Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitleg van Road Bear over hun campers en huur

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Uitleg van Road Bear over hun campers en huur

Bericht door nieuwenoord »

Klopt, het bouwtype loopt altijd een jaar voor of zo. Die van ons was ook type 2009.
NICO!
Amerika-ontdekker

Bericht door NICO! »

Hallo,

Sorry dat ik zo kom binnen vallen, ik zal zo even zoeken naar een voorsteltopic.

Wij gaan juli/augustus 2009 ook vanuit SF met een RoadBear klasse A op stap. (2007 vanuit LA).
Bevalt prima.

Nu zou ik graag on contact komen met Aldie. Vooral omdat ik graag van tevoren zeker wil weten dat alles in orde is en omdat alle correspontentie via Tracy in LA loopt zou ik liever met Aldie direct mailen.

Wil je hem vragen of dat kan?
Nico

Afbeelding
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik heb met Aldie afgesproken dat ik vragen zou ´filteren´ om te voorkomen dat hij heel veel mail vanaf deze kant krijgt. Ik stuur hem zo even een mail of ik je zijn rechtstreeks mailadres kan geven. Ik heb geen idee of er vandaag gewerkt gaat worden en natuurlijk zijn ze nu nog niet open. Ik doe mijn best!
NICO!
Amerika-ontdekker

Bericht door NICO! »

Ik was niet van plan om het "plat" te mailen, maar meer even kortsluiten of alles in orde is.

Je mag ook mijn naam gebruiken, ik pm je wel even.

Alvast bedankt!
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Mail naar Aldie is onderweg. Maar kortsluiten of alles in orde is, gaat meestal wel via LA, want alle boekingen worden daar verwerkt. Maar vooruit, je hoort vast nog van Aldie, maar het is natuurlijk ook daar kerst morgen, dus wellicht moet je even wachten.
NICO!
Amerika-ontdekker

Bericht door NICO! »

nieuwenoord schreef:Mail naar Aldie is onderweg. Maar kortsluiten of alles in orde is, gaat meestal wel via LA, want alle boekingen worden daar verwerkt. Maar vooruit, je hoort vast nog van Aldie, maar het is natuurlijk ook daar kerst morgen, dus wellicht moet je even wachten.
Wachten....tjsa......het is vast niet zo erg als het wachten tot juli, dan gaan we pas weer :(
Nico

Afbeelding
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Je hebt pb :wink:
JohanenRené
Amerika-ontdekker

Bericht door JohanenRené »

Hallo Monique,

ik heb ook een vraagje richting Aldie van Road Bear SF.
We hebben via Tioga Tours een camper geboekt, af te halen in SF. Onlangs kregen we de reisbescheiden en aanvullende informatie van Tioga Tours, waarin o.a. staat dat alle bestuurders van de camper aanwezig moeten zijn, om geregistreerd te worden, bij het afhalen van de camper. Daar zit nu voor ons een probleempje.
Onze zoon (30 jr) komt ons na 1.5 week nagevlogen om dan verder met ons rond te trekken. Uiteraard wil hij ook wel eens met de camper rijden. Zie daar ons probleem. Hij kan niet aanwezig zijn bij het afhalen van de camper, maar wil later wel met het ding rijden.

Ik heb het forum zo goed als mogelijk doorgeworsteld, maar ik kan een soortgelijke vraag (en antwoord) niet vinden. Zou je daarom deze vraag voor kunnen leggen aan Aldie?
Eerder heb ik dezelfde vraag, per mail, aan Road Bear gesteld. Vanuit het hoofdkantoor in LA reageert er echter helemaal niets en niemand.

Alvast bedankt voor de moeite,

René
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik stuur je vraag even door naar Aldie.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

En een snel antwoord van Aldie:
Er kunnen maximaal 4 chauffeurs opgegeven worden per camper. Niet alle chauffeurs moeten aanwezig zijn. Zolang we een goed leesbare copie van het rijbewijs hebben is het voldoende.

Wat wel heel belangrijk is dat de persoon die op het huurcontract staat aanwezig is. Bv. als de camper onder uw naam geboekt staat en Albert komt hem ophalen zonder u dan is het wel een probleem want u zou alle papieren moeten tekenen en uw credit card geven voor de waarborg.
JohanenRené
Amerika-ontdekker

Bericht door JohanenRené »

Hoi Monique,

bedankt voor het doorsturen. Fijn dat er zo snel een antwoord is, en dat het antwoord ook nog zodanig is dat we geen probleem hebben. Hartstikke mooi.
Wil je ook Aldie namens ons bedanken?

René
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Wij hebben verschillende keren met zowel CruiseCanada als CruiseAmerica campers gereden en die waren allebei goed en degelijk.
Bij het bedrijf in Calgary, Canada stonden ook Cruise America campers dus er zal echt niet veel verschil in zitten.
Dit voorjaar gaan we voor de vierde keer vijf weken toeren met een camper van CruiseAmerica dus wij zijn (tot nu toe) best tevreden.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

@1250: De A-klasse heeft standaard een satelietontvanger met decoder aan boord. Het is wisselend hoe de ontvangst is, per gebied. Wij nemen daarom ook altijd een kabeltje mee (vaak ligt er nog wel een bij Road Bear, even vragen, kopen kan ook voor een dollar of 7 bij Wal*Mart of zo). Je kan op veel campings de TV zo van de hookup afpakken.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Hartelijk dank voor alle fantastisch antwoorden.

Nog een vraag: Hoe werkt de slide-out? Elektrisch met de hand?
Is het verschil tussen de A (30-32) en de C (29-31) klasse groot?
Ik zelf dacht dat de A klasse standaard luxer was, klopt dit?

Alvast bedankt.

P.S Volgens mij zijn al mijn berichten gewist op één of andere manier.

Note mod (Marjan):
Je had drie dezelfde berichten geplaatst en ook de vraag hoe die te verwijderen. Toevalligerwijs zijn twee moderators tegelijkertijd bezig geweest om twee van jouw gelijke berichten te verwijderen waardoor ze nu alledrie weg zijn. Excuses daarvoor. Misschien kun je je posting nog een keer plaatsen?
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

De slide-out moet je met een slinger naar buiten brengen :lol:
Of gewoon op een knopje in de camper drukken dat laatste doen wij altijd.
Een A-klasse kan je vergelijken met een stadbus je hebt dus veel meer uitzicht aan de voorkant omdat je niet tegen de capover kijkt wat je bij een C-klasse wel doet.
Je hebt ook binnen meer ruimte, wat de luxe/afwerking aangaat is het ook allemaal wat mooier.

Je bericht(en) zijn helaas allemaal verwijderd omdat er twee moderators met hetzelfde bericht bezig waren, als je wilt kan je het nogmaals posten.
Rob
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Wij willen waarschijnlijk in Juli/Augustus met een Roadbear A-Klasse 30-32 rondrijden, we vertrekken of vanuit SF of vanuit Los Angeles. Nu is mijn vraag: 'hoe groot is de kans dat we een camper krijgen met sateliet?' Ik weet dat er standaard een TV is ingebouwd maar zit daar een sateliet aansluiting/decoder bij of kunnen wij een TV-Kabel van de hook-up instalatie naar de TV aansluiten?

In 2004 hebben wij in Canada met een camper van Cruise Canada rond gereden, dit is ons zeer goed bevallen, zeker omdat de camper van 2004 was (hij had nog geen 5000 mijl gereden), zijn de verschillen tussen Cruise America en Cruise Canada heel groot zeker omdat ik veel negatieve verhalen over Cruise America lees.

Alvast bedankt

* Note Mod, (Rob)
Dit is het bericht wat hierboven verwijderd was.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Rob schreef:De slide-out moet je met een slinger naar buiten brengen :lol:
Of gewoon op een knopje in de camper drukken dat laatste doen wij altijd.
Een A-klasse kan je vergelijken met een stadbus je hebt dus veel meer uitzicht aan de voorkant omdat je niet tegen de capover kijkt wat je bij een C-klasse wel doet.
Je hebt ook binnen meer ruimte, wat de luxe/afwerking aangaat is het ook allemaal wat mooier.

Je bericht(en) zijn helaas allemaal verwijderd omdat er twee moderators met hetzelfde bericht bezich waren, als je wilt kan je het nogmaals posten.
Rob
Aha, het verschil tussen de C en de A klasse is 0,00, dus dan denk ik dat ik maar voor de A-Klasse ga.
Zijn de verschillen tussen de campers van Road Bear en El Monte alle bei de A-Klasse nou groot?
Voorkeuren?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Een groot verschil is dat er bij El-Monte geen plastic op de vloerbedekking zit geplak, ook hebben de A-klasse van E-M hydraulic leveling zodat de camper altijd gemakkelijk waterpas is te zetten.
Ook heb je bij E-M keus uit meerdere A-klasse campers tot 40ft.
Onze voorkeur gaat uit naar E-M maar dat is natuurlijk persoonlijk, Monique gaat het liefst met R-B op stap
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Oké, is het een groot voordeel van Road-Bear dat ze campers van minder dan een jaar oud hebben?
Heb je een foto van dat plastic?

Alvast bedankt voor al je antwoorden.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

P.S Hebben de campers van El Monte (De A-Klasse) ook allemaal een Sateliet Decoder aan boord?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer