Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ronniej
Ronniej
Ik ben dus Ronald momenteel 22 jaar en woonachtig in Barendrecht..
Ik ben momenteel 2x in Las Vegas geweest, toen verbleven we in Sarah en Imperial Palace en hebben een bezoekje gedaan aan de Sema Show (grootste auto beurs van de wereld) Grand Caynon, Death Valley.
Dit jaar zijn we naar Florida geweest en hebben een rondreis gemaakt vanaf Orlando > Tampa > Napels > Miami > Key West > Miami
In het foto topic heb ik hier van enkele foto's geplaatst.
Dus was dus even een klein intro over mij ...
Ik ben momenteel 2x in Las Vegas geweest, toen verbleven we in Sarah en Imperial Palace en hebben een bezoekje gedaan aan de Sema Show (grootste auto beurs van de wereld) Grand Caynon, Death Valley.
Dit jaar zijn we naar Florida geweest en hebben een rondreis gemaakt vanaf Orlando > Tampa > Napels > Miami > Key West > Miami
In het foto topic heb ik hier van enkele foto's geplaatst.
Dus was dus even een klein intro over mij ...
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Ronniej
Hoi Ronald,
:welcome: op het forum.
Marjon
:welcome: op het forum.
Marjon
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Ronald!
Welkom hier! Heb jij (jullie) verdere plannen om naar de VS te reizen? In ieder geval heb je al heel wat kennis, die je met mensen hier kunt delen.
Welkom hier! Heb jij (jullie) verdere plannen om naar de VS te reizen? In ieder geval heb je al heel wat kennis, die je met mensen hier kunt delen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ja, normaal gezien gaan we dit jaar weer richting de VS, wat het precies wordt weten nog niet.