet alleen nog niet precies wanneer/waar ik ga. Seattle zoiezo.
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
mickey02 schreef:Datum boeking: 9-11-2008
Hoe geboekt: via internet
Bij wie geboekt: Airberlin
Wie en met hoeveel personen:2
Hoeveelste keer: ik: tweede keer vriend: vierde keer
Wanneer:7 sept2009
Waarheen: LA
Vliegroute heenreis: Dusseldorf-LA
Vliegroute terugreis: LA-Dusseldorf
Ticketprijs: Totale prijs 1516 euro inclusief 2 XL seats
Vervoer: auto
Overnachting:?
Globale route:Rondje LA-Sanfransisco-Las Vegas- LA
Hallo Mickey,
Zou je alsjeblieft in bovenstaand bericht in dit topic een einddatum in willen vullen? Anders kan ik je nl. niet in het rijtje plaatsen.
Silent Dream schreef:Wie en met hoeveel personen: Alleen, maar met een groep via djoser.nl
Hoeveelste keer: Tweede keer
Wanneer: 11 juni 2009
Waarheen: Van Los Angeles tot New York
Airline: Ik geloof American Airlines, maar heb heel pakket in één keer gedaan
Datum boeking: 6-12-2008
Hoe geboekt: Via internet
Bij wie geboekt: Bij Djoser
Vliegroute heenreis: Als het goed is: Amsterdam - Washington - Los Angeles
Vliegroute terugreis: Als het goed is: New York - Washington - Amsterdam
Ticketprijs: Geen idee, heb totaal bedrag betaald voor de hele reis
Vervoer: Minivan
Overnachting: Zowel in hotel, als op campings en cabins
Globale route: L.A - Las Vegas - Yellowstone - Custer State Park - Chicago - Niagara Falls - New York
Silent Dream, zou je zo vriendelijk willen zijn een einddatum van je vakantie in te vullen? Daarna kan ik het plaatsen in het "Op een rijtje..."
bjoetiful schreef:Wie en met hoeveel personen: 2 personen (Jan-Peter en Janneke)
Hoeveelste keer: 1e keer
Wanneer: 18 juli
Waarheen: Los Angeles
Airline: United Airlines
Datum boeking: 05 januari 2009
Hoe geboekt: internet
Bij wie geboekt: bij Exit reizen
Vliegroute heenreis: Amsterdam-chicago-Los Angeles
Vliegroute terugreis: New-York Washington- Amsterdam
Ticketprijs: nvt
Vervoer: Auto
Overnachting: Hotels
Globale route: Los Angeles-Laughlin- Grand Canyon- Monument Valley- Bryce Canyon-Zion-Las Vegas- Death Valley- Seqoai, Yosemite, Lake Tahoe- San Francisco, daarna vliegen we nog voor 4 dagen naar New York. Totaal 3 weken
We hebben er zin in :dance:
Zou je alsjeblieft zo vriendelijk willen zijn om een einddatum in te vullen in bovenstaand bericht in dit topic, dan kan ik je nl. in dit rijtje plaatsen.
Alvast bedankt en :welcome: op dit forum! Het zou leuk zijn als je je even voor wilt stellen. Je kunt dat eventueel hier doen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.