Is er een reden, of is het gewoon 'cultuur'?

Public safety, denk ik, Steven. Zo biedt het toilet net voldoende privacy (al is het niet veel) terwijl er toch een bepaalde mate van controle is.Steven schreef:Is er een reden, of is het gewoon 'cultuur'?
Kwartje? 50 Eurocent tegenwoordig... Ik heb een hekel aan mensen die nog omrekenen naar guldens, maar dat is mooi wel fl. 1,10.VermontGirl schreef:Dat is wel weer zo, je hebt hier toiletten in overvloed en je hoeft NOOIT te betalen om ze te gebruiken. Dat vind ik toch zo belachelijk in NL. Overal een kwartje betalen (of wat dan ook) voor de WC. Dat moet je Amerikanen eens vertellen, die staan daar echt van te kijken.
Ha ha nu moet ik denken aan de WC's die ze hadden bij de F1 in Montreal. Dat waren van die portable dingen. Die stonden daar van donderdag tot zondag (In Juni, lekker te bakken) ... BAH en op zondag waren er 115.000 mensen bij de race. Daar wou je echt niet naar binnen... Brrr...
Oh die WC's bij de Nascar Race in Richmond waren echt GOOR !!!!
Sandy, ik hoop dat je man je op een gegeven moment wel gaat missen toch?Niemand die je hoort als je onwel wordt of er niet meer uit kan ..
In 2000 waren wij bij de F1 in Indianapolis. Daar waren de wc's ook niet bijster fris. We zijn drie dagen op het circuit geweest en onze blaasspieren zijn die dagen flink getraindHa ha nu moet ik denken aan de WC's die ze hadden bij de F1 in Montreal.