Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Prijs vliegtickets daalt flink

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Northwinds
Amerika-ontdekker

Re: Prijs vliegtickets daalt flink

Bericht door Northwinds »

Net een retour Miami geboekt voor 312,78, inclusief alle kosten!
11 maart heen, 24 maart terug. Voor die prijzen kan je er nog eens een kleine 2 weken tussenuit!
:D
Peter
Afbeelding
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Vlucht H/T: Brussel - Phoenix - Brussel
Prijs per persoon, tax incl: va. € 325,00
Vertrekperiode : 23/08/2009 - 31/12/2009
Voorwaarden: min / max: SU / 1M

Geldig voor: geldig voor iedereen
Luchtvaartmaatschappij: UNITED

Dit is de promotie voor op Phoenix te vliegen. Helaas dus niet voor ons aangezien de voorwaarden zijn dat je een maand ter plaatse moet blijven en ook weer vanaf Phoenix moet vertrekken. Klopt dit of ziet nog iemand anders wel een speciale promo voor Phoenix. Als ik gewoon de bestemmingen ingeef (aankomst Phoenix, vertrek Las Vegas) krijg ik nu ook andere prijzen als ik eerder poste deze week (nl. 399 euro). Laagste prijs met één overstap is nu 387,01 euro PP.(+10 euro dossierkosten)Ik krijg echter zo'n 6-tal verschillende prijzen te zien voor de zelfde vlucht. Hoe kan dit eigenlijk?

Tweede vraagje: is er iemand die al gebruik heeft gemaakt van hun All-in premier verzekering ? Wij hebben geen reisverzekeringen lopen dus dachten we eraan van deze gebruik te maken. Is dit voldoende verzekerd?

Derde vraagje: wat is het verschil tussen de luchthavens Las Vegas NV, en Las Vegas north air terminal, nv ?
Sorry dit heb ik al even zelf opgezocht op Google maps, wij moeten de 'gewone Las Vegas, nv hebben
Vierde vraagje: @MattRob: Wat is er mis met United? deze prijzen zijn ook van deze maatschappij :?

Alvast bedankt

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dude, je mag maximaal 1 maand blijven, dus niet minimaal, de luchthaven waar je op vliegt in Las Vegas is Mccarran, de north air terminal is alleen voor privé vliegtuigen en hele kleine toestellen, en er is volgens Robert-Jan niets mis met United, alleen vliegt hij altijd met maatschappijen uit Skyteam, en spaart daar dus mijlen, en kan dan ook gebruik maken van de lounges van skyteam, als hij met United vliegt kan dat dus niet.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Oww dan heb ik slecht gekeken. Maar dan blijven we nog steeds met het probleem dat we op Phoenix viegen en weer vanaf Las Vegas vertrekken. Maar de prijs van 387 euro is ook niet slecht hé.
Nog iemand wat info over die reisverzekering?

Bart
Grts, Bart

Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Dude schreef:
Als ik gewoon de bestemmingen ingeef (aankomst Phoenix, vertrek Las Vegas) krijg ik nu ook andere prijzen als ik eerder poste deze week (nl. 399 euro). Laagste prijs met één overstap is nu 387,01 euro PP.(+10 euro dossierkosten)Ik krijg echter zo'n 6-tal verschillende prijzen te zien voor de zelfde vlucht. Hoe kan dit eigenlijk?
Wij hadden dat ook, ik vermoed dat er geen ticktes meer zijn waarbij je van een andere plaats terug reist.
We hebben dan ook niet van de aanbieding gebruik kunnen maken.
De tickets waren ook weer wat goedkoper dan gisteren.
Dat er een rijtje verschillende prijzen staat is omdat niet iedere stoel de zelfde prijs heeft, vond ikook altijd heel vreemd.
Soms zit het hem in de vlucht tijden, eerder of later aankomen of vertrekken.
Als ik bij ons kijk, is de prijs hoger als we wat vroeger in San Francisco aan willen komen.

Wat was de prijs van de verzekering en is dat alleen een annulatie verzekering of ook een reisverzering?
Je zou ook eens bij andere verzekeringsmaatschappijen kunnen kijken wat het daar kost.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

de prijzen zijn 61,92 voor twee personen en wat er in zit kan je hier nalezen http://www.connections.be/bookingforms/ ... lin_nl.htm

De annulatie verzekering kost 38,70 voor twee personen en wat er in zit kan je hier lezen :
http://www.connections.be/pdf/protectio ... ure-nl.pdf

Dat is in ieder geval goedkoper dan de verzekering die we vorig jaar afsloten bij de reisagent (ik dacht toen uit het hoofd 120 voor ons twee)

Bart
Grts, Bart

Victoria
Amerikafan

Bericht door Victoria »

Connection.be had helaas voor ons geen vluchten meer.

Hebben zelf net geboekt bij Joker.be

25-10 van Brussel naar San Francisco
14-11 terug van San Francisco naar Brussel

2 personen totale prijs: 791,-
Niet slecht volgens mij.

Kreeg meteen netjes een email omdat de bevestiging niet goed ging wegens een technische fout bij hun.
Of ik even terug kon bellen. Ze wouden even melden dat de boeking correct binnen was gekomen en dat de bevesting eraan komt.
NoNa
Amerika-ontdekker

Bericht door NoNa »

Ik ben duidelijk een beginner (en blond). Het ticket dat ik vanmorgen zag is uiteraard al weg, maar kan de site ook nergens meer terugvinden. Het beste dat ik nu kan vinden is 100 euro duurder en minder gunstige tijden :(
Nu kan ik beter tot woensdag wachten... En heel hard duimen!

Edit: site gevonden, vluchten 50 euro duurder :(
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

MattRob schreef: Nou, bij connections deze reis met United voor EUR 650 in de zomer .... Dat is toch wel erg goedkoop ... Alhoewel United op zichzelf laatste keus zou zijn (ik heb daar geen 'status', zoals wel bij Skyteam en iets minder bij OneWorld), maar voor deze prijs .... Ga nog eens even puzzelen ....
Net even gebeld met ze, en dezelfde vlucht is dan te boeken voor EUR 577 .... Waar wacht ik eigenlijk nog op .... Heen via Londen en terug via Washington ... Misschien nog een stop-over ook in Washington ...
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

beste Bart,

Dank voor je vertrouwen in Connections.
Dit is de bevestiging van je reservatie,
deze informatie is naar je e-mail adres verzonden.

Prijsberekening
Ticketprijs Tax Aantal Totaal
Prijs 1 volwassene : 228,00 EUR + 159,01 EUR taxen * 2 = 387,01 EUR
Dossierkosten 10,00 EUR pp * 2 = 20,00 EUR
Levering E-Ticket
Betaling Visa
Verzekering All-in premier verzekering 61,92 EUR

Totale prijs 2 Volwassenen 855,94 EUR

:beerchug: We zijn der blij mee, vorig jaar betaalden we nog 1521 euro voor ons tweeën. :beerchug:

Bart
Grts, Bart

Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Iedereen die vandaag geboekt heeft (of nog gaat boeken...MattRob... :wink: ) gefeliciteerd!!!

Zijn allemaal prachtige ticketprijzen!! 8)

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Bij connections zullen ze niet weten wat er gebeurd :lol:
Al hebben ze deze morgen reclame gemaakt voor hun speciale actie's

Bart
Grts, Bart

Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Die mail kregen wij ook vanmorgen, wel een beetje laat trouwens wij hadden al geboekt voor de mail kwam.

Bart ruim € 666 winst kan je mooi de autohuur van betalen of vergokken in LV :wink:
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

NoNa schreef: Nu kan ik beter tot woensdag wachten... En heel hard duimen!
:(
Heb ik iets gemist? Wat is er woensdag?
Ook ik zit nog de hele tijd te zoeken naar een gunstige prijs/vlucht maar heb nog niets gevonden :(

Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Rob schreef:
Die mail kregen wij ook vanmorgen, wel een beetje laat trouwens wij hadden al geboekt voor de mail kwam.

Bart ruim € 666 winst kan je mooi de autohuur van betalen of vergokken in LV :wink:
Ik bedoelde op de radio Rob :wink:
En ja voor dat bedrag kunnen we al weer ergens anders iets moois doen, of inderdaad de autohuur mee betalen.

Bart
Grts, Bart

Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

De Globe Reisburo, behorend tot het OAD reisconcern komt als een van de grootste vakantieaanbieders in ons land vanaf woensdag met sterk verlaagde prijzen. De KLM treft ook voorbereidingen voor vliegen tegen stuntprijzen.

"De kortingen zullen als snel oplopen tot 100 euro of meer, afhankelijk van de bestemming", aldus een woordvoerder van de Oad Groep, waartoe ook Globe behoort. Hij verwacht ook dat de brandstoftoeslagen op vluchten snel veel lager worden.

Ook in België gaan de vliegreizen in de uitverkoop, met dank aan de lage olieprijzen en de economische crisis, zo meldt Het Nieuwsblad zaterdag.

Dit stond in de telegraaf vandaag.
Misschien dat je daar je voordeel nog kunt doen.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

@ Bart
Radio Donna of stubru :?:
Wij hebben eigenlijk nooit een van de BE zenders op staan.
Omdat Annie zich hiervoor heeft aangemeld krijgen we altijd een e-mail van Connection als er wer een nieuwe aktie komt.
Northwinds
Amerika-ontdekker

Bericht door Northwinds »

Heb je ook op Joker.be gezocht?
Ik vond de prijzen voor de vluchten die ik zocht daar beter dan op Connections.be. (nu zocht ik wel buiten hoogseizoen)

Peter
Reny schreef:
NoNa schreef: Nu kan ik beter tot woensdag wachten... En heel hard duimen!
:(
Heb ik iets gemist? Wat is er woensdag?
Ook ik zit nog de hele tijd te zoeken naar een gunstige prijs/vlucht maar heb nog niets gevonden :(

Reny
Afbeelding
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

MattRob schreef: Net even gebeld met ze, en dezelfde vlucht is dan te boeken voor EUR 577 .... Waar wacht ik eigenlijk nog op .... Heen via Londen en terug via Washington ... Misschien nog een stop-over ook in Washington ...
YES ! Geboekt, prijs was nog lager toen ik weer belde ... In de EUR 577 zat ook annuleringsverzekering, dus het is nu EUR 558 pp. Ik vind het nog steeds ongelooflijk .... 'Helaas' dan wel vanaf Brussel (vind Amsterdam toch net iets gunstiger aan te rijden) en 'helaas' met United, waar ik geen status heb, maar ik hoor alleen maar goede verhalen van iedereen over United, dus dat komt vast goed. Ik ga nog even proberen mijn status te 'upgraden' bij United, wie weet of het lukt :lol: ! Ik vind de vliegtijden en overstap-tussenstops ook erg gunstig. Ook 'helaas' geen tussenstop mogelijk in Washington tegen het gunstige tarief.

Maar al deze 'helaasjes' worden met gemak weggeblazen door het gigantische prijsvoordeel. Ik kwam steeds rond de EUR 1.000 / EUR 1.050 uit (met Delta en Continental), dus dit is gewoon bijna de helft. Echt ongelooflijk .... :mrgreen: ! Ik had 'voorlopig' vluchten geboekt met mijn KLM punten, en dat was relatief ongunstig (ik kon alleen nog naar San Francisco, terwijl ik eigenlijk naar Seattle wilde; en kon alleen nog terug vanaf Chicago, terwijl ik vanaf Denver wilde, dus ik had apart nog vlucht Denver - Chicago moeten boeken voor EUR 100 ongeveer pp). De luchthavenbelasting die ik daarbij moest betalen was in totaal EUR 1.430, dus plus 4 keer EUR 100 zou me ongeveer EUR 1.850 kosten plus airmiles. Nu vlieg ik dus in totaal voor EUR 2.032 !! En houd ik airmiles 'in de pocket'. Jemig, wat ben ik hier happy mee zeg. En voor de 3e keer in deze post, ik vind het ongelooflijk .... Komt goed uit in deze economisch wat mindere tijden :dance: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Rob schreef:@ Bart
Radio Donna of stubru :?:
Wij hebben eigenlijk nooit een van de BE zenders op staan.
Omdat Annie zich hiervoor heeft aangemeld krijgen we altijd een e-mail van Connection als er wer een nieuwe aktie komt.
Radio Donna bestaat niet meer Rob, die heten vanaf nu MNM ofzoiets. In België is Q-music de grootste zender en de reclame was dan ook hierop te horen. Die zender zal je wel niet ontvangen in Nederland (net over de grens nog wel, of toch zeker in maastricht waar wij soms naar toe gaan en dan is hij nog perfect te horen)

bart
Grts, Bart

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer