Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tot 3 weken parkeren op Schiphol voor 5 euro
Re: Tot 3 weken parkeren op Schiphol voor 5 euro
Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar we hebben net toch maar geboekt en ook bij ons is het gelukt! Van 24 april t/m 13 mei 2009 voor € 5,--. Keurig een bevestiging via de email ontvangen en we wachten het verder gewoon af. Bedankt voor de tip!
If you can dream it, you can do it
1999, 2000, 2002, 2004, 2006 en 2007 Florida, 2005 New York + Noord Oost, 2009 Zuidwesten en 2010 Fall Foliage in Oost USA!
http://roetjesusa2010.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
1999, 2000, 2002, 2004, 2006 en 2007 Florida, 2005 New York + Noord Oost, 2009 Zuidwesten en 2010 Fall Foliage in Oost USA!
http://roetjesusa2010.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Scheelt weer dat ik om de hoek woon. Kan zo met de bus als ik wil. gelukkig is er altijd wel iemand die me even een slinger wilt geven 

Aanbieding is nog steeds geldig.
Net geboekt van 22 april tot 14 mei voor €5,-
Dat is wat je noemt CheapParking.
Kees
Net geboekt van 22 april tot 14 mei voor €5,-
Dat is wat je noemt CheapParking.
Kees
Blog reis 2009 http://keesenannekeamerikareis2009.blogspot.com
Blog reis 2012 http://amerika.chvanbruggen.com
Blog reis 2012 http://amerika.chvanbruggen.com
Ik wil me er niet mee bemoeien hoor, maar volgens mij gaat dit niet goed. De actie loopt tot 1 maart. Ik ben bang dat jullie creditcard belast gaat worden voor het volle bedrag. Waarschijnlijk hoef je niet bij je creditcard maatschappij aan te kloppen als het volle bedrag afgeboekt gaat worden omdat de actieperiode niet meer gold. Je kunt via smartparking ook andere periodes boeken tegen een tarief van 10 euro extra per dag (zie meest gestelde vragen).
Je kan het gokken maar ik denk, maar wie ben ik, dat jullie kunnen fluiten naar je geld als je vol belast wordt.
PS annuleren kost al 10 euro
Je kan het gokken maar ik denk, maar wie ben ik, dat jullie kunnen fluiten naar je geld als je vol belast wordt.
PS annuleren kost al 10 euro
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik denk dat iedereen zich wel bewust is van dat risico. Lukt het, dan heb je een mooie deal, lukt het niet, dan is het gegokt en verloren.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Als je kijkt naar de termijn zou je dat wel denken.Irma schreef:Ik wil me er niet mee bemoeien hoor, maar volgens mij gaat dit niet goed. De actie loopt tot 1 maart. Ik ben bang dat jullie creditcard belast gaat worden voor het volle bedrag.
Aan de andere kant, alle boekingen worden wel gewoon geaccepteerd. In de bevestigingsmail staat bovendien een begin- en einddatum en ook een prijs genoemd. Dat zou je bewijs moeten zijn dat je voor EUR 5 kunt parkeren, wat er ook op de site staat. Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het straks gaat als je ná 20 april inrijdt. We zullen het t.z.t. wel horen.Let op, boeken is mogelijk tot 1 maart 2009 en de uiterlijke parkeerdatum moet voor 20 april 2009 zijn.
Roland
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb zoiets van: Ik heb een bevestigingsmail waarop dit staat, lijkt me voldoende bewijs.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Inrijden gaat altijd wel Roland, je moet er echter ook nog een keer uit ! (maar dan bel je maarCoyote schreef: Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het straks gaat als je ná 20 april inrijdt. We zullen het t.z.t. wel horen.
Roland

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Wij rijden zelf vóór 20 april in en uit dus wij zullen geen problemen ondervinden.Ruud2004 schreef:Inrijden gaat altijd wel Roland, je moet er echter ook nog een keer uit ! (maar dan bel je maar)

Maar bedankt voor het meedenken.

Roland
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je mag mij je mobiele nummer wel pb-en Ruud 

Uitrijden kan altijd, gewoon met je creditcard, naheffingen worden automatisch via de creditcard verrekend.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
De vraag is in hoeverre ze naheffingen zullen berekenen als er zo'n fout in hun reserveringssysteem zit.
Dat kan ik zo voor je navragen, maar ik kan daarmee ook slapende honden wakker maken, zeg maar wat je wil.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mmm, is niet aan mij alleen hier denk ik, omdat te beslissen.
Ik denk dat ik het persoonlijk wel zou willen weten, want het is voor ons ook heel makkelijk om ons weg te laten brengen. Er zijn echter nogal wat anderen in dit topic die ook buiten de aangegeven termijn gereserveerd hebben. Maar even kijken wat die vinden?
Ik denk dat ik het persoonlijk wel zou willen weten, want het is voor ons ook heel makkelijk om ons weg te laten brengen. Er zijn echter nogal wat anderen in dit topic die ook buiten de aangegeven termijn gereserveerd hebben. Maar even kijken wat die vinden?
Ja hoor, ik wacht rustig af, ik hoor het wel.
Dat bedoel ik. Als je na 3 weken wil uitrijden en een rekening van bijvoorbeeld 120 euro voorgeschoteld krijgt, kun je op dat moment niks anders. Je wilt tenslotte met je auto de parkeergarage uit. Je creditcard wordt automatisch belast.pyca schreef:Uitrijden kan altijd, gewoon met je creditcard, naheffingen worden automatisch via de creditcard verrekend.
Bij je creditcardmaatschappij hoef je niet aan te komen, dus zul je je geld later terug moeten halen bij de Smart parking.
Ik hoop dat jullie een koopje hebben hoor, echt, ik gun het jullie allemaal. Ben alleen bang dat Smart Parking zich beroept op de algemene voorwaarden.
Ik wens jullie succes. Hoop dat het goed gaat.
Het lijkt mij wel een goed plan om met de bevestigingsmail eea nog eens dubbel te checken als jij (pyca) daarvoor de gelegenheid hebt.
Het moet haast wel een fout in hun reserverings systeem zijn en het lijkt mij niet helemaal correct
om dan al gemaakte reserveringen aan te passen. Daar staat toch echt zwart op wit 5 euro.
Het verkomt misschien wel onnodige verrassingen ge gesteggel achteraf.
De fout zal dan wel gelijk worden gecorrigeerd en verdere voordeeltjes zullen niet meer te behalen zijn.
Het moet haast wel een fout in hun reserverings systeem zijn en het lijkt mij niet helemaal correct
om dan al gemaakte reserveringen aan te passen. Daar staat toch echt zwart op wit 5 euro.
Het verkomt misschien wel onnodige verrassingen ge gesteggel achteraf.
De fout zal dan wel gelijk worden gecorrigeerd en verdere voordeeltjes zullen niet meer te behalen zijn.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op zich kan ik me daar wel in vinden. Op zich lijkt het me inderdaad zo dat ze de gemaakte reserveringen niet meer kunnen terugdraaien óf kosteloos moeten annuleren. Ik kan met beide opties leven.
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind het ook wel een goed idee om het te laten controleren... wil daar niet voor een vervelende verrassing komen te staan!
-
- Amerika-ontdekker
hoi,
zoals ik al aangaf heb ik ook geboekt buiten de aangegeven periode. Alhoewel ik me vrij zeker voel, met de bevestigings email op zak, heb ik er geen bezwaar tegen dat Pyca (of een ander) het nu verifieert.
Als het nu niet gecheckt wordt hoop ik op een berichtje van Marjol, zodra ze weer thuis is. Er zit een week tussen haar thuiskomst en mijn vertrek, zodat ik eventueel nog een ander plan kan trekken.
Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.
groetjes,
René
zoals ik al aangaf heb ik ook geboekt buiten de aangegeven periode. Alhoewel ik me vrij zeker voel, met de bevestigings email op zak, heb ik er geen bezwaar tegen dat Pyca (of een ander) het nu verifieert.
Als het nu niet gecheckt wordt hoop ik op een berichtje van Marjol, zodra ze weer thuis is. Er zit een week tussen haar thuiskomst en mijn vertrek, zodat ik eventueel nog een ander plan kan trekken.
Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.
groetjes,
René
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1727 Weergaves
-