11 maart heen, 24 maart terug. Voor die prijzen kan je er nog eens een kleine 2 weken tussenuit!

Peter
Wij hadden dat ook, ik vermoed dat er geen ticktes meer zijn waarbij je van een andere plaats terug reist.Dude schreef:
Als ik gewoon de bestemmingen ingeef (aankomst Phoenix, vertrek Las Vegas) krijg ik nu ook andere prijzen als ik eerder poste deze week (nl. 399 euro). Laagste prijs met één overstap is nu 387,01 euro PP.(+10 euro dossierkosten)Ik krijg echter zo'n 6-tal verschillende prijzen te zien voor de zelfde vlucht. Hoe kan dit eigenlijk?
Net even gebeld met ze, en dezelfde vlucht is dan te boeken voor EUR 577 .... Waar wacht ik eigenlijk nog op .... Heen via Londen en terug via Washington ... Misschien nog een stop-over ook in Washington ...MattRob schreef: Nou, bij connections deze reis met United voor EUR 650 in de zomer .... Dat is toch wel erg goedkoop ... Alhoewel United op zichzelf laatste keus zou zijn (ik heb daar geen 'status', zoals wel bij Skyteam en iets minder bij OneWorld), maar voor deze prijs .... Ga nog eens even puzzelen ....
Die mail kregen wij ook vanmorgen, wel een beetje laat trouwens wij hadden al geboekt voor de mail kwam.Al hebben ze deze morgen reclame gemaakt voor hun speciale actie's
Heb ik iets gemist? Wat is er woensdag?NoNa schreef: Nu kan ik beter tot woensdag wachten... En heel hard duimen!
Ik bedoelde op de radio RobRob schreef:Die mail kregen wij ook vanmorgen, wel een beetje laat trouwens wij hadden al geboekt voor de mail kwam.Al hebben ze deze morgen reclame gemaakt voor hun speciale actie's
Bart ruim € 666 winst kan je mooi de autohuur van betalen of vergokken in LV
Reny schreef:Heb ik iets gemist? Wat is er woensdag?NoNa schreef: Nu kan ik beter tot woensdag wachten... En heel hard duimen!
Ook ik zit nog de hele tijd te zoeken naar een gunstige prijs/vlucht maar heb nog niets gevonden![]()
Reny
YES ! Geboekt, prijs was nog lager toen ik weer belde ... In de EUR 577 zat ook annuleringsverzekering, dus het is nu EUR 558 pp. Ik vind het nog steeds ongelooflijk .... 'Helaas' dan wel vanaf Brussel (vind Amsterdam toch net iets gunstiger aan te rijden) en 'helaas' met United, waar ik geen status heb, maar ik hoor alleen maar goede verhalen van iedereen over United, dus dat komt vast goed. Ik ga nog even proberen mijn status te 'upgraden' bij United, wie weet of het luktMattRob schreef: Net even gebeld met ze, en dezelfde vlucht is dan te boeken voor EUR 577 .... Waar wacht ik eigenlijk nog op .... Heen via Londen en terug via Washington ... Misschien nog een stop-over ook in Washington ...
Radio Donna bestaat niet meer Rob, die heten vanaf nu MNM ofzoiets. In België is Q-music de grootste zender en de reclame was dan ook hierop te horen. Die zender zal je wel niet ontvangen in Nederland (net over de grens nog wel, of toch zeker in maastricht waar wij soms naar toe gaan en dan is hij nog perfect te horen)Rob schreef:@ Bart
Radio Donna of stubru![]()
Wij hebben eigenlijk nooit een van de BE zenders op staan.
Omdat Annie zich hiervoor heeft aangemeld krijgen we altijd een e-mail van Connection als er wer een nieuwe aktie komt.