Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Verschil met Nederlandse openbare toiletten

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Aïda schreef: Sandy, ik hoop dat je man je op een gegeven moment wel gaat missen toch? :mrgreen:
Nou die kan lang slapen hoor LOL -Tenzij ik hem vooraf waarschuw dat ik even ga ; ))
Vorig jaar, heb ik zowel op de heenreis als de terugreis geen gebruik hoeven te maken van het toilet.
Het is misschien niet zo goed, maar ik drink en eet niet zoveel in het vliegtuig...
Sandy
doreennicole
Amerika-expert

leuk onderwerp

Bericht door doreennicole »

naast die "rare deuren" moet ik ook altijd weer even wennen aan het feit dat er hoog water staat. ik leg het een beetje raar uit maar je weet vast wel wat ik bedoel. dat kan voor onaangename natte billen zorgen al sje begrijpt wat ik bedoel. :lol:

d
SEEING IS BELIEVING
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Doreen, ik leg er altijd even wat papier in, dan spettert 't al heel wat minder :wink:
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
zaandra
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door zaandra »

Toen mijn vriend hier in België naar en openbaar toillet ging en ervoor moest betalen keek ie wel effe raar op.50 eurocent!
Dan zien dat de WC madam al een hele dag(naar alle waarschijnlijkheid) met 1 klein emmertje water en een vunzig doekje ALLE WC "poetst"...

Ikzelf heb er niet zo een probleem mee dat in Amerika er meer kiertjes en openingen zijn.Ik heb al een paar keer opgesloten gezeten op een toillet en dat is niet gezellig!
Sandy, ik hoop dat je man je op een gegeven moment wel gaat missen toch?
Soms duurt het toch wel effe eer dat er iemand ongerust is,hoor!!! :wink:

Over het algemeen vind ik het aangenamer "plasje plegen" in de VS dan in België /Nederland.

Groetjes,San
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com
zaandra
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door zaandra »

Toilet met 1 L wel,oeps :oops:
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com
awo
Amerika-ontdekker

Bericht door awo »

oh ja das waar. Daar 'zuigt' alles zich naar binnen en hier komt pas al het water als je gaat doortrekken. Vond t de eerste keer ook raar dat er al zo'n plas water in lag :oops:
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

awo schreef:... Vond t de eerste keer ook raar dat er al zo'n plas water in lag :oops:
Je weet half niet hoe raar de Amerikanen jullie pot vinden. Ik kreeg zelfs een keer een vraag waarom "het" in de NLse wc op een platootje blijft liggen, 'moet er verder nog iets mee gebeuren...??' :hilarious:

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Klopt, ik hoorde een Amerikaan ooit zeggen dat ze één ding heeft geleerd van Nederlandse W.C.'s .... en dat is dat ze eerst uitvindt hoe ze moet doortrekken, vóórdat ze gaat. Omdat ze een keer naar de w.c. was geweest en naderhand maar niet kon ontdekken hoe ze moest doortrekken. Zij vond dit zo genant. Wij woonden toen op een flat, en ze kwam inderdaad weer uit de W.C. gelopen en vroeg hoe ze moest doortrekken. Ik moest haar wel gelijk geven, want het doortrekken gebeurde d.m.v. het trekken aan een buis .. (daar kom je niet achter als je dat niet weet of gewend bent)
Sandy
4me
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door 4me »

Vond de toiletten in de USA prima! en... gratis. Goede service als je dat met Nederland vergelijkt. Ik heb de wc's in China overleefd en na die ervaring is elk toilet een paleisje :wink:
Het vergelijken van gewoontes wordt trouwens te gek beschreven in het boek "the Undutchables" - geschreven door Colin White & Laurie Boucke. :!: Onze toiletten met "etage" zijn er gewoon om even te controleren wat je hebt "gemaakt " :?
Jeannine
Fioontje
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fioontje »

3 dagen geleden heb ik uitgevonden dat het 'open deuren beleid' op WC's hier ook een voordeel kunnen hebben. Ik was voor het eerst met de 3 jarige waarvoor ik zorg naar het park en toen moest ik plassen. Ik kon haar in d'r stroller gewoon zo neerzetten dat ik haar kon zien door de opening tussen deur en zijkant. Erg praktisch!

En verder vind ik het hier geweldig dat het altijd gratis is. Ik ben in Nederland altijd veel centjes kwijt tijdens een dagje shoppen omdat ik zo vaak moet! hihi
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer